Avoimen yliopiston johdatus oikeustieteeseen kurssin tentti lähestyy ja vähän stressaa. Olisin vain halunnut kuulla muilta jo tämän tentin suorittaneilta, että oliko se hankala? Minkä tyylinen? En ole mitään kysymyksiä tivaamassa, vaan haluaisin vain yleisesti tietää mitä on odotettavissa! :) Toivottavasti joku osaa kertoa
Avoimen yliopiston johdatus oikeustieteeseen - tentti
8
2139
Vastaukset
- rheasilva
Minkähän yliopiston kurssista on kysymys.....tuolla nimellä voi olla opintojakso monessakin yliopistossa.
- vilmavilmavilma
Helsingin suomenkielisen työväenopiston kurssista, joka on tehty yhteistyössä Helsingin avoimen yliopiston kanssa
- möhöh
Se on mun mielestä maailman helpoin "yliopistotentti". Muista ettei sitä kurssia hyväksilueta tutkintoon :)
Luin HY:n avoimessa yliopistossa päivän ennen sitä tenttiä. - yoyooyo
möhöh kirjoitti:
Se on mun mielestä maailman helpoin "yliopistotentti". Muista ettei sitä kurssia hyväksilueta tutkintoon :)
Luin HY:n avoimessa yliopistossa päivän ennen sitä tenttiä.en lukenut edes päivää vaan pari tuntia.
Siinä on vaihtoehtoina hylätty/hyväksytty.
Ei paha - 15 kertaa hylätty
yoyooyo kirjoitti:
en lukenut edes päivää vaan pari tuntia.
Siinä on vaihtoehtoina hylätty/hyväksytty.
Ei pahaSe on samaa tasoa kuin pääsykokeet.
- asfrt
15 kertaa hylätty kirjoitti:
Se on samaa tasoa kuin pääsykokeet.
Minkähintainen kurssi on kyseessä, ja mitä hyötyä siitä on?
- helsinkiopinnot
jos jollakulla on Hgin Avoimessa suoritetusta oikiskurssista opintotodistus, ilmoita! palkitsen todistuksen näyttäjän rahallisesti. KIIRE! kiitos.
- Tsemppiä sulle
Se on tosi vaikea, kun alue on niin laaja. Mutta kyllä siitä läpi pääsee, kunhan paiskii töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784