Seksiorja

seksiorjaksi

Fantasiani ja haaveeni on, että olisin vanhemman miehen seksiorjana. Itse en saisi edes runkata enkä tyydyttää itseäni. Palvelisin vain herraani kaikin tavoin. Hänen toiveiden mukaan.
Onkohan muitakin samankaltaisia.

21

6879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9786i75u64

Oletko mies vai nainen?

• eksyin sivulle

olemme NORMAALEJA työssäkäyviä kansalaisia. meitä ei vaivaa muinaisen rooman ongelmat.

• meisseli,

Itse haluaisinolla se vanhempi mies,
      edellyttäen että olet nainen,=;))

• 50

Fantasioita on jokaisella, toiset toteuttavat ne, toisilla ne pysyvät turvallisesti mielikuvitustasolla. Et varmasti ole yksin. Kynnys fantasian toteuttamiseen vain usein on korkea; pelätään muiden reaktiota, jos paljastuu "pervoksi". Sen, kannattiko fantasia toteuttaa, tiedät kokeilemalla. Se selviää viimeistään silloin, kun olet kontallasi lattialla pylly pystyssä rooliasuusi pukeutuneena ja pikkuhousut suussasi ja kivun ja häpeän kyyneleet kihoavat silmiisi isäntäsi työntyessä sentti sentiltä peräreikääsi.

Kokeile niin tiedät

• <3

Heps. Itse onlen ollut tuonlaisessa suhteessa pian vuoden Herrani kanssa. Olen tyytyväinen töhön, Herrani hallitsee minua ja halujani.

On toki mahdollisuus toteuttaa tuonkaltaisia fantasioita myös sessioissa... ;)

Ota asioista selvää, uskalla !!! ;)

www.tuntematonmaa.net
        www.leikkikehä.net
        www.smfr.net

• Toinen samanlainen..

Kyllä on. En vain uskalla lähteä toteuttamaan fantasiaani.

• Dooodey

Miksei kukaan (varsinkaan naiset) uskalla lähteä toteuttamaan fantasioitaan. Se on hauskaa, eikä siitä todellakaan seuraa mitään pahaa. Maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset avoimemmin toteuttaisi fantasioitaan.
      Menkää sivulle www.iskuri.net ja kertokaa salaiset haaveenne. Nainen ei voi kuvitella fantasiaa, jolle ei siltä sivulta löytäisi toteuttajaa.

Mitä tuohon seksiorja fantasiaan tulee. Olisin mielelläni se palveltava herra. (Tosin en tiedä olenko tarpeeksi vanha siihen.) Tahtoisin olla myös itse seksiorjana naiselle.

• Anonyymi

Mä voisin olla sun seksiorja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin olla sun seksiorja

jos olet nainen niin täällä on paikka auki !

• Anonyymi

Minä olen tälläinen nainen 16v haluisin myös.

• Anonyymi

mistäs sut saa kiinni ? täällä on paikka vapaana!

• Anonyymi

Olisihan se kiihotavaa kun löytyis jostain nainen käytettäväksi ikä 18-50 tietysti nuori nainen olisi tälläsen +50 miehen mieleen, mutta se nyt on enempi sellainen haave...

• Olen 16v ja kiinnostaa tämä! Haluaisin itsekin olla minä olen nainen kohta 17v Helsingissä

• Anonyymi

Moi,olen mielellään isäntäsi.Moni haluaa tätä mutta nopeasti menee pupu pöksyyn..! T.61ukm

• Anonyymi kirjoitti:

Moi,olen mielellään isäntäsi.Moni haluaa tätä mutta nopeasti menee pupu pöksyyn..! T.61ukm

Uuh onko sulla kik tai joku?

• Anonyymi
        Moihoro999 kirjoitti:

Ei ole enään kikkiä.Joku muu tapa..

• Anonyymi
        Moihoro999 kirjoitti:

Mikä sun kik?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun kik?

Kumitu

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enään kikkiä.Joku muu tapa..

En sitten tiedä muuta tapaa

• Anonyymi

Kyllä Pohjois-savossa olisi vanhempi mies kiinnostunut myös nuoremman naisen kanssa leikkiä jos on sopiva nainen täällä päin.

• Anonyymi

Olisiko Porin lähettyvillä halukasta neitoa?
      M43

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe