Seksiorja

seksiorjaksi

Fantasiani ja haaveeni on, että olisin vanhemman miehen seksiorjana. Itse en saisi edes runkata enkä tyydyttää itseäni. Palvelisin vain herraani kaikin tavoin. Hänen toiveiden mukaan.
Onkohan muitakin samankaltaisia.

25

7603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9786i75u64

Oletko mies vai nainen?

• eksyin sivulle

olemme NORMAALEJA työssäkäyviä kansalaisia. meitä ei vaivaa muinaisen rooman ongelmat.

• meisseli,

Itse haluaisinolla se vanhempi mies,
      edellyttäen että olet nainen,=;))

• 50

Fantasioita on jokaisella, toiset toteuttavat ne, toisilla ne pysyvät turvallisesti mielikuvitustasolla. Et varmasti ole yksin. Kynnys fantasian toteuttamiseen vain usein on korkea; pelätään muiden reaktiota, jos paljastuu "pervoksi". Sen, kannattiko fantasia toteuttaa, tiedät kokeilemalla. Se selviää viimeistään silloin, kun olet kontallasi lattialla pylly pystyssä rooliasuusi pukeutuneena ja pikkuhousut suussasi ja kivun ja häpeän kyyneleet kihoavat silmiisi isäntäsi työntyessä sentti sentiltä peräreikääsi.

Kokeile niin tiedät

• <3

Heps. Itse onlen ollut tuonlaisessa suhteessa pian vuoden Herrani kanssa. Olen tyytyväinen töhön, Herrani hallitsee minua ja halujani.

On toki mahdollisuus toteuttaa tuonkaltaisia fantasioita myös sessioissa... ;)

Ota asioista selvää, uskalla !!! ;)

www.tuntematonmaa.net
        www.leikkikehä.net
        www.smfr.net

• Toinen samanlainen..

Kyllä on. En vain uskalla lähteä toteuttamaan fantasiaani.

• Dooodey

Miksei kukaan (varsinkaan naiset) uskalla lähteä toteuttamaan fantasioitaan. Se on hauskaa, eikä siitä todellakaan seuraa mitään pahaa. Maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset avoimemmin toteuttaisi fantasioitaan.
      Menkää sivulle www.iskuri.net ja kertokaa salaiset haaveenne. Nainen ei voi kuvitella fantasiaa, jolle ei siltä sivulta löytäisi toteuttajaa.

Mitä tuohon seksiorja fantasiaan tulee. Olisin mielelläni se palveltava herra. (Tosin en tiedä olenko tarpeeksi vanha siihen.) Tahtoisin olla myös itse seksiorjana naiselle.

• Anonyymi

Mä voisin olla sun seksiorja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin olla sun seksiorja

jos olet nainen niin täällä on paikka auki !

• Anonyymi

Minä olen tälläinen nainen 16v haluisin myös.

• Anonyymi

mistäs sut saa kiinni ? täällä on paikka vapaana!

• Anonyymi kirjoitti:

mistäs sut saa kiinni ? täällä on paikka vapaana!

Kumitu kikissä

• Anonyymi

Olisihan se kiihotavaa kun löytyis jostain nainen käytettäväksi ikä 18-50 tietysti nuori nainen olisi tälläsen +50 miehen mieleen, mutta se nyt on enempi sellainen haave...

• Olen 16v ja kiinnostaa tämä! Haluaisin itsekin olla minä olen nainen kohta 17v Helsingissä

• Anonyymi

Moi,olen mielellään isäntäsi.Moni haluaa tätä mutta nopeasti menee pupu pöksyyn..! T.61ukm

• Anonyymi kirjoitti:

Moi,olen mielellään isäntäsi.Moni haluaa tätä mutta nopeasti menee pupu pöksyyn..! T.61ukm

Uuh onko sulla kik tai joku?

• Anonyymi
        Moihoro999 kirjoitti:

Ei ole enään kikkiä.Joku muu tapa..

• Anonyymi
        Moihoro999 kirjoitti:

Mikä sun kik?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun kik?

Kumitu

• Anonyymi kirjoitti:

En sitten tiedä muuta tapaa

• Anonyymi kirjoitti:

Snp?

• Anonyymi
        Moihoro999 kirjoitti:

Snp?

Snp kävisi, Löytyy maponii

• Anonyymi

Kyllä Pohjois-savossa olisi vanhempi mies kiinnostunut myös nuoremman naisen kanssa leikkiä jos on sopiva nainen täällä päin.

• Anonyymi

Olisiko Porin lähettyvillä halukasta neitoa?
      M43

• Anonyymi

Minä olen vanhempi mies ja olen orjana minua nuoremmalle naiselle. Minulle hän on Jumalatar joka käyttää lukkoa kulkiessani kaiken aikaa. Olen hänen oma lutkapoika jota jumalatar rankaisee piiskalla ja panemalla strap-onilla perheeseeni. Vastineeksi saan nuolla hänet kaikkialta ja jos olen ollut pitkään todella kiltti, saan naida häntä niin kauan kuin vähänkin pystyn.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      128
      14273
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      27
      5908
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5445
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      295
      4310
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4056
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3611
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3551
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      21
      3512
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2601
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      90
      1356
    Aihe