Tämä teksti on varmaan ennenkin linkitetty tänne, mutta ajattelin laittaa sen esille, kun oli niin kohdalle osuva... Itse olen siis marraskuun alun skorpioni ja tietysti itseään tulkitsee eri tavalla kuin muut ihmiset, mutta jotenkin tuo skorpioninaisesta tehty kirjoitus kolahti kovaa itseeni. (Sivulla on myös teksti skorpionimiehestä.) Tuon tekstin alkukin jo pysäytti eli se skorpioninaisen "piilotettu miehisyys". Pyrin aina olemaan aivan ylinaisellinen ja naisellisuus ja kaikenlainen laittautuminen on minulle tärkeää, mutta todellakin sisimmässäni kadehdin miehistä vapautta ja rajattomuutta. En toki ole myöntänyt sitä kenellekkään, en oikein edes itselleni... Muutenkin koko teksti käsitteli perinteisen skorpioniluonteen läpikotaisin, en ala sen tarkemmin enää erittelemään sitä.
Mutta lukekaa koko kuvaus ja kertokaa mielipiteenne, skorpionit ja tietysti myös ei-skorpionit...
---->
http://www.koivuneva.com/skorpn.htm
Hyvä teksti
niiiiiiiiiia
1
1157
Vastaukset
- vanha skopunainen
olipas osuvaa tekstiä, tunsin itseni täysin tuosta, vaikka se verhojen repiminen ja astioiden särkeminen kuului kyllä nuoruuteen, nyt kun on vanhempi niin luonne on tasaantunut, nuo ennakko aavistukset ihmisistä pitää paikkansa, aavistan yleensä jos joku ei pidä minusta tai valehtelee ja olempa nähnyt enne unia parin ihmisen kuolemasta, todella hyvä linkki, kiitos siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982