Teinitytön painosta johtuvat kyyneleet...

Nanna

Olen n.14 vuotias eli juuri murrosiässä.Olen n,172 senttiä pitkä ja painan 74-75,5 välillä,paino vaihteleen sen välillä eli painoindeksini on 25,3.Juuri tässä iässä tuo liikapaino on kauheaa koska haukkumista saa kuulla ja tietenkin se syö ihmistä kun kerta on siinä iässä kun pojat alkaa kiinnostaa.Haluaisin vain tietää onko täällä ketään jolla on tuo sama "ongelma" eli liikapaino murrosiässä.

10

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melli

      minä olin 13 vuotiaana hieman pullenpuoleinen ja kaiken haukkumisen jälkeen(pojat haukkuivat)laihdutin viikosssa 10 kiloa!!!ja siitä seurasi se että kehitys hieman hidastui ja koska olin juuri kasvamassa,niin kasvukin hidastui/pysähtyi.nyt olen 22 ja vain 155,5 pitkä ja usein mietin,että olisinko pidempi...
      Sinä olet kauniin pitkä ja en sano että olisit mitenkään lihava,mutta jos haukut koskee ja haluat laihduttaa niin tee se varovasti ja hitaasti,mutta voin sanoa että vaikka minä sen takia laihdutin,niin ei se elämä siitä paremmaksi muuttunut enkä tullut sen suositummaksi koulussa.

      • Miekkonen

        On mahdotonta laihduttaa 10 kiloa viikossa, rasvaa ei pysty polttamaan kuin maksimissaan noin 1,5 kiloa viikossa.

        Eri asia sitten nesteenpoisto.


      • melli
        Miekkonen kirjoitti:

        On mahdotonta laihduttaa 10 kiloa viikossa, rasvaa ei pysty polttamaan kuin maksimissaan noin 1,5 kiloa viikossa.

        Eri asia sitten nesteenpoisto.

        en syönyt viikkoon mitään ja jumppasin sellasta aerobic-videoo kolme kertaa päivässä tunnin per kerta..


      • Utelias
        melli kirjoitti:

        en syönyt viikkoon mitään ja jumppasin sellasta aerobic-videoo kolme kertaa päivässä tunnin per kerta..

        Saitko kilot pysymään tuolla tavalla poissa vai tuliko osa kiloista takaisin sen viikon jälkeen? Entä muuttuiko ulkonäkösi paljon? Aika uskomaton juttu, en ole aikaisemmin kuullut tuollaista. Tietääkseni anoreksiakin tulee pikku hiljaa ja salakavalasti eikä tuollaisena ryöpsähdyksenä.


      • melli
        Utelias kirjoitti:

        Saitko kilot pysymään tuolla tavalla poissa vai tuliko osa kiloista takaisin sen viikon jälkeen? Entä muuttuiko ulkonäkösi paljon? Aika uskomaton juttu, en ole aikaisemmin kuullut tuollaista. Tietääkseni anoreksiakin tulee pikku hiljaa ja salakavalasti eikä tuollaisena ryöpsähdyksenä.

        Ihmiset ainakin humasivat muutoksen ja äitini oli laittamassa hoitoon jonka jälkeen aloin syömään,mutta söin edelleen todella tarkasti ja vain kevyt tuotteita ja luin aina kaikki selosteet kuinka paljon missäkin on rasvaa ja kaloreita ym..ja kyllä niitä kiloja on välillä tullut mutta olen pysynyt tähän päivään asti ihan hoikkana ..en ole mikään älyttömän hoikka mutta normaali,mutten ole lihavakaan..syön kyllä nykyäänkin vain kevyttuotteita ja paljon kasviksia ja täytyy myöntää että olen jatkuvasti holissani siitä etten lihoisi,koska olen herkkä lihomaan ja en enää koskaan halua olla lihava.En pidä sitä mitenkään jarkevänä mitä tein,mutta se ajatus vain tuli yhtenä iltana kun olin niin masentunut siitä kaikesta läskiksi haukkumisesta ja olen ikuisesti katkera niille ihmisille..kehtaavat vielä tulla baarissa iskemään ja sanomaan että olet vähän muuttunut..en susittele sitä kenellekkään mitä itse tein koska murrosiässä se on aika huono tapa laihduttaa..itsekin odottelin niitä muotoja aika pitkään ja kaduin sisimmässäni mitä olinkaan tehnyt,koska todellakin voisin olla nyt pidempi ja nykyään kärsin lyhyydestäni paljon..että silleen..


      • melli
        melli kirjoitti:

        Ihmiset ainakin humasivat muutoksen ja äitini oli laittamassa hoitoon jonka jälkeen aloin syömään,mutta söin edelleen todella tarkasti ja vain kevyt tuotteita ja luin aina kaikki selosteet kuinka paljon missäkin on rasvaa ja kaloreita ym..ja kyllä niitä kiloja on välillä tullut mutta olen pysynyt tähän päivään asti ihan hoikkana ..en ole mikään älyttömän hoikka mutta normaali,mutten ole lihavakaan..syön kyllä nykyäänkin vain kevyttuotteita ja paljon kasviksia ja täytyy myöntää että olen jatkuvasti holissani siitä etten lihoisi,koska olen herkkä lihomaan ja en enää koskaan halua olla lihava.En pidä sitä mitenkään jarkevänä mitä tein,mutta se ajatus vain tuli yhtenä iltana kun olin niin masentunut siitä kaikesta läskiksi haukkumisesta ja olen ikuisesti katkera niille ihmisille..kehtaavat vielä tulla baarissa iskemään ja sanomaan että olet vähän muuttunut..en susittele sitä kenellekkään mitä itse tein koska murrosiässä se on aika huono tapa laihduttaa..itsekin odottelin niitä muotoja aika pitkään ja kaduin sisimmässäni mitä olinkaan tehnyt,koska todellakin voisin olla nyt pidempi ja nykyään kärsin lyhyydestäni paljon..että silleen..

        että olin todella huonossa kunnossa ja väsynyt,mutta se oli kai joku pakkomielle ja enimmäkseen halusin näyttää ihmisille ja osittain nautinkin siitä sen jälkeen kun ihmisten suut loksahtivat auki..


      • Juspel
        Miekkonen kirjoitti:

        On mahdotonta laihduttaa 10 kiloa viikossa, rasvaa ei pysty polttamaan kuin maksimissaan noin 1,5 kiloa viikossa.

        Eri asia sitten nesteenpoisto.

        eli jos rasvaa saa poltettua n. 1,5 kg viikossa miten se tapahtuisi ??? plz vastaa.


    • Nanna

      En muista milloin aloin lihota mutta vuosi sitte huomasin sen kunnolla ja nyt tän vuoden aikana sain pudotettua muutaman kilon eikä palanneet,onneksi.Mä en edes oo mikään sohvaperuna vaikka voi siltä kuulostaa.:)Miten sä pystyit oleen viikon ilman syömättä?Eikö päätäs särkeny iha helevetisti ja muuta?!

    • Minttu

      Mulla on tuo sama murrosiän lihavuus. Olin neljänteen luokkaan asti hyvin hoikka, mutta viidennellä luokalla paisuin kuin pullataikina. IHAN KAMALAA!!! Murrosiän kilot ovat minulla yhä ja haluan niistä eroon!!! Olen nyt 17v eli onhan ne kilot jo jonkin aikaa ollut... :/

    • muiden_kommenttien_vanki

      Oon 16-vuotias tyttö. Oon n.160 cm pitkä (tai no lyhyt) sen lisäks et oon pätkä nii oon myös läski. Mulla on kyl sama tilanne ton koulun suhteen 3 luokkaan asti olin ihana hoikka tyttö ja sit siitä alko se paisuminen. Tällä hetkellä mun minä-kuva on tosi huono. Pojilta oon kuullu tosi paljon sitä et "oot läski" yms. Sit ku oot kuunnellu sitä 3 vuotta ja tilanne on se et sul ei oo yhtään kavereita niin kyllähän se tonne päähän tarttuu se sana "läski" ja sit et ees tajua sitä mikä on todellisuus. Yritän täs ny vaan sanoo et älä tee niinku mä et otat muitten kommenteista ittees oon viimesen puolen vuoden aikana käyny kolmen-viiden kilsan hikilenkin lähes joka oäivä ja rääkänny itteeni muutenki jotta laihtuisin ja pääsisin porukkaan mut ei oo auttanu. Muitten kommentteja ei siis kannata kuunnella koska mäki oon rääkänny itteeni niin et nyt oon jatkuvasti sairaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe