ongelma aloituksen kanssa!
meillä piti aloittaa lääkitys tänä aamuna mutta 9v poikamme
järjesti 2h shown
eikä suostunut nielemään sitä.
on ollut koulusta pois useita viikkoja.
oli sairaalassa 2 viikkoa trauma osastolla.
saatin kaikki levättyä.
nyt saatiin lääkitys mutta millä saamme sen syömään sitä???
AUTTAKAA JOKU vanhempien voimat loppuvat ja lääkäri sanoi vain
että pistätte sen syömään sen.mut kun ei suostu nieleen
onko vinkkejä?
ett
concertan aloitus
4
829
Vastaukset
- --------------------
Lahjomalla saatin meillä lääkitys käyntiin.
Toki pojan kanssa juteltiin pitkään lääkityksestä muuten, mutta houkuttimena oli
kauan toivottu dvd-paketti.
Sopimus oli, että viikko lääkettä otettuna ja sitten paketti.- äipppä
Meillä saman ikäinen poika ja hän itse haluaa jo lääkkeen ja aamulla muistuttaa minua koska pojan omasta mielestä paljon helpompi keskittyä niihin mukaviin asioihin joita haluaa tehdä esim, lukea, kalastaa ja koulun käymiseen. Auttaisiko tuo lahjonta ja sitten poika huomaisi itse kuinka auttaa. Meillä jäi myös raivarit lähes kokonaan pois.
- eräs äippä
tästä apua, mutta meillä kerrottiin ja perusteltiin pojalle miksi lääkkeen ottaminen kannattaa ja ennen kaikkea miksi lääkettä kannattaa kokeilla. Huomasi itsekin muutaman päivän jälkeen eron. Poika oli tuolloin 9v. Muutaman kerran on tullu kommenttia, että en ota lääkettä, mutta huomaa itsekin miten se vaikuttaa koulupäivän aikana. Nyt kokeillaan josko pärjätään viikonloput ilman. Poika täyttää tässä kuussa 12v, toistaiseksi on pärjätty vielä 18 mg annoksella.
- kyllä se sitten siit
Minun tyttöni on syönyt melkein kaksi vuotta. Aloitimme lääkkeiden syömisen kirjan avulla. Sen sai lääkäriltä. Siinä kerrottiin lyhyesti lapselle ja aikuiselle miksi ja sitten lääke ja sitten jokin tehtävä ym piirros. Seuraavaa sivua ei saanut aukaista, ennemmin kuin on lääke nielty ja on seuraava päivä ja uuden lääkkeen aika. Meillä tyttö halusi nähdä koko kirjan mitä siinä oikein lukee ja on. Meillä ei ole sen koommin ollut vaikeuksia ja hän ottaa sen ihan mielellään, kun huomasi mitä hyötyä siitä on. Teillä nähtävästi on poika keksinyt kivan temppuilu syyn. Sehän ei ole outoa, vai mitä? Joudumme välillä perääntymään ja antamaan temppuilulle voimat. Nyt kuitenkin kun on lääkityksestä kyse, on aikuisen pakko voittaa.
Voimia teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762429SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis191637- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis521516Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341366
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741039