Aikasta vitun leuhka biisi toi Nightmare. Ameriikan meininkiä viimosen päälle, ei olla köyhii ei kipeit, jätkät vie taivaaseen. Ja vähänks on kova fogalisti. Koko levy on ihan vitun hämärän hyvä.
Amoraalit, vetäkää teki röyhkeemmin. Äläkä sää Ari vingu sielt ylhäält ku osaat laulaaki.
Kyllä lähtee
2
584
Vastaukset
- kiti-kiti
Arin äänessähän on persoonallisinta se kitinä. Kerro joku muu artisti, joka osaa kitistä?
- heh hoo
tuli heti mieleen anna abreu ja kristian meurmanni. osaavat kitistä, vikistä ja vonkua ihanasti. metallipuolelta tietenkin jouni "äijä" hynyskä joka kitinän lisäksi narisee ihqusti. melkein kaikki suomalaiset metallilaulajat on aikamoisia kitisijöitä ja vikisijöitä varsinkin livenä esim. northern "kings". aika säälittävää sinänsä, että idols-ari ja andre strump & dung tosiaankin teinisoundistaan huolimatta ovat tällä hetkellä parhaita suomalaisia hevikurkkuja. kertoo jotain tasosta. naurettavaa varsinkin tarotin partohemmon ylenmääräinen hehkutus ;''D
- nimim. kuultu on, valitettavasti :''(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882