Yritin saada kotivakuutusta Nordeasta, mutta se kaatui siihen, ettei minulla ole luottotiedot kunnossa. Ilmoitin jo vakuutushakemuksessa että luottotiedot ovat menneet, koska tarkistavat sen kuitenkin ja ilmoitin myös, että voin maksaa vakuutuksen etukäteen vuodeksi, mutta siitä huolimatta eivät myönnä vakuutusta. Onko nyt niin, että luottotiedoton ei saa mistään kotivakuutusta vai tiedättekö yhtiötä joka voisi sen myöntää jos maksaa aina vuoden kerrallaan etukäteen?
Kotivakuutus luottotiedottomalle, mistä voisi saada?
4
778
Vastaukset
- ficsu
ollu todella pöljä!
- Petosriskiryhmä
Liikennevakuutus on pakollinen, joten sen yhtiö myöntää luottotiedottomallekin etukäteismaksua vastaan. Kotivakuutusta sen sijaan ei kenelläkään tarvitse olla eikä yhtiölläkään siksi ole velvollisuutta sitä antaa. Jos vuokraisäntä vaatii vakuutusta eikä suostu vuokraamaan asuntoaan ilman sitä, se on isännän ja vuokralaisen välinen yksityinen asia.
- ilman vakuutusta
vuokranantaja ei vaadi vakuutusta, mutta olisihan se muutenkin hyvä olla, mutta jos sitä ei saa, niin minkäs sille voi.
- saapi vakuutuksen
ilman vakuutusta kirjoitti:
vuokranantaja ei vaadi vakuutusta, mutta olisihan se muutenkin hyvä olla, mutta jos sitä ei saa, niin minkäs sille voi.
Kun maksoin aikanaan koko vuoden liikennevakuutuksen, aloin tietysti mielenkiinnosta kysellä muistakin vakuutuksista. Myyjällä oli pieni asennevamma luottotiedottomiin, mutta sain vastauksen kuitenkin siihen että muitakin vakuutuksia toki saa kun maksaa sen vuoden kerralla. Hän ei kuitenkaan huomannut esitellä niitä minulle. Pari vuotta myöhemmin kun vaihdoin vakuutuksiani ei minulla kuitenkaan ollut mitään ongelmia saada muita vakuutuksia. Ja myyjä oli ihan sama virkailija vähän paremmalla asenteella, olinhan maksanut autovakuutukseni asiallisesti ja ajallaan, vaikkei mahtivelkani olleet mihinkään kadonneetkaan.
Eli kipases kysymässä muistakin yhtiöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350