Lopetatko Antin fanittamisen kun/jos hän tulee ulos kaapista?

Ghunteeraaja

Jos Antti onkin homo, niin jaksatko enää fanittaa?

10

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihelvettisentään

      Mikä kysymys toi nyt oli? Se ei ihmistä muuta mitenkään. Tuskin kukaan menee ensimmäisenä sanomaan jos esittelee itsensä jollekin "Minä olen Matti ja pidän miehistä"

      • NIIN JA KYLLÄHÄN SE NÄKYY ANTIN TODOSTUKSESSAKIN ETTÄ MIKÄ HÄNEN SUUNTAUTUMISENSA ON.
        hOMOJA KUN ON NIIN VÄHÄN NIIN RIITTÄÄ AIKAA OPISKELUUN


    • Antti fani <3

      Tottakai fanitan.

    • GlamourJulkkis

      Ekaks;Antti EI oo homo...

      Tokaks;Fanitan Anttia aina ja ikuisesti Aamen

      • Mipsi

        Oonn niiiiiiiiiiin samaa mieltä!!!!!!


    • antin fani-88

      Antti ei ole homo. ANTIA JAKSAA FANITTAA KOKO LOPPUU ELÄMÄÄN

    • "PETO" fani

      Kyllä Antti on ehdottomasti paras ....! Ja kyllä fanitan loppu ikäni häntä ellei hän ala soittaan/ laulaan jotain hirveetä (anteeksi te jotka hevistä tykkäätte) hevi/metallia. minuuun ei hevi kolahda ei sitten millään! :) IHANA ANTTI!!

      T : Antti fani fourever

    • -perkele

      Hehheh. Oletpa sinä tyhmä ja lapsellinen.

      Kaikkihan tietävät jo Antin olevan homo. Ymmärrätkö että aikuiset ihmiset ehkä jopa hyväksyvät asian koska eivät ole 12-vuotiaita pikkupoikia joille "homo" on suurin loukkaus mitä ala-asteen pihalla voi kuulla?

      Joten pliis, lakkaa piinaamasta meitä muita homofobisilla aivopieruillasi.

    • Heidi-

      mitähän ihmeen väliä sillä seksuaalisella suuntautumisella EDELLEEN on Antin MUSIIKIN kannalta? Antti taitaa tykätä miehistä mutta levy-yhtiö varmaankin kieltänyt sitä kertomasta ettei teinitytöt pety.
      itselle on aivan sama mikä hän on, hänen MUSIIKISTAAN minä vältän, en siitä onko homo vai ei. symppikseltä vaikuttaa, toivottavasti sellainen onkin eikä nouse pissi päähän niin kuin monella muulla...
      ja olen "jo" 25, joten ihan me aikuisetkin Antista hyvin paljon pidetään :)

      • Aikaa

        Siis miksi tämä valehtelu Antin kohdalla vaan jatkuu ja jatkuu, kun Antti ei ole homo. Tämä on käsittämätöntä, miksi ihmiset. jotka eivät tiedä asiasta mitään, jatkavat tätä valehteluaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe