Jos Antti onkin homo, niin jaksatko enää fanittaa?
Lopetatko Antin fanittamisen kun/jos hän tulee ulos kaapista?
10
632
Vastaukset
- Voihelvettisentään
Mikä kysymys toi nyt oli? Se ei ihmistä muuta mitenkään. Tuskin kukaan menee ensimmäisenä sanomaan jos esittelee itsensä jollekin "Minä olen Matti ja pidän miehistä"
NIIN JA KYLLÄHÄN SE NÄKYY ANTIN TODOSTUKSESSAKIN ETTÄ MIKÄ HÄNEN SUUNTAUTUMISENSA ON.
hOMOJA KUN ON NIIN VÄHÄN NIIN RIITTÄÄ AIKAA OPISKELUUN
- Antti fani <3
Tottakai fanitan.
- GlamourJulkkis
Ekaks;Antti EI oo homo...
Tokaks;Fanitan Anttia aina ja ikuisesti Aamen- Mipsi
Oonn niiiiiiiiiiin samaa mieltä!!!!!!
- antin fani-88
Antti ei ole homo. ANTIA JAKSAA FANITTAA KOKO LOPPUU ELÄMÄÄN
- "PETO" fani
Kyllä Antti on ehdottomasti paras ....! Ja kyllä fanitan loppu ikäni häntä ellei hän ala soittaan/ laulaan jotain hirveetä (anteeksi te jotka hevistä tykkäätte) hevi/metallia. minuuun ei hevi kolahda ei sitten millään! :) IHANA ANTTI!!
T : Antti fani fourever - -perkele
Hehheh. Oletpa sinä tyhmä ja lapsellinen.
Kaikkihan tietävät jo Antin olevan homo. Ymmärrätkö että aikuiset ihmiset ehkä jopa hyväksyvät asian koska eivät ole 12-vuotiaita pikkupoikia joille "homo" on suurin loukkaus mitä ala-asteen pihalla voi kuulla?
Joten pliis, lakkaa piinaamasta meitä muita homofobisilla aivopieruillasi. - Heidi-
mitähän ihmeen väliä sillä seksuaalisella suuntautumisella EDELLEEN on Antin MUSIIKIN kannalta? Antti taitaa tykätä miehistä mutta levy-yhtiö varmaankin kieltänyt sitä kertomasta ettei teinitytöt pety.
itselle on aivan sama mikä hän on, hänen MUSIIKISTAAN minä vältän, en siitä onko homo vai ei. symppikseltä vaikuttaa, toivottavasti sellainen onkin eikä nouse pissi päähän niin kuin monella muulla...
ja olen "jo" 25, joten ihan me aikuisetkin Antista hyvin paljon pidetään :)- Aikaa
Siis miksi tämä valehtelu Antin kohdalla vaan jatkuu ja jatkuu, kun Antti ei ole homo. Tämä on käsittämätöntä, miksi ihmiset. jotka eivät tiedä asiasta mitään, jatkavat tätä valehteluaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788