tsemppimusaa?

hifki

Mikä on teidän mielestä parasta musaa fiiliksen nostattamiseen? Jotai sellasta mikä antaa lisää virtaa.. Esittäjä/kappale?

9

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeli

      harva meistä on rautaa,moni taipua saa, Suomi taivu ei koskaan... ihanaa leijonat.

      • ¨Hentunen-fani #25

        Minä ainakin kuuntelen ennen Suomen pelejä AC/DC:tä. Hyviä biisejä on Give it up, Thunderstruck, Money talks. Sitten Billy Idol- Mony mony, White Wedding. Iggy pop- Lust for life, Sitten tietysti Antero Mertarannan biisit ihanaa leijonat ihanaa ja Pedon ulvontaa. Fintelligensin kaikki peliin. MM NÄÄ ON HYVII MUN MIELESTÄ. Lähetän niitä jos tulee vielä mieleen jotain


      • Sentenced
        ¨Hentunen-fani #25 kirjoitti:

        Minä ainakin kuuntelen ennen Suomen pelejä AC/DC:tä. Hyviä biisejä on Give it up, Thunderstruck, Money talks. Sitten Billy Idol- Mony mony, White Wedding. Iggy pop- Lust for life, Sitten tietysti Antero Mertarannan biisit ihanaa leijonat ihanaa ja Pedon ulvontaa. Fintelligensin kaikki peliin. MM NÄÄ ON HYVII MUN MIELESTÄ. Lähetän niitä jos tulee vielä mieleen jotain

        Siinä on "viestiä"


      • heidi
        ¨Hentunen-fani #25 kirjoitti:

        Minä ainakin kuuntelen ennen Suomen pelejä AC/DC:tä. Hyviä biisejä on Give it up, Thunderstruck, Money talks. Sitten Billy Idol- Mony mony, White Wedding. Iggy pop- Lust for life, Sitten tietysti Antero Mertarannan biisit ihanaa leijonat ihanaa ja Pedon ulvontaa. Fintelligensin kaikki peliin. MM NÄÄ ON HYVII MUN MIELESTÄ. Lähetän niitä jos tulee vielä mieleen jotain

        AC/DC:ltä hyviä biisejä on myös shook me all night long ja highway to hell.


    • Replica

      Kaikki vanhat klassikot toimivat erinomaisesti, mutta tsekit eivät ole oivaltaneet, että niitä on muitakin.. Samat viisi biisiä soivat jatkuvasti, koskakohan joku vetää johdot poikki voimapihdeillä?

    • lätkäjätkä

      Itteäni vituttaa tollanen perinteinen junttimusa ennen peliä kopissa ja sitten kun on kentällä niin pelikatkoilla soitetaan sitä samaa paskaa.

      Nykyään kopissa kuuntelenkin kuulokkeet päässä omaa musaa. Parhaat tsempit tulee itelleni sillälailla.

      • Hentunen-fani #25

        Sellainen aika rokkaavia kappaleita jossa on menoa, niin käy todella hyvin mulle ainakin. Mm näitä seuraavia kuuntelen ennen mm-kisojen pelien alkua. Alice Cooper-- Poison, DR.Feelgoodin biisit Milk and alcohol ja See you later, alligator Just tollasta kunnon rokkia. Huey Lewis and the news- Couple days off, Power of love, ja do you believe in love, The fabulous thunderbirds- Tuff Enuff, Judast priest- Living after midnight, Europe-The final countdown, INXS-Born to be wild, Rebublica- Ready to go Tälläistä kaikkee... Lähettäkää vielä jos tulee jotain jos tulee näitten lisäksi kappaleita mieleen. Mikä on sellaista tsemppi musaa


    • MR PELICANS

      HYVÄ KUN SAA KUNNON BIISEJÄ

    • Hovinen fani#32

      NYT LÖYTYY TÄÄLTÄKIN
      No niitä on
      1.Dark Filth Fraternity - We're on fire once again
      2.LMFAO-Sexy and i know it
      3.Chris Brown.Yeah 3x
      4.Poju-Pelicans Lahti
      5.DJ Alligator - The Whistle Song
      6. Bryan Adams - Were Gonna Win
      7.Basic Element - This Must Be A Dream.

      8.Riku Aarnio-Pelicans Lentää
      9.Avicii - Levels
      10.E-Type-Life
      11.Survivor-Burning Heart
      12.Van Halen-Jump
      13.Mikko Alatalo-Känkkäränkkä
      14.Kummeli- Vibrato
      15.Dj Bobo-Amazing life
      16.DJ Toxic - It's Killing Me.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6239
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      526
      3739
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      187
      3581
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2794
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2509
    6. 285
      2210
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1593
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      109
      1488
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe