Kaurismies vetäytyi??

ceraceraph

Olen täällä lueskellut kaurismiehistä ja useassakin on tullut esille se,että kaurismies vetäytyy yhtäkkiä!
No niin kävi minullekin.Ihastuin jopa rakastuin tähän ihanaan mieheen ja hänkin minulle kertoi,että tunteensa ovat samalla aaltopituudella,hän oli niin innoissaan ja tohkeissaan.Ja sitten yhtäkkiä,ihan varoittamatta hän vetäytyi,meni viileäksi ja etäiseksi.Olen kysynyt mistä on kyse..haluaako hän lopettaa tapailumme jne..?mutta ei hän halua lopettaa yhteydenpitoa minuun kuitenkaan.No olen enemmänkin kuin ihmeissäni!!Koko ajan mietin häntä...Hän sanoi,että haluaa rauhassa nyt miettiä asioita.No onhan minun kunnioitettava toisen pyyntöä...mutta...olen ihan tulisillä hiilillä!!!Mikä on "joskus...?" kun hän ei itsekään tiedä.Emme halua kumpikaan edetä liian nopeaan ja luulin,että hän tiesi sen minunkin puoleltani kun asiasta puhuttiin ja nyt hänestä olikin tuntunut,että seurustelemme.Olen itse kärsimätön oinas ja nyt kärsivällisyyttäni koetellaan.Tunnen kuitenkin,että hänen kanssaan on jokin syvempi yhteys ja mieletöntä sähköä kun tavataan.Mutta...tämä tilanne tekeee minut surulliseksi.Onko kokemuksia?tai arvaan jo,että on :) mutta kertokaa omista kokemuksistanne!

9

3998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.O.R.R.Y

      Pakko kertoa rehellisesti kauriina, luulen että kauris on hiukan kyllästynyt sinuun:(

      • ceraceraph

        Kuinka hän sitten itse oli niin innoissaan?
        voihan toki olla näinkin..mutta en usko hän huvikseen puhuu tunteistaan jos ei niin tunne.


    • 654

      Olen alkuvaiheessa seurustelua kaurismiehen kanssa, olen itse jousimies-nainen. Olemme nyt saaneet tapailun vaihtumaan seurusteluun. Kaurismies on ollut erittäin rauhallisesti etenevä ja on ottanu takapakkia silloin tällöin. Syynä on ollut tuo liian nopeasti eteneminen, ainakin hänen mielestään. Itse olen vähän nopeampi liikkeissäni, mutta olen yrittänyt kunnioittaa toisen toivomusta. Ja se on hyväksi todettu. Hän aikansa miettii asioita omalla tahollaan ja pähkäilee omia tunteitaan ja tuntemuksiaan. Kyseessä ei ole ollut mikään kyllästyminen vaan oleminen sinut omien tunteiden kanssa. Hän varmistaa samalla ettei tule virhe-arviointia :) Sanoisin että maltti on valttia, olen sitä itsekin tässä opetellut nyt...
      Kauriin voittaa puolelleen juuri sillä maltilla ja kun antaa hänelle aikaa olla rauhassa, mutta pitää kuitenkin yhteyttä häneen ja jutustelee niitä näitä ja on ihana oma iloinen itsensä ;)
      Sillä tavoin me olemme päässeet eteenpäin tässä suhteessa, takana on nyt yli 5 kuukautta. Jossakin vaiheessa jouduin kyllä painostamaan hiukkasen kun tuntui että asiat junnasi liikaa paikoillaan. Joidenkin kohdalla se voi toimia, ainakin tämä herra tajusi mitä tunsi minua kohtaan eikä halunnut menettää minua. Eli maltti on valttia ja terve järki. Kun voitat kauriin luottamuksen, se on sen arvoista. Se vaan vie aikaa...

      • Ri

        Tapailimme sillointällöin kaurismiehen kanssa...oli todella ihanaa. Sitten alkoi vaikeudet...ei vastannut puhelimeen ei tekstiviesteihin. Vihdoin sain miehen puhelimenpäähän ja keskusteltiin.Hän sanoi,että haluaa todellakin olla ihan itsekseen ja rauhassa,ei halua ketään eikä mitään parisuhdetta juuri nyt.Samaan hengenvetoon sanoi,että minussa ei ole todellakaan mitään vikaa,mutta haluaa nauttia vapaudestaan ja pojastaan.Erosta on liian katkeria muistoja ja haluaa hiljentää koko tilanteen.Sanoin ymmärtäväni ,mutta sanoin myös että tämä koskee kumminkin.Mutta,olemme nyt vain ystäviä ja sanoi kanssa että ei halua menettää minua ystävänä.Saamme tapailla muita jos sille tuntuu,mutta voimme myös käyttää toisiamme ns hyväksemme:)Näillä eväillä on pakko mennä,vaikka tuo saamarin mies kerkesi luikerrella sydämmeeni! Itse olen Skorppari ja tämä koettelee kärsivällisyyttäni aika kovin,mutta kun vaan ei muutakaan voi niin ei voi:) Näillä eväillä on pakko mennä eteenpäin ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan:) Paikoilleen en voi jäädä!
        Mutta toivon todellakin koko sydämmestäni,että palaamme jonain kauniina päivänä vielä yhteen ja löydämme sen kultaisen keskitien.Kaikkea hyvää tälle miehelle ja toivottavasti saa rauhan sydämmeensä:)


      • Kauriin vaisto
        Ri kirjoitti:

        Tapailimme sillointällöin kaurismiehen kanssa...oli todella ihanaa. Sitten alkoi vaikeudet...ei vastannut puhelimeen ei tekstiviesteihin. Vihdoin sain miehen puhelimenpäähän ja keskusteltiin.Hän sanoi,että haluaa todellakin olla ihan itsekseen ja rauhassa,ei halua ketään eikä mitään parisuhdetta juuri nyt.Samaan hengenvetoon sanoi,että minussa ei ole todellakaan mitään vikaa,mutta haluaa nauttia vapaudestaan ja pojastaan.Erosta on liian katkeria muistoja ja haluaa hiljentää koko tilanteen.Sanoin ymmärtäväni ,mutta sanoin myös että tämä koskee kumminkin.Mutta,olemme nyt vain ystäviä ja sanoi kanssa että ei halua menettää minua ystävänä.Saamme tapailla muita jos sille tuntuu,mutta voimme myös käyttää toisiamme ns hyväksemme:)Näillä eväillä on pakko mennä,vaikka tuo saamarin mies kerkesi luikerrella sydämmeeni! Itse olen Skorppari ja tämä koettelee kärsivällisyyttäni aika kovin,mutta kun vaan ei muutakaan voi niin ei voi:) Näillä eväillä on pakko mennä eteenpäin ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan:) Paikoilleen en voi jäädä!
        Mutta toivon todellakin koko sydämmestäni,että palaamme jonain kauniina päivänä vielä yhteen ja löydämme sen kultaisen keskitien.Kaikkea hyvää tälle miehelle ja toivottavasti saa rauhan sydämmeensä:)

        Kauris ei ole kiinnostunut, jos ei vastaa puheluihin eikä tekstareihin, on vaan niin kiltti ettei pysty suoraan sanomaan, ettei kiinnosta. Pare jättää rauhaan ja jatkaa omaa matkaa, ei kauris enää lämpene, se on kerrasta poikki.


    • OinasN@--))--

      Juokse oinas juokse. Itse olin kauris miehen kanssa naimisissa 5v ja mulle riitti. Oinaan hermot ei kestä kauriin jämähtänyttä ja epävarmaa tunnetta. Kauris on hiljaisuudellaan hyvin mystinen, menee lukkoon ja ei osaa keskustella yhtään mistään. Omat asiat on tip top, mutta jos yhtisesti suunnittelette niin hallelujah...suuttu helposti ja sängyssä onneton yksilö. Ei ikinä enään kauris miestä, jollei se ole tasapainoinen henkisesti sit voisi mennäkkin. Alkuun esittää ihanaa ja huolehtivaa persoonaa, mutta pinnan alla kytee salailu ja kaikkea outoa

      • sälittävä

        samat kokemukset, nyt vain harmittaa kun ennätin rakastua! Säälittävä itsekekeinen


    • countercultureX

      Kauriina voisin myös kertoa mielipiteeni.

      Minulle käy usein aloittajan kuvaamalla tavalla; olen "hulluna" ihmiseen, valmis tekemään kaikkeni hänen eteensä, uskon että tunteet kestävät MUTTA sitten löydän hänestä yhdenkin mielestäni sietämättömän piirteen ja kaikki tunteeni katoavat. Ihan kerrasta, läheisyys alkaa ällöttää ja yhteydenotot ärsyttää.

      En tee näin tahallani ja pyrin olemaan reilu tunteideni viilennyttyä. Valitettavasti en myöskään aio kieltää tunteitani siinä hullaantumisvaiheessa, sillä ehkä sellainenkin yksilö löytyy jonka kanssa tunteet säilyvät. :-)

    • WeirD??

      Vanha keskustelu, mutta pakko kommentoida edellisen viestiin, että mulla on ihan sama juttu. Aluks jos saa toisesta sen käsityksen itselle että on ihan hulluna toiseen, mutta sit kun löytyy se joku virhe tai piirre mikä ei miellytä yhtään, niin lopahtaa ihan TÄYSIN. rupee ärsyttään toinen ihminen ja ei kiinnosta hänen yhteydenotot, mutta siltikin on liian kiltti oleen liian tyly. Siinä sitten joutuu pohtiin ihan ymmällään että seisoisko päällä vai jaloilla. eikä kuitenkaan osaa selittää itseään toiselle tarpeeks hyvin, eikä edes jaksa, mutta on pakko jottei toinen pahoita mieltään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe