Partaagama 1 vuotias Siiri etsii kotia tilanpuutteen vuoksi. Hinta: 90e (voi oistaa tarvikkeita)
Myydää
6
1453
Vastaukset
- crisutan
missä päin suomea tuo on???olen kiinnostunut!!!
- Henna-86-
Laita mulle mailii!!!OLEN TODELLA KIINNOSTUNUT!!!!!!!!Mistä päin ootte???
- Sori vaan.
Olisiko se mailiosoitekin sitten kannattanut laittaa?
(itse en myisi vastaavalle kyselijälle.)
- kirsi
MOI.
OLLAAN KATSELTU JO JONKINAIKAA MIEHENI KANSSA NÄITÄ LISKOJA JA OLISI OSTAMISEN AIKA. MEILLÄ ON 250l KULMIKAS AKVAARIO TAUSTA KALLIOLLA JOSTA TULISI UUSI KOTI LISKOLLE LUOVUMME AKVAARIOKALOISTA. OLEMME MUUTTAMASSA JA NYT SE KÄVISIKIN KÄTEVÄSTI. ASUTAAN PUISTOLASSA. VIELÄKÖ SINULLA ON SIIRI. - inkuli
voisin ostaa sen partaagaman jjos se sopisi asun joensuussa ,missä sinä asut?
- Riina Turunen
Hei. olemme etsineet parta-agamaa ja tämä voisi olla sopiva. :) paljon maksaa jos terraarion ottaisi mukaan?vai onko mahdollisuuksia ottaa terraariota mukaan?? entä jos ottaisi kaikki tarvikkeet mukaan?? paljon silloin maksaisi?vastaa tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762099
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851519Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121212Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42938
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795