Katsoisitko miten käy suhteeni erääseen mieheen? Tunteet ovat syvät mutta pelkäänpä,että ei tästä taida mitään tulla...
Näkijälle!
6
168
Vastaukset
- ap
jos joku kerkeisi katsomaan!
- ap
Cherry katsoa..?
Lisään aikaisempaan;olen reilu parikymppinen ja sydämmeni sykkii tummalle miehelle...voisiko meillä olla yhteistä tulevaisuutta? - ap
vielä kerran..
Tässä kohtaa en saa enkä pysty antamaan sinulle selvää vastausta siitä kuinka suhteenne lopulta käy. Tunteet välillänne ovat eittämättä syvät, mutta ihmisinä olette melko erilaisia ja siksi teidän on usein vaikea ymmärtää toisianne, asettua samalle aaltopituudelle. Tämä ei ole este vaan hidaste, ja jos olet valmis näkemään vaivaa tämän suhteen eteen ja kestämään välillä piinallisiakin riitatilanteita seuraavien kahden vuoden aikana (ainakin), suhde voi kantaa pitkällekin. Töitä se teettää ja kaikki on kiinni teistä itsestänne. Ajan myötä särmät hioutuvat ja kasvatte toisiinne kiinni, muututte enemmän toistenne kaltaisiksi, jos jaksatte luovia läpi tämän hankalan alkuvaiheen. Tsemppiä teille molemmille t. cherry :-)
- ap
sinulle Cherry todella paljon! Vaikeuksia on toden totta ollut mutta koskaan en ole tavannut hänenlaistaan miestä,joka saisi minut tuntemaan näin ja tunnen,että tästä todella voisi tulla jotain...joten olen kyllä valmis kohtaamaan vastoinkäymiset!
- ap
Cherry! Niin ne tilanteet vaan muuttuu..ja tuntuu,että toivon ihan turhaan,että tästä tulisi jotain.Näkisitkö tämän miehen mietteitä minusta ja meistä yms.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814