Aime pl 32,04301 Tuusula

ihmiset tarkkana

Tälläisestä osoitteesta tuli kirje suunnattu naisille,kannattaa tiedostaa että sitoudut tuotteen kestotilaajaksi jos lähetät kyllä kuoren sitoudut automaattisesti kestotilaajaksi ja joudut keskustelemaan postilokeron kanssa jos laskuja alkaa tippua.


Mikä tämän postilokeron takana on? puhelinnumero

14

2027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

      sain aamulla postista tämän aimen kirjeen.Niinpä ensin ajattelin että olisi edullinen tilata mutta .....se miten sen saa loppumaan .Ajattelin ajattelin myös mitä täällä netissä sanottaisiin ,olisiko jotain uutta tuotteesta.

    • Hyvin pettynyt 23

      Olen tilannut näytteen Retinol voiteesta ja lähetyskulut tuli 4,90,maksoin ja laitoin ilmoitus en tila enää tätä tuotta.Tuli uusi lähetys ja lasku 34,80..
      Nyt en tiedä mitä teen? Laitoin tänään kyllä s-viestiä,mutta käy ilmi että siitä ei välitetä.Tämähän pitää saada loppumaan,siis mainokset ihmisille netissä.

      • Mainatsu

        Laitoin tänään tilauksen peruutuksen välittömästi saatuani näytepurkin. Sähköpostiini tuli melkein samantien vastaus, että tilaukseni on peruutettu. Kannattaa olla tietenkin tarkkana, että on kijoittanut osoitteen oikein. Asiakasnumero kuuluu kuvaan ilman muuta, muttei kai se vaikuta meilin etenemiseen.


    • kati9

      Minä olen myös aikoinani tilannut sen näytepurkin yövoiteesta. En heti perunut, kun mielestäni ihan hyvä tuote. Kuitenkin soitin siirtäväni tilausta, kun tuli se iso purkki. Nyt kuitenkin tuli toinen ja entistä vielä käyttämättä. Nyt siirran toimitusta vielä pisempään, ehkä syksyyn.
      Mielestäni voin lopettaakin, mutta ihan laadukasta voidetta. Nyt tavallaan kyselisin, oletteko tilanneet sitä uutta silmänympärysgeelihelmiä? Olisi puolella hintaa. Todennäköisesti ette ole tilanneet, voisin kokeilla.

    • 19764

      Minulle tuli tänään 2 pientä purkkia ja minä en todellakaan ole tilannut niitä, en edes tiennyt tälläisestä Firmasta, enkä koskaan tilaa voiteita postitse,pyydettiin maksamaan postikulut, tai lähettämään purkit takaisin omalla kustannuksella,Taidan ottaaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen,soitan ensin huomenna asiakaspalveluun.pitäisi vain selvittää jostain, mitä sinne maksaa soittaa, kun numero on 0103 222 020 , että ei mene muutamaa kymppiä.

      • 009Bvv

        " mitä sinne maksaa soittaa, kun numero on 0103 222 020 ,"
        Ei sinun tarvitse soittaa minnekään eikä mitään muutakaan tehdä. Jos et ole mitään tilannut, voit olla huoletta. "Myyjän" on kyettävä oikeudessa todistamaan, että olet tilannut jotakin saadakseen rahansa. Koska myyjä ei tähän pysty, ei hän tietenkään asiaa oikeuteen vie.
        Firman puhelinnumeroihin ei pidä soittaa, koska se saattaa maksaa paljon. Kuluttajaviranomaisiin tai poliisiin voit olla yhteydessä, jos välttämättä haluat.


      • pike50

        Yritin soittaa kyseiseen numeroon ja ei ole käytössä,entäs nyt,miten sais lähetykset peruttua..naama kutiaa ja täynnä paiseita parin päivän käytön jälkeen!


      • Hibbali

        Mulle tuli myös kaksi purnukkaa, joita en todellakaan ole tilannut ja asiakaspalvelun viesti oli sama. Pyysin nähdä lomakkeen jolla muka olen tuotteet tilannut (joku arvontalomake kuulemma) ja pohdin, että mitä kuluttaja-asiamies tähän sanoo. Tähän en vielä vastausta ole saanut. Hämärää ja häikäilemätöntä.


    • ääliö_maksaa

      kyllä näkee, että tilaajilta puuttuu munat..
      ei niin tolloa ukkoa olekkaan, että tilaa ryppyvoidetta "postikulujen hinnalla" ja toinen esimerkki on tuolla alussa tuo tonttu, joka antaa kaikki tiedot, kun peruu tilaustaan täällä..

      vähän sama, jos ukoille kaupattaisiin thaikkutyttöjä pantavaksi 3,90 kerta, ja tyttö on max 20v ja tulee kotiin mainituilla postikuluilla..

    • Ratuva

      Olen nyt käyttänyt näytepurnukan ja yhden ison purkin päivävoidetta ja todennut tuotteen hyväksi omalle iholleni. Tilaan jatkossakin, hyvä tuote. Silmänympärysvoide tuli kaupanpäälle ja uskoisin sen olevan myös hyvää. Yövoiteen ajattelin tänään tilata, sen Golden Nightin. Mailia vaan sinne jos haluaa pitää taukoa tai lopettaa kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe