Keltsu vs. US-video

NM

Meinattiin vaimon kanssa käydä viikonloppuna tsekkaamas paikka/paikat. Us-video kuvien perusteella siistin näköinen paikka... Kumpaa suosittelette?

107

20784

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on.

      Kumpikin hinttaripaikkoja. Yhtä hyvin voisitte mennä Sturenkadulle Voqueen.

      • Tomi1969

        Itse en ole hinttari, mutta käyn usvideossa ja keltsussa.Jälkimmäisessä USEITA kiihottavia kokemuksia PARISKUNTIEN ja NAISTEN kanssa.


      • Tosi on.
        Tomi1969 kirjoitti:

        Itse en ole hinttari, mutta käyn usvideossa ja keltsussa.Jälkimmäisessä USEITA kiihottavia kokemuksia PARISKUNTIEN ja NAISTEN kanssa.

        pariskuntien. Niitähän siunataan jopa kirkossakin. Ja jotkut niin naisia että naisillakin käy kateeksi.


    • toisenlainenpari

      Meistäkin olisi kiva tietää millainen tuo US-video on? Olemme kerran käyneet Keltsussa vierailulla. Paikalla on hauska dungeonhenkinen teema siellä slingi- ja kalterihuoneissa, mutta on miinuksiakin. Siellä saisi ensinnäkin olla edes vähän valoisampaa, on kiva nähdä pikkuisen muutakin kuin vain epämääräisiä ja hämyisiä hahmoja. Slingihuoneissa on todella pimeää. Muualla alueella on kuitenkin valoja, joten ei sitä anonymiteettiä voi välttämättä säilyttää. Toisekseen ehdottomasti täytyisi olla joku isompi pehmeä alusta. Slingi on kiva, mutta on silti kivempaa pystyä liikkumaan. Sentään siellä on se pehmeä penkki kalterihuoneessa, mutta sekin on kapeahko. Miksei voisi olla jotain sängynkokoista isompaa pehmeää alustaa? Sillä kylmällä betonilattiallakaan ei tee hirveästi mieli makoilla tai olla kontillaan. :/

      Onko US-videossa mitään muuta kuin noita katselukoppeja ja nuo leffateatterialueet? Siis mitään keltsun tapaista muuta huonetta, missä on tilaa ja kalustusta leikkiä muuallakin kuin lattialla tai yhden hengen tuolilla? Millainen paikka se on?

    • Keltsussa.

      on menoa ja meininkiä. Tänäänkin oli aivan mieletön meno. Just tulin ja kyllä kannatti siellä olla. Eipä ihan heti mene mielestä.

      • Luuta lakaisee

        Keltainen Ruusu on mennyt konkurssiin!


    • Mikkelssonni

      Keltsu on nuhruisen ja vähän kotikutoisen oloinen. US Video taas on keinotekoinen formaattituote. Ero on varmaan myös päivä-ilta ja yötunnelmilla. Tästä huolimatta molemmissa on puolensa. Itse suosin Keltsua. Aika harvassa varmaan pariskunnat kummassakin on. Taitaa olla niin, ettei kummassakaan voi olla liian mukavia kalusteita, että porukka vaihtuukin.

      • USvideossa

        Onko kukaan koskaan nähnyt paria tai naista USvideossa? Kertokaa miten ja missä siellä voisi naida tai kimppailla kun nainen mukana?

        Tuossa toisessahan on ne slingit joissa monestikin olen ollut mukana puuhailemassa parien kanssa ja samoin katselukopeissa.


      • Keltsussa.
        USvideossa kirjoitti:

        Onko kukaan koskaan nähnyt paria tai naista USvideossa? Kertokaa miten ja missä siellä voisi naida tai kimppailla kun nainen mukana?

        Tuossa toisessahan on ne slingit joissa monestikin olen ollut mukana puuhailemassa parien kanssa ja samoin katselukopeissa.

        Keltsussa ainakin oli. Oli menoa ja meininkiä. Nyt ei taida kulli keulia koko viikonloppuna.


      • Vivian 25
        Keltsussa. kirjoitti:

        Keltsussa ainakin oli. Oli menoa ja meininkiä. Nyt ei taida kulli keulia koko viikonloppuna.

        Us Video on oikein paljon siistimpi paikka kuin Ruusu. Itse olen transvestiitti ja käyn siellä naisena silloin tällöin. Arvostan paikan siisteyttä. Siellä on kaksi isoa vessaa, mukavat pehmustetut sängyt (2kpl) ja aivan uusi slingi, jossa on rentouttavaa maata ja olla naitavana. Uskoisin, että paikka on enemmän "naisenmielisten" mieleen.


      • 1 Keltsun kimppamies
        USvideossa kirjoitti:

        Onko kukaan koskaan nähnyt paria tai naista USvideossa? Kertokaa miten ja missä siellä voisi naida tai kimppailla kun nainen mukana?

        Tuossa toisessahan on ne slingit joissa monestikin olen ollut mukana puuhailemassa parien kanssa ja samoin katselukopeissa.

        tosin en kyllä sielä asukaan, mutta ne kerran joita olen käöynyt eivät ole sellaista vaikutelmaa antaneet ttä siellä naisia kävisi.
        Keltsussa sentään joskus, mutta taitaa olla senkin suosio laantunut pariskuntien kesken? Tosin en nyt ole pitkiin aikoihn ahkerasti käynyt sielläkään.


      • 1 Keltsun kimppamies kirjoitti:

        tosin en kyllä sielä asukaan, mutta ne kerran joita olen käöynyt eivät ole sellaista vaikutelmaa antaneet ttä siellä naisia kävisi.
        Keltsussa sentään joskus, mutta taitaa olla senkin suosio laantunut pariskuntien kesken? Tosin en nyt ole pitkiin aikoihn ahkerasti käynyt sielläkään.

        olittiin viime viikolla vaimon kans klo:2-5.30 ei muita asiakkaita kivaa oli ei mikään keltsun tapainen yö maja T:aapeli ja sandra...


    • perttinen

      mekin käytiin viimeviikolla us paiikass iltapäivällä 14-16 välissä . Siellä oli meidän lisäksi kolme miestä. ja onneksi yksi ainakin oli hetero ja halusi tulla sekstaileen kanssamme. Oli oikein mukavan oloinen ja vaimoni tykkäsi niin et antoi pari kertaa naida takaapäin. Tulemme käymään us paikass ens keskiviikkona 15-17 välissä ja ois mukava jos joku parikuntakin innostuisi tulemaan samaan aikaan... t. Rale

      • boood

        Olisitte vaan tulleet eilen US:aan. Olis ollu mukava ottaa uusiks viimeviikkoinen.
        t.se hetero niistä kolmesta


    • Heteroakka

      Paikka kuin paikka, niissä vain homoja.

      • Jotso

        Joo, naurettavia mainostajia täällä jotka kehuvat että ovat naisia tavanneet noissa paikoissa. Passiivisen näköisiä äijiä on joka kerran ollut kun siellä vierailin.


      • perustakaaoma
        Jotso kirjoitti:

        Joo, naurettavia mainostajia täällä jotka kehuvat että ovat naisia tavanneet noissa paikoissa. Passiivisen näköisiä äijiä on joka kerran ollut kun siellä vierailin.

        Mitä vittua tungette kaikkiin homopaikkohin.


    • Kävijä.

      Erona noiden kävijäkunnassa on se, että US-videossa väki on hieman nuorempaa. Yhteistä taas se, että kävijät ovat 99,99% miehiä eli jos naisen siellä "konehuoneissa" näkee, on kyseessä todennäköisimmin transu.

      Toki joskus naisiakin käy näissä paikoissa. Ehkä yksi kuukaudessa ja hänkin vain miehensä seurana eikä osallistu leikkeihin muutoin kuin katselemalla.

      • Loistava juttu

        Keltainen Ruusu meni konkurssiin.

        Kaiketi homojen takia.


      • Kävijä ja näkijä
        Loistava juttu kirjoitti:

        Keltainen Ruusu meni konkurssiin.

        Kaiketi homojen takia.

        Taqi sitten heterojen melko täydellisen puuttumisen takia. Tai naisten, joiden näkemisestä siellä kiertää ainoastaan epämääräisiä huhuja.


    • Paikka jatkaa

      Paikka jatkaa toimintaansa niinkuin ennenkin. Nän sanoi myyjät kun asiaa kysyttiin eilen

    • La28.1

      Hetero pariskunta on tulossa la käymään kummassakin paikassa.Käykö paikoissa tosiaan vain homoja, kuten kirjoituksien perusteella voi todeta.

      • Pariskuntana

        Pääsekö US-videoon edes naisia?olen ollut siinä uskossa, että ottavat miehiä vaan paikalle tai sitten olen väärässä...


      • Kimppailija

        Olen kuullut et naisia ei pääse us-videoon, syytä en tiedä


      • Siinäpä-syy
        Kimppailija kirjoitti:

        Olen kuullut et naisia ei pääse us-videoon, syytä en tiedä

        Näin siksi koska lähellä olevassa Keltsussakaan ei ole naisia.


      • Parit2

        AI erikoista,onkohan heteroille hesassa mitään vastaavia paikkoja.


      • Heteropaikka
        Parit2 kirjoitti:

        AI erikoista,onkohan heteroille hesassa mitään vastaavia paikkoja.

        Sinä olisi hyvä liikeidea heteroille suunnatusta paikasta


      • jkkuu

        oon bi-m56v, haluun montaa miestä.


      • Mene-jo
        jkkuu kirjoitti:

        oon bi-m56v, haluun montaa miestä.

        No mene. Älä täällä ruikuta.


    • 40vpari

      Eikös sinne us-videoon pääse jo pariskunnat.
      Kertokaapa ja kysykää jos käytte siellä.
      Viime kesänä ei pariskunnat päässeet ja soitettiin ja kysyttiin miksei ?
      Mutta onko nyt tilanne muuttunut ?
      Kyselee 40-v pariskunta...

      • Paritkin

        täytyy käydä vaimon kanssa kokeilemassa, että päästäänkö vai ei...ihmetellä täytyy jos ei päästä???


      • Kimppaajat

        Keltsussa näytti olevan viikonloppuna hetero pariskunta ja rouvalla olikin kopissa kivaa toimintaa muutaman miehen kanssa, joten ei taidakkaan olla pelkästään homojen paikka...


      • Siis-yleistäkö
        Kimppaajat kirjoitti:

        Keltsussa näytti olevan viikonloppuna hetero pariskunta ja rouvalla olikin kopissa kivaa toimintaa muutaman miehen kanssa, joten ei taidakkaan olla pelkästään homojen paikka...

        Joo, niin uikee ja harvinainen tapaus, että siitä on heti kerrottava. Siis heti ja jokaisesta.

        Eli olisko viime vuonna sattunu neljä kertaa? Vai oisko ollu kolme?


    • Aitopari

      Mites se us video. Joko parit pääsee ???
      Viime kesänä ei päästy.
      Menisimme kyllä.
      Siistimpi kuin keltsu.

      • Epäselvyyttä

        Jos ette päässy, ni mistä se siisteys tiedetään?


    • pitkäharrastus

      Mies käynyt yksin tutustumassa paikkaa että voiko mennä myös nainen mukana.
      Kyllä voi oli vastaus mutta ei päästy yhdessä sisään.
      Emme ole feikkejä.
      10v harrastettu.

    • parempaa12

      Jatkuu...keltsussa käytiin pari viime kesänä 2 kertaa, mutta ei enään.
      Parempi paikka täytyy löytyä ?

      • 17cm

        Olisko Lauantaina heti 12:00 pareja? Olis apumies tarjolla :)


    • kwfqhlqlh

      Jos siellä on niin baarista tulon jälkeen. Silloin kaikki heittää vapaan vaihteen päälle.
      Siis myöhään illalla tai yöllä. Ja jos pari eksyy, niin voi mennä suoraan koppiin kahdestaan.
      Ulkomaalaiset häärii liikaa ympärillä, siksi parit ei voi oikein enään siellä sekstailla...
      Kun yleensä parilla suomi mies haussa...
      Mutta, käviskö n. 1-2 paria viikossa siellä...
      T.aito pari

      • 17cm

        No ei muutakun mennään koppiin suoraan :) t. Suomalainen apumies. 12-13 paikalla


    • timpukkahki

      Vaikuttaa mielenkiintoiselle. Täytyy käydä tutustumassa.
      Keltainen Ruusu on myös kiva paikka ja itse pidän noista Gloryhole asioista muutenkin.
      Jos jollain on vinkkaa hyviä Gloryhole paikkoja muualta kuin Keltsu ja US-Video niin otan mielellään vinkkejä vastaan.
      Minut löytää alastonsuomesta nimimerkillä timpukka

    • aitopari

      Eipä oikein hyviä muita ole.
      Tampereella ei oikein mitään. Unisex ihan onneton paikka Tampereella.
      Parit tulee paikalle ilman suurempaa suunnitelmaa yleensä myöhään illalla tai yöllä.
      Ei paikalla pareja ikinä päivällä. Voimme olla väärässä.
      T.aitopari

      • Illanvirkkukoukku

        Myöhään illalla tai yöllä? Eikös TRE:n Unisex mene jo aikaisin kiinni?


      • Ihan-yks-hailee
        Illanvirkkukoukku kirjoitti:

        Myöhään illalla tai yöllä? Eikös TRE:n Unisex mene jo aikaisin kiinni?

        Hei, ketä mitä joku Tampere kiinnistaa!


    • Kuurakettimies

      Uskomatonta

    • Riaa

      U.S. Videossa olen muutama vuosi sitten törmännyt mukavaan pariin ja kerran aiemmin senaikaisen avovaimoni myös Keltsuun vienyt. Ilmoitelkaa vaan ihmeessä täällä, jos on pareja menossa jompaan kumpaan paikkaan. Olisin enemmän kuin kuumana, jos olis mahdollisuus päästä mukaan apumieheksi.

    • Imutsaanut

      Gloryholella on ainakin paljon naisia. Huikkaan aina ensiksi reiästä että minkä niminen siellä toisella puolella on ja jos vastaus on naisen nimi niin työnnän kalun sisään. Välillä nämä naiset työntävät peppunsa rakasteltaviksi reiästä. Kannattaa ihan heteronkin käydä gloorarilla.

      • Niin-aina

        Transuilla on aina naisen kutsumanimi.


    • Apppari

      Oisko tänään tarvetta apumiehelle ;)

    • Pappa31

      Olen itse bi-mies ja vieraillut keltaisessa ruusussa vuodesta 2003 lähtien. Normisti olen sieltä etsinyt toisten miesten seuraa, jotain on joskus löytynyt, mutta ei läheskään aina. Pari-kolme kertaa olen ollut siellä nainen mukanani. Kerran oltiin ihan kahdestaan ja yhdellä kerralla joku äijä pani naistani ja kerran oli vähän villimpikin meno, kun en nyt äkkiseltään muista, että moniko pani naistani slingissä, mutta useampi. Pari kertaa olen toisia pareja siellä tavannut. Toki siellä on paljon umpihomoja, sitten on bi porukkaa, mutta onko mies hetero, jos se käy runkkailemassa toisten miesten kanssa eli varmaan osa on uteliaita yms....

    • Halukas1

      Tiistaina 12.6 illalla yhdeksän jälkeen US-videoon kun keltsu on remontissa..ekaa kertaa sinne, 48.183.79.17 hoikka ja siisti bi mies..

    • Bijäbä82

      Kävin us gloryssa imemässä munaa. Oli oikein kivaa, kaikki mällit nielin. Phuuh.....pari oikein kookastakin osui Holeen. Kiitti.........

    • Bimies95

      Onko siellä us videossa joka kopissa reikä seinässä?

    • Tuntematon86

      Siis onks Suomessa tämmösiä julkisia panomestoja? Maksaako niihin sisälle ja mitä siä tapahtuu? Tää on ihan uus juttu mulle. Luulin et ainoo paikka mis voi nähdä paljasta pintaa on strippibaarit ja et ei sielläkään ketään panna.

      • Wolde

        Hesassa Keltainen Ruusu ja US-video, Molemmat lähellä Kampin metroasemaa.
        Julkisia ja julkisia. Muistelen, että Ruusun sisäänpääsyhinta on 10€ ja Keltsun 15€.
        Lähes joka kopissa on seinässä reikä ja ainakin US:ssä on pari isompaa koppia ja alhaalla avoimet tilat.


    • taavetti2

      Tietääkö joku poikkeeko näissä mestoissa sellaisia jotka haluaisivat imeä vanhempaa miestä.
      Voisi vaikka huomanna poiketa.

      • Useinkin_siellä

        Poikkeaapi useinkin!


    • Imen

      Joulun jälkeen Torstaina poikkeen paikkakunnalla, olisikihan tuolloin kummassakaan menoa päiväsaikaan? 48bi mies kyselee.

      • Usvideoon

        Laita viestiä kik jemmman


    • Lexi

      Vaimon kanssa ensi lauantaina menossa Keltaiseen Ruusuun, ellei sitten US Videoon (jossa ei olla ennen käyty). Keltsussa on muistaakseni pelkkiä koppeja ja se on jotenkin ahdistava. Mitään ei luvata, mutta jos satut paikalle klo 21-24 aikoihin, niin vaimo saattaa joitakin nuorempia miehiä ottaa gloryholessa.

      • Useampi

        Munkin vaimo tykkää ottaa useampia miehiä!


      • Lexi

        Rapsa eiliseltä: Vanhoja homoja, mamuja ja pari nuorempaa tyyppiä. Luonnollisesti oma vaimo cineman ainoa nainen. Panin vaimoa yhdessä taimmaisista kopeista samalla kun vaimo hoitelee suullaan kahdet eri lastit reiästä. Kolmaskin muna ilmestyi, mutta ei onnistunut laukeamaan, joten lopetettiin touhu ja vaimo otti vielä omat lastini naamalleen (laukesin heti). 20-30 minuuttia kokonaisuudessaan.

        Välillä joku yritti tulla koppiin sisälle, mutta lukkoa ei avattu, koska ei varsinaisesti haluta tavata ketään muuta ns. henkilönä.

        Paljon spermaa, liian vähän nenäliinoja ja helvetin nolo fiilis tulla cinemasta ulos liikkeen puolelle ja suoraan vessaan. Silti han jees setti, vaikka ei tästä paikasta hirveästi tykätä. Kuitenkin kun halutaan anonyymisti paneskella, niin tämä sopii paremman puutteessa. Nyt pitkä tauko näistä hommista ja vaimo luonnollisesti testeihin alkuviikosta.

        Vinkki kaikille, joskaan ei suoraan eiliseen liittyen: peskää munanne, jos oletatte, että joku tulee imemään sitä.


      • Usvideomies
        Lexi kirjoitti:

        Rapsa eiliseltä: Vanhoja homoja, mamuja ja pari nuorempaa tyyppiä. Luonnollisesti oma vaimo cineman ainoa nainen. Panin vaimoa yhdessä taimmaisista kopeista samalla kun vaimo hoitelee suullaan kahdet eri lastit reiästä. Kolmaskin muna ilmestyi, mutta ei onnistunut laukeamaan, joten lopetettiin touhu ja vaimo otti vielä omat lastini naamalleen (laukesin heti). 20-30 minuuttia kokonaisuudessaan.

        Välillä joku yritti tulla koppiin sisälle, mutta lukkoa ei avattu, koska ei varsinaisesti haluta tavata ketään muuta ns. henkilönä.

        Paljon spermaa, liian vähän nenäliinoja ja helvetin nolo fiilis tulla cinemasta ulos liikkeen puolelle ja suoraan vessaan. Silti han jees setti, vaikka ei tästä paikasta hirveästi tykätä. Kuitenkin kun halutaan anonyymisti paneskella, niin tämä sopii paremman puutteessa. Nyt pitkä tauko näistä hommista ja vaimo luonnollisesti testeihin alkuviikosta.

        Vinkki kaikille, joskaan ei suoraan eiliseen liittyen: peskää munanne, jos oletatte, että joku tulee imemään sitä.

        Olitteko Ruudussa?


      • Usvideomies
        Usvideomies kirjoitti:

        Olitteko Ruudussa?

        Siis Ruusussa


      • tjtyj
        Lexi kirjoitti:

        Rapsa eiliseltä: Vanhoja homoja, mamuja ja pari nuorempaa tyyppiä. Luonnollisesti oma vaimo cineman ainoa nainen. Panin vaimoa yhdessä taimmaisista kopeista samalla kun vaimo hoitelee suullaan kahdet eri lastit reiästä. Kolmaskin muna ilmestyi, mutta ei onnistunut laukeamaan, joten lopetettiin touhu ja vaimo otti vielä omat lastini naamalleen (laukesin heti). 20-30 minuuttia kokonaisuudessaan.

        Välillä joku yritti tulla koppiin sisälle, mutta lukkoa ei avattu, koska ei varsinaisesti haluta tavata ketään muuta ns. henkilönä.

        Paljon spermaa, liian vähän nenäliinoja ja helvetin nolo fiilis tulla cinemasta ulos liikkeen puolelle ja suoraan vessaan. Silti han jees setti, vaikka ei tästä paikasta hirveästi tykätä. Kuitenkin kun halutaan anonyymisti paneskella, niin tämä sopii paremman puutteessa. Nyt pitkä tauko näistä hommista ja vaimo luonnollisesti testeihin alkuviikosta.

        Vinkki kaikille, joskaan ei suoraan eiliseen liittyen: peskää munanne, jos oletatte, että joku tulee imemään sitä.

        Hyi helvetti! Minun on vaikea uskoa lukemaani ja epäilen ymmärtäneeni väärin. Vaikea keksiä kuvottavampaa kuin imeä tuntemattomia paljaita kulleja jossakin saastaisessa loukossa. Sitten vaimo testeihin josko sai hiv! Voiko tämä olla totta? Voiko näin sairaita ja turmeltuneita ihmisiä olla olemassakaan?


    • Tyhjää_täynnä

      Onko tuo Ruusu menossa remonttiin, tietääkö kukaan? Viimeksi joulukuussa oli iso darkroom suljettu (ilmeisesti jo aiemmin?), vessa suljettu kokonaan ja pari koppiakin poissa käytöstä. Ei yhtään ihmistä arkena klo 16, eikä videoita pyörinyt kuin muutamassa kopissa. Oli niin masentavaa ettei meinannu kyrpä seisoo. Aika kova hinta tyhjästä.

      • Ilmaista-istumista

        No hyvä ettei rahaa mennyt, vain aikaa.


    • Sanokaa kun menette taas :)

      • Et-jää-yksin

        Voi voi. Eikö pikkunen ykkin uskalla? Voi raukkaa.

        Mutta kerron salaisuuden. Ei sinne tarvitse ketään kinuta. Kyllä siellä on aina muitakin.


    • Muffler

      Tänää ketään us videooon?

      • Menossa

        Aikomus mennä tänään (31.1.2019) noin klo 13 eteenpäin.
        Aluksi US ja jos liian hiljaista niin sitten ehkä Keltsu.


    • SeSiita

      US-video (kamppi) lopetti toimintansa tänään

      • Anonyymi

        Toimii se edelleenkin 25.5.2019


    • JuusoBR

      Keltaisen Ruusun alakerta avataan tänään 1.2.2019 klo 10.

      • USVideossa-runkkaillut

        Onko oikeesti avattu alakerta? Mitä siel on? Millasta? Toimiiko?


      • Ilopaikka
        USVideossa-runkkaillut kirjoitti:

        Onko oikeesti avattu alakerta? Mitä siel on? Millasta? Toimiiko?

        On. Jokaiselle jotain. Mee itte vaikka kattoo.


    • Anonyymi

      Onko tää us-video muka kiinni. netissä ja facebookissa lukee kyllä että olis auki???

      Oisko tänään porukkaa?

      • Anonyymi

        Kyllä porukkaa on ihan joka päivä. Nykyisin ihmeen paljon naisväkeä, jopa miehiä enemmän.


      • Anonyymi

        US on toiminnassa, kävin viime viikolla. Tämä kirjoitettu 25.5.2019.


    • Anonyymi

      nyt ens pe ja la us-videoon tv-typya panemaan klo 00 alkaen

      • Anonyymi

        Eipä maksa vaivaa mennä US-videoon,tää ryssä pistää yleensä paikan kiinni alkuillasta ja lähtee ryyppäämään...


    • Anonyymi

      Pistää kiinni? Siis pe-la vai kaikkina viikonpäivinä?

      • Anonyymi

        Kysyjälle:Pistää kiinni? Joo,se voi ihan koska tahansa päättää yhtäkkiä ettei kiinnosta pitää paikkaa avoinna...Tänäkin vuonna yhden kerran menin klo 16 paikkaan ja puolen tunnin päästä se löi valot päälle ja sanoi sulkevansa...Ei kertonut mitään sulkemisesta kun menin siis klo 16...eikä suostunut palauttamaan pääsymaksua...Älkää hyvät ihmiset menkö enää sinne niin saadaan tuollainen paikka kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyjälle:Pistää kiinni? Joo,se voi ihan koska tahansa päättää yhtäkkiä ettei kiinnosta pitää paikkaa avoinna...Tänäkin vuonna yhden kerran menin klo 16 paikkaan ja puolen tunnin päästä se löi valot päälle ja sanoi sulkevansa...Ei kertonut mitään sulkemisesta kun menin siis klo 16...eikä suostunut palauttamaan pääsymaksua...Älkää hyvät ihmiset menkö enää sinne niin saadaan tuollainen paikka kiinni...

        Löytyiskö US videossa ketään panemaan seksikästä naistani? Minihame, stay up verkkosukat, korkkarit! On niin seksin nälkäinen, että voin jakaa sitä muillekin. Mutta vaan kortsun kanssa. Voit katsoa tai tulla itsekin panemaan ja minä katson ja runkkaan. Onko siellä esim. panokeinua tai jotain aluetta, missä vois nussia muiden katsellessa? Tykkäämme katsojista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskö US videossa ketään panemaan seksikästä naistani? Minihame, stay up verkkosukat, korkkarit! On niin seksin nälkäinen, että voin jakaa sitä muillekin. Mutta vaan kortsun kanssa. Voit katsoa tai tulla itsekin panemaan ja minä katson ja runkkaan. Onko siellä esim. panokeinua tai jotain aluetta, missä vois nussia muiden katsellessa? Tykkäämme katsojista...

        Tänään onnistuu 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskö US videossa ketään panemaan seksikästä naistani? Minihame, stay up verkkosukat, korkkarit! On niin seksin nälkäinen, että voin jakaa sitä muillekin. Mutta vaan kortsun kanssa. Voit katsoa tai tulla itsekin panemaan ja minä katson ja runkkaan. Onko siellä esim. panokeinua tai jotain aluetta, missä vois nussia muiden katsellessa? Tykkäämme katsojista...

        Ensi viikolla (14.10. ->) mikä arkipäivä tuun laittaa narttua US videoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskö US videossa ketään panemaan seksikästä naistani? Minihame, stay up verkkosukat, korkkarit! On niin seksin nälkäinen, että voin jakaa sitä muillekin. Mutta vaan kortsun kanssa. Voit katsoa tai tulla itsekin panemaan ja minä katson ja runkkaan. Onko siellä esim. panokeinua tai jotain aluetta, missä vois nussia muiden katsellessa? Tykkäämme katsojista...

        Missä us video on?


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Missä us video on?

        Se on dvd soittimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on dvd soittimessa.

        Onko tänään keltaisessa ruusussa menoa ollaan muijakaa menonossa. Muija haluu olla pantavana panokeinussa
        T: pari 40v.


    • Anonyymi

      Onko tänään keltaisessa ruusussa menoa ollaan muijakaa menonossa. Muija haluu olla pantavana panokeinussa
      T: pari 40v.

      • Anonyymi

        Menoa ihan joka päivä. Mutta sinusta ei ole sinne.
        Runkkaile vaan ittekses.


    • Anonyymi

      Kävin vaimoni kanssa US-Videossa. Hyvä siisti paikka tulemme jatkossakin käymää siellä vaimo tykkäsi keinusta kovasti ja sohvilla on hyvä katsella pornoa samalla kun vaimo ottaa suihin . Ens kerralla laitan tänne taas koodia jos joku haluu tulla vaikka katselee runkkaa tai oman vaimonsa kansa vierelle hommaillee.

      • Anonyymi

        Upeeta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta!

        Muuten hyvä fantasia mutta US-videoon ei ole enää vuosiin päässyt naisen kanssa ikävä kyllä, keltaiseen ruusuun pääsee kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä fantasia mutta US-videoon ei ole enää vuosiin päässyt naisen kanssa ikävä kyllä, keltaiseen ruusuun pääsee kyllä.

        Pääsee kyllä perjantaina menemme uudestaa

        T: pari 40v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee kyllä perjantaina menemme uudestaa

        T: pari 40v

        No ei pääse. On kysytty tiskiltä.


    • Anonyymi

      Parillisina viikkoina Keltsu, parittomina US.

    • Anonyymi

      US video ehdoton siisti paikka mahtava henkilökunta ! 10 plus
      ruususta en voi mainita kuin likainen ja töykeä henkilöstö
      eli palkolliset leikkivät omistajaa eli asennevammaisia kokeilkaa niin näette

      • Anonyymi

        Joo kyllä Us Video nykyään on todella hyvä ja aktiivinen paikka. Hyvä että vihdoin pääsee Naisenkin kanssa nauttimaan. Darkroomissa ihan uskomattoman kiimainen meno ainakin vkl öisin. Pitääpä mennä taas perjantaina. Rohkeasti vaan kaikki pariskunnat salaparit transtypyt bi- ja heteromiehet mukaan irstailemaan!


    • Anonyymi

      Oon bi-mies, menossa tänään US videoon ja ehkä myöhemmin Ruusuunkin. Oon aika ujo. Mua ole vielä koskaan pantu peppuun, mutta ajatus siitä kiihottaa. Olisi kiva törmätä siellä mukavaan(vanhempaan) luotettavaan herrasmieheen, joka ehkä voisi viedä neitsyyteni hellävaraisesti. Myös mies-nais pariskunta kiinnostaa. Saa nähdä saanko seuraa...😊

    • Anonyymi

      Panmies munnkikki

    • Moikka, oon miehekäs viriili gayseniori, jonka joutuu selkävian takia käyttämään rollaa kulkutukena. Olosuhteiden pakosta olen viimeiset viisi vuotta ollut sinkku ja asun yksin. Olen miehekäs harteikas 179 85 16 ja kaipaan 18-30 -vuotiaan hoikan posliinipojun munaa. Onko sulla mitään mahiksia saada seksiä US Videossa vai häädetäänkö mut ulos? Miten sun olisi hyvä lähestyä tätä kysymystä? Onko mitään deittiappia, josta voisin alkaa etsiä kumppania?

      • korjaus omaan juttuun: "...onko mulla mitään mahiksia....?


      • Anonyymi
        hippipupu kirjoitti:

        korjaus omaan juttuun: "...onko mulla mitään mahiksia....?

        Mietein vähän samaa. Oon viiskymppinen sopusuhtainen kaveri, kokematon gay-hommissa. Haluaisin nuorehkon rauhallisen opettajan. Mitat ei niin tärkeitä vaan hellyys. Pukeudun mielelläni sukkahousuihin ja minussa on eksipitionin taipuvuutta. Uskaltaako cruisailla vai aloittaako us tai keltsu gloryholeista ?


    • Anonyymi

      Minkä kokosia noi glory kopit on ? Onko mahdollista saada toisesta kopista suikkiin samalla kuin toisesta kopista annetaan peppuun ?

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe