Tervehdys.
Hankin Opel Combon Saksasta kesällä ja oikein mainio auto onkin pieneen tavaran kuljetukseen.
Ainoa ongelma on, että auton ohjekirja on saksankielellä ja siitä en selviä.
Kukas tietäisi mistä olisi ohjekirjaa tilattavissa Suomeksi tai edes Englanniksi ?
Opel Combon ohjekirja
4
481
Vastaukset
- frangröbbä
missä sitä ohjekirjaa tarvitaan
- Combofani
Yleensäkkin, kun olen tottunut suomenkieliseen ohjekirjaan,
jossa kerrotaan niin huolloista, mittareista sekä ongelmatilanteista. - Walter70
Combofani kirjoitti:
Yleensäkkin, kun olen tottunut suomenkieliseen ohjekirjaan,
jossa kerrotaan niin huolloista, mittareista sekä ongelmatilanteista.Soita vaikka lähinpään Opel liikkeeseen tai laita s-postia maahantuojalle...siellä ainakin luulisi tietoa&halua löytyvän.
- Knööli
Walter70 kirjoitti:
Soita vaikka lähinpään Opel liikkeeseen tai laita s-postia maahantuojalle...siellä ainakin luulisi tietoa&halua löytyvän.
...kokemusten perusteella sieltä ei oikein löydy kumpaakaan.Laskun kirjoittaminen on ainoita asioita josta saattavat heittäytyä hyvinkin riehakkaiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066