minulla on nyt syksyllä alkanut iltaisin nopeus hidastelemaan ja kun on laskenut tarpeeksi alas on yhteys aina katkennut, mutta nyt vaikka nopeus hidastuu todella paljon ei jostain syystä enää yhteys katkea lainkaan. olen ollut yhteydessä sauniksen asiakaspalveluun ja sieltähän nyt sanotaan kaikennäköistä. mutta jotain on jossain kyllä nyt tehty. onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
hidastuu hidastuu
5
562
Vastaukset
- forssan mies
yhteys hidastuu koska tukiaseman kapasiteetti ylittyy iltaisin ja kun nopeus laskee tarpeeksi alas kuuluisi yhteyden katketa. jos yhteys ei katkea niin saunalahti on joko tehnyt tukiasemalle jotain tai ovat säätäneet keskukselta yhteysarvoja ja näin ollen yhteys kyllä katkeaa, mutta nettitikku ei siihen reagoi.
- roManibbbbb
kannattaa tehdä saunalahdelle vikailmoitus ja kertoa että tikku ei enää sammu vaikka yhteys meneekin poikki.
- dfrgttrrtete5j7j7u6k
yhteys = mikä, mokkula, adsl?
Windows versio?
Koneesi? - Jumaliste!
Tapaus on selvä:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9349999/46009916 - xx1xx2
No, ei se haittaa, koska mulla on nopeus noussut syksyn aikana 0,85 megasta 2,2 megaan, taisi tulla 3G masto ihan viereen (n.800 m), ja tikun maksimi 3,6 megaa. Joo, toisilla hidastuu ja toisilla nopeutuu, näin se vaan menee, ja minä ainakin olen tyytyväinen tähän järjestelyyn. Kiitos Saunalahti, olette tosi hienoa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837