8.7.2011

suhari9

Iron Maiden stadionilla

10

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eddie the head

      Ja sinne mennää taas
      \!!/_ UP THE IRONS _\!!/

    • heinäkuussa stadioni

      Kävin jonottamassa lippuja ja klo 9:10 oli kolme vierekkäistä A-katsomo ja kaksi kenttälippua kädessä. Ei tainnut kaatuakkaan niiden koneet. Mikähän siinä on mennyt pieleen? Onko puhelimitse tai netistä ostaneilla minkälaisia kokemuksia?

      • a-katsomoonko?

        Netissä oli paikat pidossa klo.9:01 A-katsomossa. En vaan koskaan päässyt niitä maksamaan (internal server error tms.), joten varaus katosi jonkin ajan kuluttua... Voisko joku muu hoitaa näitä lipunmyyntejä kuin Lippupalvelu?


    • paikalla...

      enää entiseen malliin. Lippuja löytyy edelleen runsaasti.. ja hyviltä paikoilta, esim. D-katsomosta. Suomalaisilla alkaa varmaan olla jo yliannostus Maidenia :-) Kahdesta stadionkeikasta puhuminen voidaan lopettaa.

      • vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

        olisi kuinka hyvä bändi niin jos käyvät täällä vähänväliä ja jos biisilistoissa on osittain samoja biisejä niin eikai edes kovinkaan fani jaksa siellä keikoilla vuosittain ravata. Kuitenkin liput ovat melko suolaisen hintaiset eli 69,00 kulut eli 78,00eur/kpl. Minä menen ekaa kertaa katsomaan koko bändiä. Olen sitä fanittanut vuodetsa 1992 lähtien ja joitakin levyjä löytyy ja uusin dvd. Minulle Maidenin näkeminen livenä on uutta&ihmeellistä ja monta kertaa on ollut palo Maidenin keikalle mutta en ole sitten kuitenkaan mennyt. Aattelin että nyt alkaa olla viimeisiä hetkiä nähdä tuokin pumppu joten siksi lipun ostin.


    • pullukka_paavo

      Antoi automaattisesti netistä valinnalla parhaat paikat D-katsomoon lipun. sain netin kautta noin 9:30.
      Tukossa server erroria 9:00--9:30..
      varmaan olisi pitänyt kokeilla olisiko jopa A-katsomossa ollut paikkoja?

      Soittavat uudempaa tuotantoa kiertueella.

    • elmux

      Nyt on mun eka maidenin keikka !!!
      ei malta odottaa!!!

      • joku 2i92922929

        Sama juttu eka Maiden keikka tulossa, ei malta odottaa kanssa :)


    • kesää odotellessa

      Nyt on hjyvä fiilis..

      • Ironmaidenfor ever

        En ol ollut stadikalla niin näkeekös A katsomon riviltä 24 mittää lohko A7..onko minkälainen sihti lavalle vai huimaakos ?

        Noh keikkaa ootellessa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      224
      13641
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      313
      2504
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1551
    4. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      22
      1418
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1107
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      1012
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      968
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      947
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      922
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      55
      913
    Aihe