Kia ei pärjännyt merkkien merkki testissä

Kai.

24

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipponisti.

väärin tutkittu, toteaa varmasti joku kian omistaja hyvin pian.

• rrhhyy

monenneksiko mydyin auto Corolla tai Auris on tänä vuonna? Ceed on viidenneksi.

• mariia..

luotettava,siinnä kun viime talvenna monikin auto merkki hyytynnä tien varrelle:)..olevinaan olevat jäännä tielle kappas kappas..siin hymyilytti hiukan pakkasta oli vajaa -30,siellä ootte:D..Kialla uskalsi lähtee pitkillekkin ajoille.
        ( tosin kun toisella *laatu*sakulla,autolla joka saa seisoa talvet liikaa takapotkua.Tappoväline liian sukkela käsiin kiihtyy lumessa ja vispaa metsähallituksen puolelle.)
        Kia pelas ja paljon hyviä ominaisuuksia ihankuin talvea ei oliskaan.Lämpöö saa t-paidassa istua.
        Oisko niin et suomi lehdillä menee maine jos ne alkaa hehkuttaa uusimpia ei niin tiedettyjä auto merkkejä.Euroopassa/usassa, kiat on suosittuja ihan monilla eriammattiryhmiin kuuluvilla ja urheilu kanavat mainostaa paljon..elämme markkina taloutta..ostakaa siis kallista muita automerkkejä.

• nipponisti.
        rrhhyy kirjoitti:

monenneksiko mydyin auto Corolla tai Auris on tänä vuonna? Ceed on viidenneksi.

Kialla on vain yksi myyvä malli, totta, että se onmyynyt paremmin kun corolla tai auris. Tojota taas myi kokonaisuudessa aivan eri luokan myyntimäärän, avensis kaikista eniten myyty malli viimevuonna.
        Se näistä luvuista, mutta palataan nyt asiaan, eli tuohon tutkimukseen mistä oli kyse, miksei kian omistajat olekkaan niin tyytyväisiä hankintaansa? No kun... seli-seli.. ..koittakaa nyt keksiä miten on tutkittu väärin!

• olli vesassa
        nipponisti. kirjoitti:

Kialla on vain yksi myyvä malli, totta, että se onmyynyt paremmin kun corolla tai auris. Tojota taas myi kokonaisuudessa aivan eri luokan myyntimäärän, avensis kaikista eniten myyty malli viimevuonna.
        Se näistä luvuista, mutta palataan nyt asiaan, eli tuohon tutkimukseen mistä oli kyse, miksei kian omistajat olekkaan niin tyytyväisiä hankintaansa? No kun... seli-seli.. ..koittakaa nyt keksiä miten on tutkittu väärin!

ja kun se on hyvä olen tyytyväinen.Minulle on aivan sama mitä siitä lehdissä kirjoitellaan,kun se minun autoni on toimivä ja laadultaan hyvä,olen tyytväinen. Ceed on mnenekiltään hyvä kuten avensiskin ja uskon että molemmissa tapauksissa ihmiset osaavat äänestää kukkarollaan,jos eivät ole tyytyväisiä,nyt kuitenkin on niin että molemmat ovat vuodesta toiseen siellä kärkipäässä,eli miksi asiakkaat ovat näiden mallien kohdalla tyytväisiä,muuten olisivat kahjoja,jos aina ostaisivat,olematta tyytyväisiä.

• Micr a

Hyvin sanottu:)

• cee dd
        mariia.. kirjoitti:

luotettava,siinnä kun viime talvenna monikin auto merkki hyytynnä tien varrelle:)..olevinaan olevat jäännä tielle kappas kappas..siin hymyilytti hiukan pakkasta oli vajaa -30,siellä ootte:D..Kialla uskalsi lähtee pitkillekkin ajoille.
        ( tosin kun toisella *laatu*sakulla,autolla joka saa seisoa talvet liikaa takapotkua.Tappoväline liian sukkela käsiin kiihtyy lumessa ja vispaa metsähallituksen puolelle.)
        Kia pelas ja paljon hyviä ominaisuuksia ihankuin talvea ei oliskaan.Lämpöö saa t-paidassa istua.
        Oisko niin et suomi lehdillä menee maine jos ne alkaa hehkuttaa uusimpia ei niin tiedettyjä auto merkkejä.Euroopassa/usassa, kiat on suosittuja ihan monilla eriammattiryhmiin kuuluvilla ja urheilu kanavat mainostaa paljon..elämme markkina taloutta..ostakaa siis kallista muita automerkkejä.

Viime talvena oli todellakin hyvä kokea ko.merkki kovalla pakkasella, kova kuin kivireki lisäksi takapää kolisi oudolla tavalla ja lisäksi vielä lämmityslaitetta olisi jäänyt autossa kaipaamaan...että sellainen talviauto

• TYYTTI

Kia kuski,tiedän jopa tyytyväisiä Peugeot kuskeja.vieläpä useita.Tuttuni on ajellut ikänsä Relluilla ja on tyytväinen. Kumma juttu mutta esim.Ceed menee vuodesta toiseen hyvin kaupaksi. Tyytymättömyyttä
      olen kuullut tai lukenut lähinnä myyjä liikkeestä tai huollosta.

• Kialan poika

tutkittiin kokonaisuutta huoltoineen jne. Minultakaan ei mitään kysytty :) Mutta eihän lie täydellistä autoa. Tyytyväisyys mihin tahansa asiaan on vaikeasti mitattava asia. ceedissäni ei taatusti ole paras ajettavuus tai hienoin sisustus, mutta luotettavuus on varmaan parempi kuin esim. vw:ssä tai opelissa tai audissa tai volvossa. Siispä olen tyytyväinen kia- ajoneuvoon. Se että joku taas painottaa ehkä näitä ulkoisia seikkoja, enemmistö varmaankin sitten, ei tee vertailun häntäpään autoista lainkaan sen huonompia.

• plaatu pirssi

paras hinta/laatu suhde ehdottomasti,suosittelen käyppä koeajamassa,niin karisee ennakkoluulosi.

• 25

Pirssiksi ei kiasta ole, kun pitäis ihanoikeesti ruveta ajamaan.Sitä varten
        on valmistettu jo autojakin!!
        Maitokaupassa kiallakin voi käydä kunhan kauppa ei ole kaukana eikä käy siellä joka päivä.

• Ceedillä jatkossakin

Ko. tutkimuksessa kysellään tuntemuksia ja mielialoja, ei faktoja. On luonnollista, että kalliiden premiumien omistajat vastaavat noihin runsaasti ja positiivisesti merkkiensä osalta. Kuka sitä nyt myöntäisi ostaneensa paskaa kalliilla. Täysin turha tutkimus.

• nipponisti.

Vai kuinka? Tutkimukseen vastaavat vain ko. automerkin haltijat/omistajat. Jos joku merkki saa huonot arvostelut, vika onkin vastaajissa, ei tuotteessa? Mielenkiintoista.

• normijärki
        nipponisti. kirjoitti:

Vai kuinka? Tutkimukseen vastaavat vain ko. automerkin haltijat/omistajat. Jos joku merkki saa huonot arvostelut, vika onkin vastaajissa, ei tuotteessa? Mielenkiintoista.

että siinä näkyy se niin kovasti joidenkin haukkuma deltan huolto. minulla ei ole huonoa sanottavaa siitä. huono huolto taas ei tee autosta huonoa. kyselyssähän kysyttiin kokonaisuutta, ei pelkkää autoa.

• Kysymyksistä..
        normijärki kirjoitti:

että siinä näkyy se niin kovasti joidenkin haukkuma deltan huolto. minulla ei ole huonoa sanottavaa siitä. huono huolto taas ei tee autosta huonoa. kyselyssähän kysyttiin kokonaisuutta, ei pelkkää autoa.

Itse vastasin tuohon kyselyyn. Kysymykset olivat aika paljon itse autoa sivuavia, kuten huoltoon ja myyntipalveluihin sekä imagoon liittyviä. Myös ekologiset kysymykset olivat aika selvästi päälimmäisenä. Varsinaisesti autoon, sen laatuun, sekä ominaisuuksiin liittyviä kysymyksiä oli hämmästyttävän vähän ja nekin ympäripyöreitä "onko auto täyttänyt sinun tai perheesi odotukset" - tyylisiä.
        Itse olen Kiaan autona erittäin tyytyväinen, mutta kyselyn jälkeen tuntui kuin olisin valinnut autoni täysin väärin ja sen tiimoilta ei olisi muuta kuin negatiivista sanottavaa. Jälkimarkkinoinnilla, sekä myyntipalveluilla on iso rooli merkkiä arvosteltaessa, vaikka itse auto olisikin hyvä.

Deltan viime syksyn kompurointi ei varmaan ainakaan parantanut Kian menestystä kyselyssä. Asiakkaat odottivat osia, myös uusia autoja kohtuuttoman pitkään. Deltan henkilökunnassa, sekä toimipisteissä kävi kova tuuli. Kyselyyn vastaava asiakas ei varmasti anna hyvää arvosanaa myyntipisteelle, jossa tuttu automyyjä ei enää yhtäkkiä olekkaan tavoitettavissa tutusta numerosta.... Saa nähdä ensi vuonna, kun myyntiin on tullut uutta entistä laadukkaampaa ja yhä vankemmin kilpailijoidensa tasoista tavaraa, kuten päivitettyä cee´diä, täysin uutta Vengaa, Sportagea, Sorentoa jne. Deltakin petrannut palvelussa ja huimasti ennen kaikkea huoltohinnoittelussa.

• jukas

20 000 eurolla on saatavilla.

• Oskar M.

Japanilaisten jälkeen.

• 13
        Oskar M. kirjoitti:

Japanilaisten jälkeen.

vm.69 corollaan varmaankin.
        Se varmaan pitääkin paikkansa, mut vuodesta 73 eteen päin japsi on parempi !

• Ladamiäs

Noi hemmot, jotka teki ton taulukon, unohti Ladan sieltä kaukaa Lexuksen yläpuolelta. Eiks se mahtunu tohon pykälikköön?

• n,jk

Miten ei pärjännyt jos kerran ostajien parissa haluttavuus kasvaa vuosi vuodelta, taidat lukea galluppeja kuin piru raamattua. Merkin haluttavuus 2008 459, -09 460 ja -10 471 indeksipistettä TL:n mukaan. Näyttää melkoisen vakaalta nousulta kun moni vanha merkki etenee toiseen suuntaan. Ja uusimmat käppyrät myynnissä näyttää 40% lisäystä.

• 1.4lx

Kova ajettava, nastarenkailla kovaääninen joskin muuten ok peli tuohon hintaan

• kimurakura

onko kyseessä vanhempi malli vai tämä uusi facelift,kun itsellä tämä uudempi aikas hiljainen.

• 1.4lx
        kimurakura kirjoitti:

onko kyseessä vanhempi malli vai tämä uusi facelift,kun itsellä tämä uudempi aikas hiljainen.

Tämä uusi malli, tein mokan kun vaihdoin vanhan Hyundai i30:n tähän mikä sekin oli hiljaisempi cee´d verrattuna... no onneksi näitä saa vaihdettua!

• kimurakura
        1.4lx kirjoitti:

Tämä uusi malli, tein mokan kun vaihdoin vanhan Hyundai i30:n tähän mikä sekin oli hiljaisempi cee´d verrattuna... no onneksi näitä saa vaihdettua!

vaihdoin juuri Sonatan uuteen Ceediin ja äänimailma ei juuri muuttunut mitenkään,moni muu asia kyllä.Mitkä renkaai sinulla on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe