Pasha aloitus

HTZA

Meidän vanhojen rakastama,
Sydänliitto, ei kannata MOT-ohjelman rasva-ajatuksia.

http://yle.fi/alueet/oulu/2010/09/mot-ohjelman_rasvavaitteet_ristiriidassa_sydanliiton_suositusten_kanssa_2008899.html

Taitaapa Sydänliittokin huudella "Puskista".
Jokaisella on oma rahoituksensa (lehmänsä) ojassa.
Hiilihydraattien = roskaviljanviljellyn tukeminen pitää säilyttää.
On kyllä totta että terveelliseen ruokavalioon siirtyminen lisää Paarmoja, ne kun tarvitsevat verta. Ja Lehmistä ovat, perinteisesti, voimaa saaneet.
Toisaalta, kakan määrä lisääntyisi, ja sitä voisi kannella metsiin, joista luonnollinen, lahoava ravinne poltetaan kattiloissa. Jokaisen kannon kaivamiseen ja kuljetukseen kuluu aina 50 litraa dieseliä.
Ja taas kasvavat Kuusenkerkät ja antavat hyvää teetä.
Ja sitten kasvavat Hirvet, nekin Kuusenkerkillä, vähärasvaisiksi.
Eikö vaan,ole luonnon kiertokulku omituinen?

Ja, muuten, olen sitä mieltä että Saimaannorpat ja muut sukulaisensa on hävitettävä.
Maxi-lisääntyjien nälkää on helpotettava, näin lisääntyvillä kalakannoilla.
Noudattakaamme esi-isämme toivomusta ja täyttäkäämme maa, tarkoitan, muita maita.

H.

55

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

Oulun rutuaarit Merimetson pashassa.
      Ja Kalasääkset syövät, kiloisiakin, Ahvenia.
      Ulosottoon! sanon minä, kuten Hetakin.
      H.

• henrjii

uupumus ei ole sairaus, vaikka johtuu näistä edellämainituista jutuista

• HTZA

prosenttisesti, on uupumus tekosyy lomiin, ei sairaus.
        Joten, olen kanssasi samaa mieltä.
        H.

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

prosenttisesti, on uupumus tekosyy lomiin, ei sairaus.
        Joten, olen kanssasi samaa mieltä.
        H.

samaa mieltä olen "masennuksistakin", tuo "tauti" on asialle toinen nimitys.
        H.

• HTZA kirjoitti:

H.

sitten et oo koskaan nähnyt masentunutta ihmistä!!
        Vaik en mäkään usko joku julkun masikseen.

• HTZA
        minttupuu kirjoitti:

sitten et oo koskaan nähnyt masentunutta ihmistä!!
        Vaik en mäkään usko joku julkun masikseen.

lipsahti ekana.
        Kaikki muuthan tuntuvat pidättelevän, epätoivoisesti, sormiaan jotta minä poistuisin palstalta.
        :) :)

Mutta oikeassa olet, meitin terveyskeskuksesta kyllä poistuu aikasti apeaa porukkaa, mutta syyn voin helposti aavistaa, väärennetyt lääkemääräykset roikkuvat kädessä.
        H.

• HTZA kirjoitti:

H.

mahdat tarkoittaa, mutta masennus muistaakseni pystytään todeta kilpirauhaskokein ja silloin se ei ole teeskentelyä. Voi olla että muistan tuon kokeen nimen väärin, mutta verikokeesta sen voi todeta.

• HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

mahdat tarkoittaa, mutta masennus muistaakseni pystytään todeta kilpirauhaskokein ja silloin se ei ole teeskentelyä. Voi olla että muistan tuon kokeen nimen väärin, mutta verikokeesta sen voi todeta.

silloin kun se mutsilta leikattiin pois ja vaihdettiin pillereihin, sen nimi oli Myrkkystruuma.
        Mutsi kävi ylikierroksilla. Sen toiminta kun voi muuttaa molempiin suuntiin.
        Mutta masentuneisuuden yleisyys ei voi olla elimellistä.
        Enimmäkseen, taitaa johtua siitä että työnteko ei maistu.
        H.

• Nittaminax kirjoitti:

voi olla lukuisia syitä, kilpirauhanen niistä vain yksi!

• HTZA kirjoitti:

lipsahti ekana.
        Kaikki muuthan tuntuvat pidättelevän, epätoivoisesti, sormiaan jotta minä poistuisin palstalta.
        :) :)

Mutta oikeassa olet, meitin terveyskeskuksesta kyllä poistuu aikasti apeaa porukkaa, mutta syyn voin helposti aavistaa, väärennetyt lääkemääräykset roikkuvat kädessä.
        H.

onks teiän terkassa pelkkiä valelääkäreitä???

• HTZA kirjoitti:

silloin kun se mutsilta leikattiin pois ja vaihdettiin pillereihin, sen nimi oli Myrkkystruuma.
        H.

tekisi mieleni sanoa, mutta kun lupasin niin en sano mitään, kiristelen vain hampaitani.
        Aaahhhrrrgggg ;((((

• minttupuu kirjoitti:

voi olla lukuisia syitä, kilpirauhanen niistä vain yksi!

mutta sieltä sen voi todeta. Hjymmärtääkö? :)

• Nittaminax kirjoitti:

voi, Jos se johtuu kilpirauhasesta!

• HTZA
        minttupuu kirjoitti:

onks teiän terkassa pelkkiä valelääkäreitä???

Aina kun vien resptini, niin hymyilevät kutsuvasti.
        Johtunee kait siitä että PSA- arvoissani ei ole mitään vikaa.

Voivat kyllä olla hoitsujakin, Sasus saattaa voida kertoa, asiantuntija kun on.
        Siis, ei minun.
        H.

• HTZA kirjoitti:

Siis, ei minun.
        H.

PSA-arvoista!
        Miehet turhan laiskoja otattamaan niitä.

• HTZA kirjoitti:

Siis, ei minun.
        H.

apua, toi epäilee mun ammattitaiooni!!

• HTZA
        minttupuu kirjoitti:

apua, toi epäilee mun ammattitaiooni!!

että tyttönen laulelee vain, kaikkea epämääräistä.

H.

• HTZA kirjoitti:

että tyttönen laulelee vain, kaikkea epämääräistä.

H.

näkyy tekevän kirjoitusvirheitä koko ajan!!
        No en mä PSA:sta mitään tiedäkään, yritän vaan saada niitä masentuneita kääntämään edes joskus kylkeä, tai pysymään mukana skitsofreenikon ajatusmaailmassa.

• HTZA
        minttupuu kirjoitti:

näkyy tekevän kirjoitusvirheitä koko ajan!!
        No en mä PSA:sta mitään tiedäkään, yritän vaan saada niitä masentuneita kääntämään edes joskus kylkeä, tai pysymään mukana skitsofreenikon ajatusmaailmassa.

oikein, niin minua ei potkaistukaan pihalle ikäni vuoksi.
        Yritän nyt hymyillä, masentuuneenskitsona.
        Ainakin nyt, on ilo päällimmäisenä, huomenna ehkä, sorrun korkea GI- mössöihin.
        Kiiluvin silmin kieritän Muikkuni Ruisjauhoissa, paksusti, kiroten Svidun elukoita.

H.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

H.

Onneksi et ole lääkärini tai mitään muutakaan vastaavaa.
        Kovaa ja kylmää on kirjoituksesi ihmisiä kohtaan jotka oikeasti sairastaa masennusta.
        Minä jälleen vaan puistelen päätäni erittäin surullisena täällä.
        Puhut enimmäkseen, mutta miten laitat ihmiset sinne enimmäkseen lokeroosi?

• Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

Olen kärsinyt masennuksesta mutta sillä ei ollut mitään tekoa kilpirauhasen kanssa.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

Onneksi et ole lääkärini tai mitään muutakaan vastaavaa.
        Kovaa ja kylmää on kirjoituksesi ihmisiä kohtaan jotka oikeasti sairastaa masennusta.
        Minä jälleen vaan puistelen päätäni erittäin surullisena täällä.
        Puhut enimmäkseen, mutta miten laitat ihmiset sinne enimmäkseen lokeroosi?

toinen sinne toinen tänne.
        MInulla sitten tonne.
        MIksi puistelet päätäsi minulle?
        En minäkään puistele sinulle.
        En minä kenenkään niskaan hyökkää.
        Asia ei ole henkilökohtainen.
        H.

• Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

no tässä kuitenkin tietoa jos joskus tulee tarvetta. :))

http://www.poliklinikka.fi/?id=5593004&page=3328394

Mulla on kyllä aikoinaan tutkittu kilpirauhanenkin ihan muista syistä kun masennuksesta.

Ja masennuksen syyt voi olla hyvin moninaisia, kilpirauhanen ei ole ainoa sen syy.
        Jos olisi niin masennuspotilaita ei olisi olemassakaan koska kaikki syyt löytyisi sieltä ja sitten ne vaan hoidettaisiin pois.

• Meriläinen kirjoitti:

Mulla on kyllä aikoinaan tutkittu kilpirauhanenkin ihan muista syistä kun masennuksesta.

Ja masennuksen syyt voi olla hyvin moninaisia, kilpirauhanen ei ole ainoa sen syy.
        Jos olisi niin masennuspotilaita ei olisi olemassakaan koska kaikki syyt löytyisi sieltä ja sitten ne vaan hoidettaisiin pois.

mä nyt sitä silleen tarkottanukkaan, mutta annetaan asian olla. :)

• Meriläinen kirjoitti:

en mä enää muista mitä hain takaa tai tarkoitin asiallani. Voi kamalaa...:) siis eilisellä.

• Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

en mä enää muista mitä hain takaa tai tarkoitin asiallani. Voi kamalaa...:) siis eilisellä.

Hih, mitä välii enää.
        Eilinen on ollutta ja mennyttä.
        Rauha :))

• Meriläinen kirjoitti:

Hih, mitä välii enää.
        Eilinen on ollutta ja mennyttä.
        Rauha :))

Ja rutistus päälle. *halaa*

• Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

Ja rutistus päälle. *halaa*

No niin rutistus takaisin, ja kaikki ok.
        Mitäs sitten keksittäis, mie kyllä kohta poistun koneelta ulos ja sitten ovesta ulos :))

• GloriaJoy

paketti aloituksena, joten ole skarppina. Miu muistelee, että kun Atkinsin dieeti rantautui Suomeen, niin siinä sanottiin, että tämä hyperinsulinimea (:-) ) oli silloin 0,5 tai 5 % USAn väestöä koskeva ongelma, jolloin tähän ryhmään kuuluvilla hiilihydraattien minimointi nollauksen kautta noin 50 gramman hiilarimaksimiin / vrk ( vähitellen, 5 hh-gr kerrallaan lisäten) oli ainut tipa purkaa kertyneet rasvavarastot ja kun ne on purettu, niin on löydettävä se taso, millä määrää hiilareita pystyy elämään ilman, että paino alkaa nousemaan.

Viljatuotteet kuituineen ovat ok pienessä määrin, vehnän gluteeni on yksi pahimpia, samoin maissi ja kaikki se ravinto, millä possuja silavoitetaan herkullisiksi kinkuiksi. Hiilari saralla puhdistettujen eli valkaistujen eli raffinoitujen ravintoaineköyhien viljatuotteiden lisäksi ja johtotähtenä kansakuntien lihavoitumiseen on ollut syynä coca-cola ja karamellit ja tolkuttomat rasva.sokeri.suola.ym pöpperöt.

Jokaisella meillä on oma hiilariraja jonka yli mentäessä lihoo, rajan määrittämistä vaikeuttaa se, että kuitupitoisissa hiilariruuissa kuitu estää (syödyksi tultuaan) ja hidastaa hiilarien imeytymistä ja vaikuttaa tasoittavasti.

Koska maailman väestö lisääntyy ja ylilihavien määrä yulee kasvamaan ennätysvauhdilla sellaisissa kansoissa, joilla ei paino ongelmia ole ennen ollut, voi lihavuus ja ravitsemus ym. ongelmat ratkaista vain luontoäiti tuottamalla sellaisen maailmanlaajuisen katastrofin, että meret ja vuoret ja pellot vaihtavat paikkojaan niin, että suurinosa ihmisistä päätyy lannoitteiksi maaperään ennenaikojaan. Ydinvoimlla saatu tyhjennys ei anna ihmiskunnalle tulevaisuutta. Miu on siis pessimisti.

• GloriaJoy

alkuperäinen paketti ruuassakin on se paras, eli kohtuus kaikessa, herkkuja vähän mutta ruista ranteeseen ja silavaa sopassa

• liian tuhti paketti koko aloitus vaivata masentuneita aivojaan!!
        Syödään pemmikaania, niin pysytään virkeinä!

:D

• HTZA

voi korvata Lehmän pierulla, jos Lehmiä on riittävästi.
        Ja ihmiset auttavat asiaa kunhan syövät oikein.
        Luultavasti ilmaa imevät makuuhuoneet tulevat tuotantoon lähiaikoina.
        Kunnon Valkuaisaineet saavat ilmaa aikaiseksi. Saa kyllä Ruiskin, mutta sen haju ei ole, sillee, tehokkaan tuntuinen.
        Vihreät puolueet ottavat varmaan neuvoni onkeensa.

Vuoret ja Meret muuttuvat, kuten J.R.R. Tolkien on todistanut, tarussa sormusten herrasta.
        Mutta aikaa tuntuu vievän.

Ja mitä ylikansoitukseen tulee, niin HIV pitää korvata McDonaldesilla.
        P.Väyrysen pitää, tässä asiassa, konsultoida P.Puskaa.
        H.

• HTZA
        minttupuu kirjoitti:

liian tuhti paketti koko aloitus vaivata masentuneita aivojaan!!
        Syödään pemmikaania, niin pysytään virkeinä!

:D

Anjaniinakin, ja Keski-Suomalaiset kauppiaat yhtä firkeitä, filmaattisia ja fiksuja.
        :)
        Suolakuivatusta hirvenlihasta voisi tehdä maakuntani maakuntaruoan.
        H.

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

voi korvata Lehmän pierulla, jos Lehmiä on riittävästi.
        Ja ihmiset auttavat asiaa kunhan syövät oikein.
        Luultavasti ilmaa imevät makuuhuoneet tulevat tuotantoon lähiaikoina.
        Kunnon Valkuaisaineet saavat ilmaa aikaiseksi. Saa kyllä Ruiskin, mutta sen haju ei ole, sillee, tehokkaan tuntuinen.
        Vihreät puolueet ottavat varmaan neuvoni onkeensa.

Vuoret ja Meret muuttuvat, kuten J.R.R. Tolkien on todistanut, tarussa sormusten herrasta.
        Mutta aikaa tuntuu vievän.

Ja mitä ylikansoitukseen tulee, niin HIV pitää korvata McDonaldesilla.
        P.Väyrysen pitää, tässä asiassa, konsultoida P.Puskaa.
        H.

masennuskin häippää kun ihmiset pääsevät raatamaan luonnonvoimia vastaan, ei sillä että haistelevat pierukaasuja tai kaahaavat peltilöehmillä

• Muuhun en vastaa, mutta miten Sinä saat jokaisen kannon kaivamiseen ja kuljettamiseen kulumaan 50 litraa dieseliä, no niin tietysti, jos niitä lähdetään yksin kappalein kuljettamaan, mutta kun nuo rekat on keksitty. Kanto nousee sekunnissa, ja alta viidessä sekunnissa se on halkaistuna kasassa.
      Älä kirjoita tänne tuollaista pötyä, kun joku onneton sen pian uskoo.

• henrjii

tekevät tuhoja enämpi mänty, ja koivutaimikossa.

• henrjii kirjoitti:

tekevät tuhoja enämpi mänty, ja koivutaimikossa.

Naapurin mies sanoi kerran, että on sillä metsissä niin isoja kantoja, ettei ne kaikki ole hirvien syytä.
        No kyllä hirvilauma talvella saa pahaa jälkeä mäntytaimikossa, jos se useamman vuoden asustaa.

• HTZA

juttelin kaverini kanssa, joka noita raiskioita tekee.
        Kaivurin liikuttaminen, kannolta toiselle, nielee gasoo, siinä pitää myös nostaa ylös juuretkin.
        Ei, kuulema, saisi jättää rumaa jälkeäkään, joten nätisti se tehdään.
        Sitten vaihdetaan tankoon koura, jolla nostetaan risut ja Männynkävyt ja rahdataan tienvarteen.
        Siiheen kouraan mahtuu vain yksi kanto.
        Rakkineensa kuljetetaan paikasta toiseen, lavetti-puoliperävaunulla.
        Näistä muodostuvat ne sivukulut, jotka useimmat tuppaavat unohtamaan.
        Tuonlainen "unohdus" on laadukkaankepulaista asennetta.
        H.

• henrjii
        HTZA kirjoitti:

Kaivurin liikuttaminen, kannolta toiselle, nielee gasoo, siinä pitää myös nostaa ylös juuretkin.
        Sitten vaihdetaan tankoon koura, jolla nostetaan risut ja Männynkävyt ja rahdataan tienvarteen.
        H.

kannot kasaan paloiksi, ja kyytin. Ilmaista energiaa ei ole olemassa. Verotuksellista syistä turpeen sekaan pitää laittaa kantoja, muutoin savu on myrkyllistä.
        Simänkääntötempun ansiosta moni saa työtä, ja toimeentuloa.

• HTZA
        henrjii kirjoitti:

kannot kasaan paloiksi, ja kyytin. Ilmaista energiaa ei ole olemassa. Verotuksellista syistä turpeen sekaan pitää laittaa kantoja, muutoin savu on myrkyllistä.
        Simänkääntötempun ansiosta moni saa työtä, ja toimeentuloa.

Saksassakin, Finland im bunden, tai sinne päin.
        Holokausti tai muu rotujuttu ei ole minun ihanteeni, mutta se on, että lujaa otetta tarvitaan jotta Suomi ja sen kansalaiset jäävät eloon.
        Halpatyöläisten käyttäminen, saa minut oksentamaan, joillekin vaalijulisteille.
        Toisaalta, "vierastyöläisillä" rakennettiin Stalininkin kanava.
        H.

• HTZA kirjoitti:

H.

Olen minä niitä kantoja nostellut, mutta en polttotarkoituksiin, Tienpohjia tasannut.
        Tiedän kyllä, mitä se homma on. Ulottuva kaivuri nostaa yhdeltä paikalta ties kuinka monta kantoa. Ja maa tulee samalla muokattua, muuten se sama kaivuri raapisi kantojen välit mullokselle, joka merkitsisi kustannuksia metsänuudistuksessa. Joka tapauksessa kulut olisivat samat otettiin kannot tai ei.
        Voi voi taas, kun metsäkone pistää kantokuorman, se on todella korkea, siinä on varmaan kymmeniä kantoja, ja nämä kannot nostetaan aina läheltä tietä. ei niitä korvesta raahata teiden varteen.
        Homman kannattavuutta en tiedä, mutta kun nämä isot firmat sitä tekevät, sen täytyy olla kannattavaa. UPM esim., Sinä varmaan tiedät, että ne siellä UPM:ssä on "laadukkaankepulaisia".

• HTZA
        k-kotton kirjoitti:

Olen minä niitä kantoja nostellut, mutta en polttotarkoituksiin, Tienpohjia tasannut.
        Tiedän kyllä, mitä se homma on. Ulottuva kaivuri nostaa yhdeltä paikalta ties kuinka monta kantoa. Ja maa tulee samalla muokattua, muuten se sama kaivuri raapisi kantojen välit mullokselle, joka merkitsisi kustannuksia metsänuudistuksessa. Joka tapauksessa kulut olisivat samat otettiin kannot tai ei.
        Voi voi taas, kun metsäkone pistää kantokuorman, se on todella korkea, siinä on varmaan kymmeniä kantoja, ja nämä kannot nostetaan aina läheltä tietä. ei niitä korvesta raahata teiden varteen.
        Homman kannattavuutta en tiedä, mutta kun nämä isot firmat sitä tekevät, sen täytyy olla kannattavaa. UPM esim., Sinä varmaan tiedät, että ne siellä UPM:ssä on "laadukkaankepulaisia".

ei minulla enää ole, koska, Waldenin Juuson "Yhtyneet Paperitehtaat" rahastettiin jo vuosia sitten.
        Lapsuuteni kesätyöpaikka.
        Hyvin kyllä kuvaat yhtä, tukiaisten polttopaikkaa.
        Yksi kanto jättää taaksensa yhden mulloksen, tilalle tarvitaan lannoitteita.
        H.

• henrjii
        HTZA kirjoitti:

ei minulla enää ole, koska, Waldenin Juuson "Yhtyneet Paperitehtaat" rahastettiin jo vuosia sitten.
        H.

hakkiot on kuin sodan jäljiltä, kranaatikuoppia täynnä, Linnunpoikaset hukkuvat kuoppiin ja ojiin, tilalle kasvaa vain räkämäntyjä. Pelkkä turpeen poltto olisi terveelisempää.
        Jotkut asiantuntemattomat euussa ovat päätöksen tehneet.

• HTZA kirjoitti:

H.

Että Sinä jaksat, Täällä suurimmat kantojen nostajat on UPM ja metsähllitus varmaan Storaenso. Tuskin saavat tukiaisia.
        Itsekkin oudoksuin tätä kantojen nostoa, mutta kannon lämpöarvo on kuulema hyvä.
        Eikä niitä kaikkia nosteta.
        Mitä tuossa seurannut, niin kyllä siinä nolla on liikaa siinä 50 litraa/kanto, oikeampi luku on 5 litraa, jos sitäkään/ kanto.
        Minä lopetan tämän asian käsittelyn.

• Anjaniina.

muusta en tiedä, mut tänään tankkasin E85, 0,96 ekee...keljuttaako?
      Tankin täyteen, tietenkin

• henrjii

Litra votkinsia maksoi.

• Anjaniina.
        henrjii kirjoitti:

Litra votkinsia maksoi.

on sama kuin menovesi, niin lie 95 on jotain 1,12...hiukan halvempaa kuin täällä. diesel, on miltei samoissa...
        Viinkaupan hinnoist, vodkan osalta en osaa sanoa...muistelen ett kasa pikkupulloja Absolutia, olis ollut joskus jotain kympin päälle?
        About vitosen kalliimpaa kuin täl puolel rajaa?

• Teemuna
        Anjaniina. kirjoitti:

on sama kuin menovesi, niin lie 95 on jotain 1,12...hiukan halvempaa kuin täällä. diesel, on miltei samoissa...
        Viinkaupan hinnoist, vodkan osalta en osaa sanoa...muistelen ett kasa pikkupulloja Absolutia, olis ollut joskus jotain kympin päälle?
        About vitosen kalliimpaa kuin täl puolel rajaa?

Kaikki kunnon kulinaristit ymmärtävät Wotkinin tuotteiden maun ja laadun.

• HTZA
        Teemuna kirjoitti:

Kaikki kunnon kulinaristit ymmärtävät Wotkinin tuotteiden maun ja laadun.

että arvon herran tehdasmyymälän lattia on askeleistani kulunut.
        Hänellä on hieno motto, "Meidän mielestämme jauhot kuuluvat pullataikinaan".
        Loistava slogan ja ohje 2-tyypin Diabeteksen ja turhan runsasmuioisten naisten, vastaiseen taisteluun.

H.

• Teemuna
        HTZA kirjoitti:

että arvon herran tehdasmyymälän lattia on askeleistani kulunut.
        Hänellä on hieno motto, "Meidän mielestämme jauhot kuuluvat pullataikinaan".
        Loistava slogan ja ohje 2-tyypin Diabeteksen ja turhan runsasmuioisten naisten, vastaiseen taisteluun.

H.

Niin tietysti. Olethan jo tainnut mainita ...

Mutta heidän mottonsa on hyvä.

• enää. Yhdessä tutkimuksessa yhtä ja toisessa toista. Sama tavara tappaa ja toisaalta on terveellistä.
      Kohtuullisesti kaikkea ja hyvin menee. Aikoinaan ääräaikaistarkastuksessa käskettiin syömään margariinia ja kevyempää juustoa. Se siitä miksikään muuttunut. Ravitsemustieteistä erittäin kiinnostunut poikani "käski" palaamaan voihin ja samalla vaihdoin sen mauttoman juuston takaisin kunnon kermajuustoon. Se taaskaan siitä mihinkään muuttunut. Mutta maistuu ainakin paremmalle.

Ne muut maat on jo täytetty.

• normaaliarvo

(mutta paremmin ilmaistu). Allekirjoitan tämän täysin.

• 50+palstako?

mitä ajattelet tai tiedät, äläkä mamoile kuin mummo.

• mitäkä mies

Jos ei niitä helunota olisi,onhan metsässä paarmoille ruokaa,joten kyllä niitä riittää,ainakin hevostilojen lähettyvillä,eikä niistä kannata kaikista tehdä meetvursita,ei ainakaan hyvästä ravurista.

Paska on liian hyvää lannoitetta metsään,eikä niitä kantoja kaiveta metsästä,vaan teiden ja rakennusten pohjilta,kun ne on joka tapauksessa kaivettava ja kasattava,niin silloin jää vain kuljetus ja hakkaus kustannukset,ei viittä kymmentä euroa kantoa kohden.

Hirvi ei tykkää kuusesta.

Norpasta en uskalla sanoa mitään,kun silläkin on viikset kuten minulla,mutta norpalla on vähän harvemmat:))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      242
      7473
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      235
      4430
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1795
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      73
      1664
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1164
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1142
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1067
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      966
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      941
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      103
      904
    Aihe