Mediapex! Puhelinmyynti. LUKEKAA! TÄRKEÄ!

KommentoiHETI

Nonniin.

Tässä käydään läpi muutama asia..

Moni väittää, ettei telemarkkinointifirmat maksa palkkaa. Mediapex maksaa.
Olen itse ollut jo toista kuukautta Vantaan Mediapexillä. Palkka on maksettu niinkun on luvattu, työajat saa päättää itse osa-aikaisena (3h/pv) , rennot vuorovastaavat. Näin Vantaalla.
Jotkut väittää, että Mediapex ei maksa palkkaa. Se joka näin väittää, on sellainen henkilö, joka sai potkut tai sitten ei vaan osannut myydä lehtiä.

Jokainen uusi työntekijä koulutetaan hommaan, ja lehtien myynti on helppoa kun hinnat ovat alhaisia.
1€/viikolta ei kuulosta pahalta, jos se lehtikin tulee kerran viikossa?
Vaikkapa akuankka. Ilman jatkovelvotteita ja määräaikasia lehtiä, eli ne katkee ittestään.

Jotkut taas jotka on ollut töissä, ja eivät menestyneet/saivat potkut:
Monet ajattelee, että heille annetaan numeroita joihin heidän pitäisi myydä lehtiä.
Itse saa valita, minkänimisille henkilöille haluaa soittaa ja soittaako miehille vaiko naisille.
Ala-ikäisille ei myydä.
Yleensä provisiopalkalla mennään, mutta hyvällä palkalla. Takuupalkkaakin löytynee.
Asia ei mee niin, että kaikki Pekat ostaa mutta Villet ei.
Asia ei mee niin, että miehet ostaa maanantaisin ja naiset lauantaisin.
Riippuu täysin myyjästä, miten hän asian esittää.

Siitä vaan töitä hakemaan Vantaan Mediapexiltä ! Kokeilkaa :) Rohkeesti siitä vaan: www.kivaduuni.fi ja sieltä Vantaan toimisto.
Palkka maksetaan aina ajoissa !

Itse aloitin parisen kuukautta sitten, ja sitten lähdin netistä kattoon että mitä ihmiset ovat kirjoittaneet tänne Mediapexistä. Ne jotka eivät ole menestyneet, ovat haukkuneet tätä. Ne jotka OVAT menestyneet, ovat kehunut tätä.
Minä olen yksi, joka menestyy tässä työssä.

Sitäpaitsi, ihmisiä ei huijata, ainakaan mediapex ei.
Jokaiselle tilaajalle selitetään hinnat ainakin kolme kertaa tarkasti puhelimessa, jotta vältetään väärinkäsityksiltä. Asiakas voi siis perua vielä lehden vaikka se onkin sen tilannut.
Sentakia hinnat käydään tarkasti läpi ja asiakkaille lähetetään tilausvahvistus aina postitse.

Numeroasi ei haeta mistään puhelinluettelosta, internetistä saati numeropalvelusta. Useimmiten telemarkkinointiin päätyvät yhteystiedot tulevat jostain vanhasta asiakasrekisteristä, jonkin kilpailun osallistujista tai johonkin kyselyyn vastanneista. Eli lähtökohtaisesti olet itse antanut numerosi johonkin, josta se on päätynyt edustamani yrityksen kontakteihin.

Asiakkaana on myös hyvä muistaa, että puhelinmyyjänä en ole sinua tyhmempi, laiskempi, saamattomampi tai muuta yhtä imartelevaa. Olen ihminen kuten sinäkin. En tee työtäni pakon edestä, vaan siksi, että olen siinä oikeasti hyvä. On paljon vaikeampaa kohdata sinut, rakas asiakkaani, puhelimitse kuin kasvoista kasvoihin. Sinulla tuskin olisi pokkaa käyttäytyä kasvokkain aivan samalla lailla. Ja vielä, vaikka soitankin sinulle, en ole sinua huijaamassa, vaan haluan ihan oikeasti että sinä teet hyvät kaupat.

Jos haet töitä, hae vantaan mediapexiin joka sijaitsee Tikkurilassa.


JOS KYSYTTÄVÄÄ, KYSY SÄHKÖPOSTILLA JOHON SAAT VASTAUKSEN PIKAISESTI: [email protected]

Tagit: lehtimyyjä , puhelinmyyjä , mediapex , lehti , puhelinpalvelu , puhelinpalvelussa , töitä , töihin , haetaan työntekijöitä , myyjä , puhelin .

36

3993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parasta A-ryhmää

      Itse en ikinä Mediapexin palveluun mene, koska en halua lukea valmista tekstiä enkä naurahtaa kohdassa missä käsketään. Osaan itse päättää sanomiseni ja pidän rehellisestä myyntitavasta. Ihminen ihmiselle.
      Ja toiseksi, en pidä Mediapexin tyylistä "osta kahden vuoden lehdet ja maksa vain vuoden lehdistä. Tai saan ilmaiseksi 5 kuukauden lehdet ja puhelun lopussa kerrotaan mutkien kautta lopulta hinta. Huijausta ja mitä paskaa.....Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että ilmaisia lehtiä ei ole olemassakaan. Enkä myöskään pidä siitä, että asiakkaita johdetaan harhaan: "en lupaa teille ulkomaanmatkaa, kinkkua (ennen joulua), kukkakimppua tai jopa keinutuolia yms". Monet ihmiset ottavat puheen tosissaan ja odottavat tätä ylimääräistä etua ns. lahjaa. Ei hyvä!
      Eli en suosittele!

      • VASTAUS1

        Hei.

        Missään kohdassa ei käsketä naurahtaa, ja Mediapex ei myöskään huijaa asiakkaita.
        Ja mitä pahaa siinä tyylissä on, jos lehti maksaa irtonumeroina 7,50 (Tekniikan Maailma) ja Mediapexiltä saat sen puoltoisteurolla?

        Emme myöskään väitä lehtiä ilmaisiksi. Tilaajat saavat aina jonkinlaisen lahjan.
        Jos tilaajan mielestä häntä on huijattu, hän voi perua tilauksensa.
        Ennenkuin tilaus aina alkaa, tilaaja saa tilausVAHVISTUKSEN kotiinsa.


      • halpaa mainosta
        VASTAUS1 kirjoitti:

        Hei.

        Missään kohdassa ei käsketä naurahtaa, ja Mediapex ei myöskään huijaa asiakkaita.
        Ja mitä pahaa siinä tyylissä on, jos lehti maksaa irtonumeroina 7,50 (Tekniikan Maailma) ja Mediapexiltä saat sen puoltoisteurolla?

        Emme myöskään väitä lehtiä ilmaisiksi. Tilaajat saavat aina jonkinlaisen lahjan.
        Jos tilaajan mielestä häntä on huijattu, hän voi perua tilauksensa.
        Ennenkuin tilaus aina alkaa, tilaaja saa tilausVAHVISTUKSEN kotiinsa.

        Halpaa mainosta, ihan hyvä idea siirtää keskustelu pois myyntityö palstalta, kun tuli yli 500kpl haukkuja firmasta ;)


      • MISSÄMUKA
        halpaa mainosta kirjoitti:

        Halpaa mainosta, ihan hyvä idea siirtää keskustelu pois myyntityö palstalta, kun tuli yli 500kpl haukkuja firmasta ;)

        Ei näy missään 500 haukkua?


      • ilmaiset lehdet
        MISSÄMUKA kirjoitti:

        Ei näy missään 500 haukkua?

        Tiedättekö te lehtimyyjät ja asikkaat että lehtimyyjä ei saa aloittaa puhelua ilmaisella lahjalla ja voitolla. Olet voittanut ilmaiset lehdet ja mitkä lehdet valitset tästä listasta. Joten sitten myöhemmin pyydetään rahallista korvausta. Ei laillista ollenkaan pyytää myöhemmin maksua lehdistä.

        Lehtitalot ovat rikkaita mutta niin vaan lehtimyyjät nöyrtyvät kusettamaan asiakkaita ja kiltit asiakkaat eivät kehtaa sanoa Ei Kiitos!!!


      • Vastaus2010
        ilmaiset lehdet kirjoitti:

        Tiedättekö te lehtimyyjät ja asikkaat että lehtimyyjä ei saa aloittaa puhelua ilmaisella lahjalla ja voitolla. Olet voittanut ilmaiset lehdet ja mitkä lehdet valitset tästä listasta. Joten sitten myöhemmin pyydetään rahallista korvausta. Ei laillista ollenkaan pyytää myöhemmin maksua lehdistä.

        Lehtitalot ovat rikkaita mutta niin vaan lehtimyyjät nöyrtyvät kusettamaan asiakkaita ja kiltit asiakkaat eivät kehtaa sanoa Ei Kiitos!!!

        Mediapexin spiikissä, ei missään kohdassa sanota että ilmaseks saa mitään lehtiä.
        ''Ainut kulu on se puolisentoista euroa/viikko'' , ei : ''Olet voittanut, vuodeks lehdet ilmatteeks''

        Ja numeroita ei haeta mistään numeropalvelusta/internetistä.
        Useimmiten telemarkkinointiin päätyvät yhteystiedot tulevat jostain vanhasta asiakasrekisteristä, jonkin kilpailun osallistujista tai johonkin kyselyyn vastanneista. Eli lähtökohtaisesti olet itse antanut numerosi johonkin, josta se on päätynyt edustamani yrityksen kontakteihin.


      • ei noin, vaan näin
        Vastaus2010 kirjoitti:

        Mediapexin spiikissä, ei missään kohdassa sanota että ilmaseks saa mitään lehtiä.
        ''Ainut kulu on se puolisentoista euroa/viikko'' , ei : ''Olet voittanut, vuodeks lehdet ilmatteeks''

        Ja numeroita ei haeta mistään numeropalvelusta/internetistä.
        Useimmiten telemarkkinointiin päätyvät yhteystiedot tulevat jostain vanhasta asiakasrekisteristä, jonkin kilpailun osallistujista tai johonkin kyselyyn vastanneista. Eli lähtökohtaisesti olet itse antanut numerosi johonkin, josta se on päätynyt edustamani yrityksen kontakteihin.

        Siitä lehdestä ei makseta joka viikko, vaan se on joko könttäsumma kerralla tai 2-4 maksuerää kuukauden välein (riippuen kustantajasta ja lehden tilauksen hinnata), kunnes tilaussumma on maksettu ja sen jälkeen ilman laskuja tilauskauden loppuun. Väärä tapa ilmoittaa asiakkaalle hinta tai maksutapa = huijausta!

        T: kilpailevan firman puhelinmyyjä


    • dafdfafdfdfadfdfad

      Hei :)
      Aloitan itse huomenna mediapexillä, minulle lupailtiin pieni tuntipalkka provinssi. Millaista palkkaa siellä vantaan mediapexillä saa? :) itse olen joensuussa aloittamassa : )

      • telehuijarit

        Joo, lopeta vaan samantien ennenkuin aloitatkaan.


      • jddjmndhydjtndtj
        telehuijarit kirjoitti:

        Joo, lopeta vaan samantien ennenkuin aloitatkaan.

        Minulla on kokemusta eräästä toisesta lehtifirmasta, ja siellä ei ollut mitään pohjapalkkoja, vain pelkkä provisio. Noin 30 euron tilauksesta myyjä sai käteensä n. 1,5 euroa. Eli pitäis saada kauppa kymmenessä minuutissa jotta saisit sellaisen palkan mitä muista perustöistä maksetaan. Yhden asiakkaan kanssa jutellessa menee minuutista jopa 25 minuuttiin, ja selkeästi suurin osa asiakkaista ei ole halukkaita tilaamaan lehteä vaikka saisivat kaiken ilmaiseksi.


    • Media Shit

      Joo, MediaPex on surullisenkuuluisa "Arbeit Mach Frei"-telemarkkinointifirma.

      Mm. Kouvolan toimipisteessä pelkät pomot saivat 300 E/kk palkkaa ja työntekijät eivät sitäkään. Etsivät taas vaihteeksi Mol:ssa myyntipäälliköitä.

      Firmalla on ollut myös yläasteikäisiä mopopoikia myymässä tuotteita, mikä on paitsi lainvastaista, myös helppoja kusetuksen kohteita.

      Ei kannata olla MISSÄÄN TEKEMISISSÄ koko firman kanssa!!

    • Salainen2

      ''Media Shit''

      Mistäs tiedät paljonko ne sai rahaa? Jos et oo ollu itte siellä töissä, tai sitten et ole onnistunut siinä työssä niin turha tänne on tulla purkaamaan huonoa oloaan :)

      Itte olen jo kauan ollut pexillä, ansainnut AINA yli 1500€/kk, välillä jopa 2500€.
      Enkä tee edes kauaa töitä päivässä.

    • ostajalehdentämän

      Mulle soitti joskus joku lehden myyjä. Tarjos jotain veitsisettiä kaupantekijäisiksi.

      Eipä tullut lehteä eikä veitsisettiä.

      Tais poloinen saada potkuset ennen sitä.

    • Alaikäisiä kusetetaa

      Tässä faktaa ALAIKÄISTEN PALKKAAMISESTA:
      Kaverini (16) oli kesätöissä viime kesänä vuonna 2010 kuukauden mediapexillä. Hän sai kuukauden työstä 300€ vaikka oli myynyt keskivertoa paremmin, ja hän teki kokopäivä työtä. Kaiken lisäksi PALKKA TULI 2 VIIKKOA MYÖHÄSSÄ LUKUISTEN VALITUSTEN ANSIOSTA. Alussa luvataan tuntipalkka mutta se muutetaan lähes heti provisioksi, eikä tälle mahda mitään potkujen uhalla. Provisiosta taas maksetaan 1/3 siitä mitä luvataan. Kaverini soitti kyllä sen 2 viikkoa vaikka mihin paikkaan, mutta jotenkin tämä kusetusfirma on saanut ketkuiltua asiat sillä tavalla että laki ei ota kantaa.
      Kaava menee lähinnä näin: kesän alussa iso joukko ala-ikäisiä menee työskentelemään mediapexille, tämän jälkeen he myyvät sen kuukauden euron kuvat silmissään kun palkaksi on luvattu vaikka mitä. Kun ensimmäinen palkka tulee ja huomataan, että se on vain kolmasosa siitä mitä pitäisi olla, alkavat johtajat selittämään niitä näitä ja yrittävät kaikin mahdollisin keinoin pitää mahdollisimman monta uhria jatkamaan toista kuukautta. Viimeistään silloin kaikki ''uhrit'' irtisanoutuvat. HUOM!!!! ERIKSEEN OVAT NÄMÄ TÄYSI-IKÄISET TYÖNTEKIJÄT JOTKA TYÖSKENTELEVÄT YMPÄRI VUOTTA. Heille maksetaan kohtalaista palkkaa.

    • faktaasulle

      Tässä FAKTAA sullekkin: Kaverisi EI menestynyt ja sai potkut mutta tietystihän ne kaikki keksii aina jotain selityksiä.
      Kaverisi ei kehtaa vain kertoa että sai potkut kun ei oikeen myynyt.
      Jos haluaa palkkaa niin pitää myös myydä. Ei ole tuntipalkkaa vaan provikka, eli ite päättää palkan suuruuden.

      Sua tässä on kaveris kusettanu :)

    • Anttu 1979

      feikki olet.. olet ollu toista kuukautta mediapexillä ja sitten 2kk.. kumpi siis.. mediapex maksaa pisteitä ja sen mukaan palkka, ensimmäiseen osioon 680 euroa on tosi vaikee päästä.. jos et pääse tiettyyn pistemäärään palkka siltä kuukaudelta on 0 euroa !!

      sairaslomista ja tauoista ei makseta joka on laitonta !!

      älkää menkö !!!!!!!!!!!!

    • Samsung2011

      Eipä ole viimeisen kirjoittajan jutuissa taas paljoakaan järkeä, vaikka niin varmana tietona tulee.

      Kannatais tarkistaa asiat ennen ku liikaa innostuu.

      Ite oon nyt duunissa mediapexillä ja ei mee ihan noin xD

    • Salainen:)

      Feikki. Voihan helvetti :)
      Tuleppa itse katsomaan olenko töissä vai en.
      Arttu, riippuu nyt henkilöstä pääseekö vai ei, jos ei osaa ja on paska niin eihän siihen pääse. Tehdystä työstähän kaikkialla maksetaan.
      Sairaslomista MAKSETAAN.

    • FDGHFCJHJ

      Mediapex on hyvä firma: palkat maksetaan ajallaan ja palkkaa tulee aina sovittu määrä. Ei kannata tulla valittamaan jos ei ite oo selvittäny kunnolla paljonko palkkaa pitää tulla ( lukee sopimuksessa ihan selkeesti). Pexillä on pohjapalkka joka itsessään on paska mut jos osaa myydä nii ihan ok palkoille pääsee. Ite tehny 12-16 h viikkoja ja palkkaa tullu 400-450 e kuussa, ei ehkä hirveen hyvä palkka mut ei mua oo kyllä yhtään kusetettukkaa.

    • mpk,p

      olen ollut mediapexillä äskettäin töissä ja sielä todellakin valehdellaan päin naamaa tiedän sen kokekemuksesta se joka muuta väittää puhuu paskaa minulle ja muille työtovereilleni sanottiin että pohjapalkka on 200 euroa ne mitä tienaat lehtiä myymällä hups keikkaa palkka päivänä mulla oli tasan 200 euroa palkkaa kun menin kysymään asiasta niin he sanoivat että jos tienaat alle 200 niin siihin lisätään vaa sen verran että tulee 200 ja jos tienaat esim:250 niin et saa siihin päälle sitä 200 toisin he väittivät kun työsopimuksen kirjoitin.

    • pätijäpelle

      Kannattaa aina lukea työsopimus tarkkaan, että ei tule puolin tai toisin väärinymmärretyksi. Tämän olen myös itse oppinut työelämässä kantapään kautta. Työsopimuksessa kuitenkin täytyy lukea, millä perustein palkka maksetaan..

      Veikkaan, että sinunkin tapauksessa homma on mennyt ihan työsopimuksen mukaan....

    • Hehee

      Kaveri on ollut töissä päälle 3 kk. 14 vuotias. Itse olen 13 ja aikomassa mennä sinne. Jokaisesta lehdestä mitä myy saa 10 euroa. Mitä sitten, jos saa 400 kuukaudessa, tai 200 kuukaudessa. Sehän siis riippuu täysin mitä itse myyt. Sitäpaitsi, 400 e/kk. 400x6= 2400. Perusrahat mitä tämänikäinen saa on vuodessa 300 tekemättä töitä. Siis tämähän on tosi hyvä palkka tän ikäselle.

    • Hmm.

      Viime kuukauden aikana olin Vantaan, Tikkurilan Mediapexillä töissä ja voin suoraan sanoa että pa*kaa duunia on. Kun sitä soittaa ja yrittää myydä JOTKUT pomot tulee ja hengittää niskaan... Ja palkka... Huhhuijaa, jos haluatte palkkaa niin älkää todellakaan menkö sinne. He eivät edes itse tiedä miten he laskevat pisteet. Joku sanoo että yhdestä lehdestä saa 100 pistettä kun sitten toinen henkilö sanoo että saa vain 50pistettä. Joten ei aivan järkevää toimintaa.
      Olin kyllä itse vain 2 viikkoa, mutta lopetin itse koska työ ei vain sovinnut minulle, voihan se olla että muille sopii hyvin ja he pitävät työstä. Mutta huonoin ilmapiiri on Tikkurilan Mediapexillä. "Pomot" on joko vasta 18v tai vähän yli 20. Käyttäytyvät kuin pienet kakarat, heittelevät palloja, paperi palloja ja paperi lentokoneita pitkin paikkaa. Haluaako joku nyt sitten edes yrittää sellaisessa paikassa edes menestyä ku on älämölöö joka paikassa koko ajan.
      Ja jos on jonkinlainen "takuupalkka" tuolla Tikkurilassa, niin tuota noin ei todellakaan siltä näyttäny 2 viikon jälkeen. Tulipa palkka tänään, ja oli vain 11e... Hmm, takuu palkka on 2.50 jos ei kauppaa mitään tunnilta. Niin yksi esimiehistä sanoin haastattelussa ja niin hän sanoi vielä sitten kun olin aloittanu. Joten jotakin häikkää siinä on. Kyllähän ne maksaa niitä palkkoja, mutta menee todella paljon jonnekin muualle. Ainakin siltä tuntuu ja tuntuu ku olisi koko homma vaan kusetusta, ja leikkiä.

      • VoiSua

        Sait salee vaan potkut ja jauhat täällä skeidaa :D


    • Mäcillä 1440/kk

      Mc Donald´s on 100 kertaa parempi ja luotettavampi työpaikka kuin kakkipexi. Siellä sentään saa palkkaa tehdyistä työvuoroista, eikä kuseteta niinkuin pexikeksillä..

    • EI IKINÄ PUHELINMYYJ

      Itse olen sen verran tutustunut firmaan, että kävin työhaastattelussa ja soitto tuli - sinut on valittu. Mutta sen haastattelun jälkeen ja niillä palkoilla en todellakaan lähde tekemään tuollaista paska duunia.
      Pohja palkka on surkea. Okei, voit tienata proviisioilla. Mutta joudut oikeasti tekemään työtä sen eteen, että saat kerättyä muutaman tonnin provikat.

      Mene kaupan kassalle! Sieltä saat takuuvarmasti palkkaa joka tunnilta!

      Sen verran arvostan itseäni, etten alennu puhelinmyyjäksi.

      • Realismia hieman...

        "muutaman tonin provikat"?!

        Todellisuudessa vain todella harva vetelee mitään "tonnejen provikoita", kyllä ne jää suurimmalla osalla muutamaan sataseen...


    • es-jonne1

      mua ainaki kusetaa töis ku juon es

    • Väärä aiheosio

      Mitähän tekemistä Mediapexillä (tai muullakaan puhelinmyynnillä) on asiakaspalvelun kanssa?

      • töihin Mediapexille

        mediapex=vuoden vitutustyöpaikka ja paska palkka


    • justiinsajuup

      Mediapex=löysäpaska aamulla,kumpikin vituttaa

    • sheikkipex24

      ennemmin syön saatana mämmiä kuin työskentelen feikkipexillä

    • INDEKSIYLITSEMUIDEN

      ite olen tikkurilan mediapexillä töissä, paras osa-aikanen ja palkkaakin tulee jos osaa myydä. ilmapiiri on Rentoa. ja mahtavaa työ porukkaa töissä. JOS ETTE OSAA MYYDÄ, EI TARVITSE TULLA HUUTELEE PASKAA...

      • en osta

        Hui,samanlaisia kusettajia kaikki myyjät,sä kans,aivopesty,että jankuta sinävaan samaa teksiä tunnista toiseen,luuriis,mulle kun soitat pierasen luuriin


      • paras Mediapex
        en osta kirjoitti:

        Hui,samanlaisia kusettajia kaikki myyjät,sä kans,aivopesty,että jankuta sinävaan samaa teksiä tunnista toiseen,luuriis,mulle kun soitat pierasen luuriin

        tikkurilan mediapexissä imetään pomon tikkaria


    • mitämäsanon

      Itsellä ei mediapexistä ole kokemusta mutta puhelin myynnistä kyllä jo melkein 10 vuoden ajalta ...viimeisimmässä talossa olen jo kolmatta vuotta ja palkka on pohja ja provikka eli 1700 - 3200e /kk (bruttona)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe