Albert Järvisestä yli 500-sivuinen elämänkerta

-J-

ohn Fagerholmin ja Jaakko Riihimaan vuosia kestänyt työ Suomen ensimmäisen kansainvälisen tason kitaratähden Albert Järvisen parissa täyttyy 28. syyskuuta, jolloin Albert Järvinen -elämäkerta tulee ulos kirjapainosta. Teoksen julkaisee Johnny Kniga. Albert Järvisen merkitys suomalaisessa rockissa on sen verran lavea, että normaalia tanakampi elämänkerta on ansaittua, perustelee kustannuspäällikkö Jaakko Pietiläinen yli 530-sivuisen teoksen julkaisua.

http://yle.fi/alueet/hame/2010/09/albert_jarvisesta_yli_500-sivuinen_muistelujarkale_2006910.html

19

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rockandroller84

Pitää lukea toi kirja jossain vaiheessa < itse ihailen ile kalliota.mark knopfleria.brian mayta.dave lindholmia ja albert järvistä < rock and roller ja roadrunner levyiltä..royalsseista,

• Lantapatteri

Miksi?

• <<

siksi koska herrat Ile kallio ja albert järvinen ovat mestareita

• p.y.t

Erittäin kuvaava tyypille, jolla mitä ilmeisimmin korvien väli hölskyy paskaa.

• kolme sointuu

hakkaa mennen tullen tollasen tsämädämälämä-kirjan. ketä aikuisten oikeesti viittii lukee tollast?

• ykskin riittää

Tuli kirjastosta nootti, että tänään voi hakee. Vitut vatipäistä, mutta meikä lukee!

• hägätsgagagaa
        ykskin riittää kirjoitti:

Tuli kirjastosta nootti, että tänään voi hakee. Vitut vatipäistä, mutta meikä lukee!

osaatsä muka lukee? sähän kävit kiertokoulua joskus kivikaudella.

• tsämälämä
        hägätsgagagaa kirjoitti:

osaatsä muka lukee? sähän kävit kiertokoulua joskus kivikaudella.

mä katton kuvii jos siin on

• <<<
        tsämälämä kirjoitti:

mä katton kuvii jos siin on

LOISTAVA ARTISTI....

• Kannattaako ostaa?

Onko joku jo lukenut kirjan? Oliko lukemisen arvoinen. Kirjastosta olen sitä kytännyt, mutta on aina vaan lainassa. Pitää varmaan ostaa oma, jos on hyvä kirja.

• asssss

Todennäköiseti ainakin JOKU on sen jo lukenut

• Kaldonia

Kannattaa hommata, hieno kirja.

Siis jos joku Suomessa ansaitsee omaelämäkerran, niin se on Albert Järvinen.

• pullismullis
        Kaldonia kirjoitti:

Kannattaa hommata, hieno kirja.

Siis jos joku Suomessa ansaitsee omaelämäkerran, niin se on Albert Järvinen.

Eiku näiden nykypullamössöjen pitää saada kaikki ilmaiseksi

• Zäksonbraun

Kyllä kannatta lukea, on loistava kuvaus Herrasta Albert Järvinen. Eipä ole viellä tästä maasta löytynnyt sellasta kepittäjää joka pesis Albertin

• Merkittävääkö?
        Zäksonbraun kirjoitti:

Kyllä kannatta lukea, on loistava kuvaus Herrasta Albert Järvinen. Eipä ole viellä tästä maasta löytynnyt sellasta kepittäjää joka pesis Albertin

Yhtä mielenkiintoinen herra kuin joku alfretti möttöläinen hiienkorvesta. Eipä ole sellaista talikan heiluttajaa joka pesis alfretin.

• Merkittävää!!! eks s
        Merkittävääkö? kirjoitti:

Yhtä mielenkiintoinen herra kuin joku alfretti möttöläinen hiienkorvesta. Eipä ole sellaista talikan heiluttajaa joka pesis alfretin.

Nämä ovat ihania … En varmaan lue kirjaa Albert Järvisestä ja en kuuntele Hurriganesia. En varmasti diggaa!!!

Toisaalta jos et lue varpuna Järvisen kirjaa, niin lue toki jatkossakin tätä Hurriganesin palstaa!! :) !!!

• cise
        Merkittävääkö? kirjoitti:

meneppäs ruåtsin puolelle, Hurriganes on tunnetumpi kun joel hallikainen

• <<<<

LOISTAVA KIRJA..HYVIÄ JUTTUJA ALPUSTA JA HURRIGANESEISTA.TIMO KOJOSTA JA ILE KALLIOSTA

• <<<

LOISTAVA KIRJA JA HAUSKA SELLAINEN...ALPPU ON ERÄS IDOLEISTANI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe