hinnat.
Netanttilassa etusivulla oli vielä viikolla ilmoitus pimeistä hinnoista aina 7.10. asti. Nyt on ilmoitus hävinnyt, eli siis netanttilassakin pimeät hinnat sitten päättyvät tänään.
No, eipä paljon välii....
anttilan pimeät
5
1620
Vastaukset
Anttilan pimeät hinnat ovatkin pimeitä, eli kalliimpi kauppa kuin muut.
- en sure, en
ja olen minä sieltä joskus tavaraa ostanutkin sekä myös tilannut netistä. Mutta siis, pikkasen harhauttavaa, jos kerran ensin oli 7.10. asti ja nyt ei sitten ehkä olekaan - no, huomenna se nähdään, täytyy tsekata onko netissä vielä pimeitä hintoja....
- Erik vanhana
Ootteko jätkät kelannu ettäkö pimmeitä viikkoja.. luppaavat pimmeet viikot että onko sitä saatana pimmeetä vai meinaakkovat tiäkkö laitta ei vitussa ei.. eivät kuitenkaan piä pimmeenä, mikskänuo pitäisivät. on se, jumalauta aikuinen mies ei ymmärrä helvetti pimmeen ja valosan eroa.
perke
hiihtäjiä.
onko moni teistä hiihtäny? perkele ite sitä pienenä suksien kanssa jumalauta minä hiihin! saatana kouluun joka aamu ja takasin vittu sillon ollu pimmeettä jos joskus ohn olluna. PIMMEETÄ.
no, nähhään ostoksilla!
ERIK- joose.
ei muakaan hoka päivä huvita vaikka äiti ostas tuutin
- rfge
joose. kirjoitti:
ei muakaan hoka päivä huvita vaikka äiti ostas tuutin
http://www.bingoon.fi/?i=henrit1
Käykäähän rekisteröitymässä tonne. Suosittelijana henrit1 saa 10€ ilmaista pelirahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483