Miksi niin monet ihmiset, jotka säästävät perustelevat sitä myös luonnon ja ekologian säästämisellä?
Mikä ihmeen muoti siitä on tullut olla ekohippi, ajaa pienillä ja turvattomilla autoilla ja ostaa vaatteet kirpputorista?
Minä kun huristelen autollani kaupungissa ilman katalysaattoria niin äkkiä tulee sieltä suorasta pakoputkesta 450g CO2'sta kilometriltä. Lähinnä vain nauran sille, kun ekohipit tukehtuvat pakokaasuihin.
Koko tämä ilmastonmuutospropaganda on rahamiesten keksimä uusi idea, tienatakseen lisää ekotuotteilla. Vuosisadan huijaus, niinkuin oli myös sikainfluenssa.
Miksi?
450g CO2/km
1
328
Vastaukset
- Drugdealers
Minäkin vihaan ekohippejä, pistävät aina vihaksi kun näen kaupungissa. Avaan vain autoni ikkunan ja sylkäisen heitäpäin.
P.S Autoni tuottaa 300g CO2/km. Sinä teet maailmalla paremman palveluksen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723