Raskaus oireisiin kuuluu lämmönnousu, kuinka pitkään sitä voi kestää? Minulla on jo parin päivän ajan ollut "kuumeinen" tunne, eilen päivällä sitten lämpö nousi 37,6 ja illalla ei enää ollut kuumetta eikä myöskään tänään mutta olo on semmoinen kun olisi tuskahiki. Eilen minua paleli ja sitten oli taas kuuma. Eilen myös kärsin todella kovasta alaselkä särystä.
Voiko tuo alkuraskauden lämmönnousu olla tämmöinen parin päivän juttu? Luulin ensin että olen kunnolla kipeeksi tulossa mutta en näköjään olekaan!?
Alkuraskauden lämmönnousu
titihgfhhhf
3
690
Vastaukset
- 40+1
viikoilla olet raskaana?
- :::::
Kyllä se nousee moneksi viikoksi. Mutta ei nouse välttämättä kun asteen kymmenesosia. Tuo lämpöilysi ollut joku virus tai aineenvaihdunnan vikaheitto.
Kun en ole raskaana, lämpöni on 36,4. Jos on loppukierto tai olen raskaana, se on 36,6-37,0. Eli ei se hirveästi minulla nouse.- L
Mä olen ainakin palellut kolme viikkoa, lähinnä kyllä iltaisin ja mennyt villasukat jalassa nukkumaan. En ole kyllä lämpöjä mitannut, eikä olo ei ole varsinaisesti kipeä, palelee vaan. nyt on menossa rv 8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701