Holhous-Suomi

tupakkaveronmaksaja

Nyt vähäjärkiset ministerit ovat kiristämässä tupakkalakia. Suomi muistuttaa jo pohjois-Koreaa kansalaisten holhoamisessa. Mutta ensi keväänä asia voidaan korjata, helvettiin sellaiset lapselliset politiikot, jotka ovat aina kansalaisten kimpussa.

13

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan, ei järkeä päättäjillä eikä lakien ehdottajilla lain.................
      kohta kai pitää olla erikoislupa hengittämiseen

    • äly hoi...

      laki myös heitä jotka tästäkin kiristämisestä ovat päättämässä.

      Ei tarvitse tavallisen ihmisen enää mistään asiasta itse päättää, nämä meidän niin viisaat "ministerit" näyttävät tietävän kaiken mikä meille on hyväksi ja mikä ei.
      Ei muuta kuin herran haltuun vaan kaikki!

      • kieltoa

        TUPAKKI POIS KAKILTA tasapuolisesti.

        Itsellä meni aikanaan vuosi aikaa kun ei piinannut tupakki.
        Rykiminen ja räkiminen loppui siihen.


      • äly hoi
        kieltoa kirjoitti:

        TUPAKKI POIS KAKILTA tasapuolisesti.

        Itsellä meni aikanaan vuosi aikaa kun ei piinannut tupakki.
        Rykiminen ja räkiminen loppui siihen.

        olen lopettanut minäkin mutta omasta halusta, en kenenkään toisen pakottamana. Pakottaminen ei ole paras vaihtoehto monessakaan asiassa.
        Päättäjät oikein kerjäämällä kerjäävät kansalaisten vihat niskaansa kaikella kurjistamisella.


      • pois >
        äly hoi kirjoitti:

        olen lopettanut minäkin mutta omasta halusta, en kenenkään toisen pakottamana. Pakottaminen ei ole paras vaihtoehto monessakaan asiassa.
        Päättäjät oikein kerjäämällä kerjäävät kansalaisten vihat niskaansa kaikella kurjistamisella.

        eikai se ole lurjistamista.
        Päinvastoin. Tulee mukavanpi olo kun ei polta. Aina räkä tuloillaan polttajilla. Jatkuvaa köhimistä.

        Pakolla vain pois.
        Maksuja haitasta muille paikallaan polttajilla.


      • vapaus päättää....
        pois > kirjoitti:

        eikai se ole lurjistamista.
        Päinvastoin. Tulee mukavanpi olo kun ei polta. Aina räkä tuloillaan polttajilla. Jatkuvaa köhimistä.

        Pakolla vain pois.
        Maksuja haitasta muille paikallaan polttajilla.

        väitäkkään sitä etteikö olisi huomattavasti parempi olo jne...kun on lopettanut polttamisen, mutta se lopettaminen on aivan eriasia kun sen lopettaa vapaaehtoisesti omasta halustaan tai toisen pakottamana.

        Lopetitko sinä itse omastahalusta vai jonkun toisen määräyksestä?


      • Aaah mun hermot..
        vapaus päättää.... kirjoitti:

        väitäkkään sitä etteikö olisi huomattavasti parempi olo jne...kun on lopettanut polttamisen, mutta se lopettaminen on aivan eriasia kun sen lopettaa vapaaehtoisesti omasta halustaan tai toisen pakottamana.

        Lopetitko sinä itse omastahalusta vai jonkun toisen määräyksestä?

        Televisio ja Roskalehdet pois. Tulee ihmisille paljon mukavampi olo ilman niitä.

        Samoin Mopot Moottoripyörät ja Hapankaali kiellettävä lain voimalla.

        Kieltoja lisää !!

        Ihmiset pitää pakottaa kieltoihin.


      • odotellaan kevättä
        Aaah mun hermot.. kirjoitti:

        Televisio ja Roskalehdet pois. Tulee ihmisille paljon mukavampi olo ilman niitä.

        Samoin Mopot Moottoripyörät ja Hapankaali kiellettävä lain voimalla.

        Kieltoja lisää !!

        Ihmiset pitää pakottaa kieltoihin.

        hermoja, kiitetään vaan kauniisti kaikista kielloista mitä viisaammat meille keksivät. Nehän on varmaankin vaan meidän parhaaksi, vaikka emme itse sitä tajua.


      • että ministerit
        odotellaan kevättä kirjoitti:

        hermoja, kiitetään vaan kauniisti kaikista kielloista mitä viisaammat meille keksivät. Nehän on varmaankin vaan meidän parhaaksi, vaikka emme itse sitä tajua.

        kieltävät, että suomea ei ole olemassakaan, ei nyt, ei milloinkaan. Sekä kansalta kielletään koko olemassa oleminen, rangaistuksen uhalla.


      • että ministerit
        että ministerit kirjoitti:

        kieltävät, että suomea ei ole olemassakaan, ei nyt, ei milloinkaan. Sekä kansalta kielletään koko olemassa oleminen, rangaistuksen uhalla.

        myöntävät, että ministereitä ei ole koskaan ollutkaan, ei milloinkaan. Ja tietysti rangaistuksen uhalla, koska ministerit eivät voi valvoa ja seurata itseään.


      • De Gröna paskaa
        että ministerit kirjoitti:

        myöntävät, että ministereitä ei ole koskaan ollutkaan, ei milloinkaan. Ja tietysti rangaistuksen uhalla, koska ministerit eivät voi valvoa ja seurata itseään.

        Politiikka ja politikot on lailla kiellettävä!

        Politikointi kiellettävä kuolemanrangaistuksen uhalla!


    • saastuttajat

      Nämä selkärangattomat nahjukset, jotka imee nikotiinia. PAKkOTYÖHÖN, luuserit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe