Holhous-Suomi

tupakkaveronmaksaja

Nyt vähäjärkiset ministerit ovat kiristämässä tupakkalakia. Suomi muistuttaa jo pohjois-Koreaa kansalaisten holhoamisessa. Mutta ensi keväänä asia voidaan korjata, helvettiin sellaiset lapselliset politiikot, jotka ovat aina kansalaisten kimpussa.

13

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan, ei järkeä päättäjillä eikä lakien ehdottajilla lain.................
      kohta kai pitää olla erikoislupa hengittämiseen

• äly hoi...

laki myös heitä jotka tästäkin kiristämisestä ovat päättämässä.

Ei tarvitse tavallisen ihmisen enää mistään asiasta itse päättää, nämä meidän niin viisaat "ministerit" näyttävät tietävän kaiken mikä meille on hyväksi ja mikä ei.
      Ei muuta kuin herran haltuun vaan kaikki!

• kieltoa

TUPAKKI POIS KAKILTA tasapuolisesti.

Itsellä meni aikanaan vuosi aikaa kun ei piinannut tupakki.
        Rykiminen ja räkiminen loppui siihen.

• äly hoi
        kieltoa kirjoitti:

TUPAKKI POIS KAKILTA tasapuolisesti.

Itsellä meni aikanaan vuosi aikaa kun ei piinannut tupakki.
        Rykiminen ja räkiminen loppui siihen.

olen lopettanut minäkin mutta omasta halusta, en kenenkään toisen pakottamana. Pakottaminen ei ole paras vaihtoehto monessakaan asiassa.
        Päättäjät oikein kerjäämällä kerjäävät kansalaisten vihat niskaansa kaikella kurjistamisella.

• pois >
        äly hoi kirjoitti:

olen lopettanut minäkin mutta omasta halusta, en kenenkään toisen pakottamana. Pakottaminen ei ole paras vaihtoehto monessakaan asiassa.
        Päättäjät oikein kerjäämällä kerjäävät kansalaisten vihat niskaansa kaikella kurjistamisella.

eikai se ole lurjistamista.
        Päinvastoin. Tulee mukavanpi olo kun ei polta. Aina räkä tuloillaan polttajilla. Jatkuvaa köhimistä.

Pakolla vain pois.
        Maksuja haitasta muille paikallaan polttajilla.

• vapaus päättää....
        pois > kirjoitti:

eikai se ole lurjistamista.
        Päinvastoin. Tulee mukavanpi olo kun ei polta. Aina räkä tuloillaan polttajilla. Jatkuvaa köhimistä.

Pakolla vain pois.
        Maksuja haitasta muille paikallaan polttajilla.

väitäkkään sitä etteikö olisi huomattavasti parempi olo jne...kun on lopettanut polttamisen, mutta se lopettaminen on aivan eriasia kun sen lopettaa vapaaehtoisesti omasta halustaan tai toisen pakottamana.

Lopetitko sinä itse omastahalusta vai jonkun toisen määräyksestä?

• Aaah mun hermot..
        vapaus päättää.... kirjoitti:

väitäkkään sitä etteikö olisi huomattavasti parempi olo jne...kun on lopettanut polttamisen, mutta se lopettaminen on aivan eriasia kun sen lopettaa vapaaehtoisesti omasta halustaan tai toisen pakottamana.

Lopetitko sinä itse omastahalusta vai jonkun toisen määräyksestä?

Televisio ja Roskalehdet pois. Tulee ihmisille paljon mukavampi olo ilman niitä.

Samoin Mopot Moottoripyörät ja Hapankaali kiellettävä lain voimalla.

Kieltoja lisää !!

Ihmiset pitää pakottaa kieltoihin.

• odotellaan kevättä
        Aaah mun hermot.. kirjoitti:

Televisio ja Roskalehdet pois. Tulee ihmisille paljon mukavampi olo ilman niitä.

Samoin Mopot Moottoripyörät ja Hapankaali kiellettävä lain voimalla.

Kieltoja lisää !!

Ihmiset pitää pakottaa kieltoihin.

hermoja, kiitetään vaan kauniisti kaikista kielloista mitä viisaammat meille keksivät. Nehän on varmaankin vaan meidän parhaaksi, vaikka emme itse sitä tajua.

• että ministerit
        odotellaan kevättä kirjoitti:

hermoja, kiitetään vaan kauniisti kaikista kielloista mitä viisaammat meille keksivät. Nehän on varmaankin vaan meidän parhaaksi, vaikka emme itse sitä tajua.

kieltävät, että suomea ei ole olemassakaan, ei nyt, ei milloinkaan. Sekä kansalta kielletään koko olemassa oleminen, rangaistuksen uhalla.

• että ministerit
        että ministerit kirjoitti:

kieltävät, että suomea ei ole olemassakaan, ei nyt, ei milloinkaan. Sekä kansalta kielletään koko olemassa oleminen, rangaistuksen uhalla.

myöntävät, että ministereitä ei ole koskaan ollutkaan, ei milloinkaan. Ja tietysti rangaistuksen uhalla, koska ministerit eivät voi valvoa ja seurata itseään.

• De Gröna paskaa
        että ministerit kirjoitti:

myöntävät, että ministereitä ei ole koskaan ollutkaan, ei milloinkaan. Ja tietysti rangaistuksen uhalla, koska ministerit eivät voi valvoa ja seurata itseään.

Politiikka ja politikot on lailla kiellettävä!

Politikointi kiellettävä kuolemanrangaistuksen uhalla!

• saastuttajat

Nämä selkärangattomat nahjukset, jotka imee nikotiinia. PAKkOTYÖHÖN, luuserit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe