Meille on siis tulossa piakoin urospuolinen sakemanni. Olisko hyviä nimiehdotuksia? Mielellään aika lyhyt ja helppo lausua, ja sisältäis R tai S - kirjaimen, koska koira oppii semmose helpommin.
Kiitti :)
Saksanpaimenkoiralle nimi
9
3736
Vastaukset
- bfsdjkghdfkghfg
Riki, Roki,Rekku,Rafa,Remu,Samu,Sepi,Sorro tms...
- teikuli
Meillä 8 vuotiais Jätkä, mutta noilla kun mennään, ni ois ko hyvä
RÄSÄ - fegeafaf
Seri, Suri, Sero, Sere...
Rasi, Ruso, Resu, Risu...
Tai luot koiran alkuperäisestä nimestä sitten uuden nimen. kuten: Esimerkkilän Vihje = Viki, Vike; Mallikkaan Matti = Masa, Mato jne.
Ps. Koira oppii ajan myötä nimensä, vaikka se olisi vaikeakin. Esim meillä oli kerran Barbara-niminen koira (jota kyllä sanoimme yleensä Barbiksi), joka ymmärsi Barbara-nimen tarkoittavan sitä. Ei koira opi koskaan aakkosia, eikä siiskään tajua kirjaimiakaan. Kirjaimet R ja S ovat vain sellaisia, että yleensä sanot itse ne painokkaammin/ terävämmin, mihin koira "tarttuu" (sen korville) muun hössötyksen seasta. Vert. esim. Vita, Retu, voit sanoa molemmat yhtä "painokkaasti", vaikka toisessa ei olekaan ärrää.. :) - nimim,
Ropi on hyvä ja Lapista löytyy myös sen niminen tunturi.
- emmi.honkalammi
Sepe, Sipe, Riki, Repe, Rene,
- aika läppÄ
Mulla on yorkki, Nemo. Mutta jos mulla ois sakemanni nii kyllä antaisin ehdottomasti nimeksi Rex !
- omnomno
Olette varmaan saaneet jo koiran, jos se syyskuussa oli tulossa piakkoin. Mutta silti tässä minun nimiehdotukseni: Turo ja Seri :)
- -reettä
Meillle on tulossa narttu sakemanni , olisiko nimi ehdotuksia? joku vähän erikoisempi , mutta ei kovin vaikea :)
- Anonyymi
Milla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707