Meille on siis tulossa piakoin urospuolinen sakemanni. Olisko hyviä nimiehdotuksia? Mielellään aika lyhyt ja helppo lausua, ja sisältäis R tai S - kirjaimen, koska koira oppii semmose helpommin.
Kiitti :)
Saksanpaimenkoiralle nimi
8
3229
Vastaukset
- bfsdjkghdfkghfg
Riki, Roki,Rekku,Rafa,Remu,Samu,Sepi,Sorro tms...
- teikuli
Meillä 8 vuotiais Jätkä, mutta noilla kun mennään, ni ois ko hyvä
RÄSÄ - fegeafaf
Seri, Suri, Sero, Sere...
Rasi, Ruso, Resu, Risu...
Tai luot koiran alkuperäisestä nimestä sitten uuden nimen. kuten: Esimerkkilän Vihje = Viki, Vike; Mallikkaan Matti = Masa, Mato jne.
Ps. Koira oppii ajan myötä nimensä, vaikka se olisi vaikeakin. Esim meillä oli kerran Barbara-niminen koira (jota kyllä sanoimme yleensä Barbiksi), joka ymmärsi Barbara-nimen tarkoittavan sitä. Ei koira opi koskaan aakkosia, eikä siiskään tajua kirjaimiakaan. Kirjaimet R ja S ovat vain sellaisia, että yleensä sanot itse ne painokkaammin/ terävämmin, mihin koira "tarttuu" (sen korville) muun hössötyksen seasta. Vert. esim. Vita, Retu, voit sanoa molemmat yhtä "painokkaasti", vaikka toisessa ei olekaan ärrää.. :) - nimim,
Ropi on hyvä ja Lapista löytyy myös sen niminen tunturi.
- emmi.honkalammi
Sepe, Sipe, Riki, Repe, Rene,
- aika läppÄ
Mulla on yorkki, Nemo. Mutta jos mulla ois sakemanni nii kyllä antaisin ehdottomasti nimeksi Rex !
- omnomno
Olette varmaan saaneet jo koiran, jos se syyskuussa oli tulossa piakkoin. Mutta silti tässä minun nimiehdotukseni: Turo ja Seri :)
- -reettä
Meillle on tulossa narttu sakemanni , olisiko nimi ehdotuksia? joku vähän erikoisempi , mutta ei kovin vaikea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194