Miksei meitä ole vedetty edesvastuuseen?
Emmekö ole osanneet tehdä kommentteja, jotka saisivat kirjallisesti tai henkisesti, vajavaisia kunnolla raivoihinsa?
Pitäisikö meidän alkaa kirjoitella ala-arvoisesti? Sillee kunnolla.
H.
Rikosoikeudellisesti
34
637
Vastaukset
- Anjaniina.
muutama mutta...
Kun Korppis herää päikkäreiltä...ollaan bannissa koko porukka....
Paitsi hande joka on sen entinen sussu... ovat saaneet ainakin sinut raivoihisi monta kertaa, on ne niin syvältä.
Aina yritän kirjoittaa mahdollisimman ala-arvoisesti ja livauttaa muutaman prkl mukaan.
Mutta en mä itse enää raivostu, vajavaisuus on jo sitä luokkaa, että hymyilen vaan typerästi.
Luulen että kehutaan silloin kun moititaan. Onnellinen tila, jatkukoon kauan.riitaa??????!!!!!!!!! Häh?
- Anjaniina.
turpiinsa
*vetää nyrkkeilyhanskoja kätösiinsä* Anjaniina. kirjoitti:
turpiinsa
*vetää nyrkkeilyhanskoja kätösiinsä*vastaan. (vetää potkunyrkkeilyhanskoja jalkoihinsa.)
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
vastaan. (vetää potkunyrkkeilyhanskoja jalkoihinsa.)
etpäs mulle pärjää, otas kii jos saat!
(etkä saa, sillä solmin sun potkiksien nauhat yhteen)
Mutta eiköhän mennä pieksään hatsa, että päästään sinne kammarille, täällä tulee jo kylmä, näissä urheilushortsessa.. Anjaniina. kirjoitti:
etpäs mulle pärjää, otas kii jos saat!
(etkä saa, sillä solmin sun potkiksien nauhat yhteen)
Mutta eiköhän mennä pieksään hatsa, että päästään sinne kammarille, täällä tulee jo kylmä, näissä urheilushortsessa..luultavimmin joko Vanhassa kaupungissa, Arabiassa tai Viikissä eräästä viestistä päätellen. Joten eiköhän se sieltä kulmilta löydy.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
luultavimmin joko Vanhassa kaupungissa, Arabiassa tai Viikissä eräästä viestistä päätellen. Joten eiköhän se sieltä kulmilta löydy.
se ei ole ollenkaan tappelutuulella, vaan joudutaan lohdutteleen niiskuttavaa körilästä, joka kyynelehtii sitä, ettei kukaan ota sitä vakavasti...
Anjaniina. kirjoitti:
se ei ole ollenkaan tappelutuulella, vaan joudutaan lohdutteleen niiskuttavaa körilästä, joka kyynelehtii sitä, ettei kukaan ota sitä vakavasti...
vaan haemme kaverin ja olemme uhkailevinamme.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
vaan haemme kaverin ja olemme uhkailevinamme.
sanotaan sille vaikka...
että...
Mistä me sanottas että sitä syytetään?
Että se kun sillä pääsi se iso paukku? Ni joku otti sen jumalanpilkkana?
Vai keksitkö parempaa? Anjaniina. kirjoitti:
sanotaan sille vaikka...
että...
Mistä me sanottas että sitä syytetään?
Että se kun sillä pääsi se iso paukku? Ni joku otti sen jumalanpilkkana?
Vai keksitkö parempaa?sanoo syytä, mutta sanotaan, että jos ei se lopeta, niin se joutuu kyntämään Viikin koelaitoksen pellot tänä vuonna.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
sanoo syytä, mutta sanotaan, että jos ei se lopeta, niin se joutuu kyntämään Viikin koelaitoksen pellot tänä vuonna.
Joo..
Tai sitte voitas syyttää sitä siitä, niinku tuolla alkuperäisessä ketjussa, että sillä on monta nikkiä.
Varsinkin on epäilyttävää, että muutamat täällä kirjautuu sisään vartin välein.
Syyttelijätkin ;)))
Ei muuta kuin käpälälauta valmiiksi, roisto on miltei kiikissä... Anjaniina. kirjoitti:
Joo..
Tai sitte voitas syyttää sitä siitä, niinku tuolla alkuperäisessä ketjussa, että sillä on monta nikkiä.
Varsinkin on epäilyttävää, että muutamat täällä kirjautuu sisään vartin välein.
Syyttelijätkin ;)))
Ei muuta kuin käpälälauta valmiiksi, roisto on miltei kiikissä...tuota, että millä ne multinikit saadaan kiinni. Jos tyyppi istuu koneella koko päivän, mutta kirjautuu usein uudestaan, on syytä uskoa, että hän käy välillä multinikkeilemässä. Tässä syytettä kerrakseen.!!!!!!!!
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
tuota, että millä ne multinikit saadaan kiinni. Jos tyyppi istuu koneella koko päivän, mutta kirjautuu usein uudestaan, on syytä uskoa, että hän käy välillä multinikkeilemässä. Tässä syytettä kerrakseen.!!!!!!!!
Pitele sinä miestä, niin minä luen syytekirjelmän, olenkin sen jo laatinut valmiiksi...
*asettelee lasit nenälleen*
Tänä Armon vuonna 2010.
Olette te Herra Hartsa Kovanlainen...
jäänyt kiinni kaikkien nähden, tassu hillopurkissa..
*jaa, ette tämä ollutkaan se hillovaras?*
Siis jäänyt kiinni...itse teossa, kuitenkin.
Neesusi on nähty..
Mitä vastaatte tähän syytteeseen Palstalakivaliokunnan alustelevassa täysi-istunnossa?
Voisko joku ojentaa..paperia?
Odotellessamme syytetyn vatsausta.. - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
Pitele sinä miestä, niin minä luen syytekirjelmän, olenkin sen jo laatinut valmiiksi...
*asettelee lasit nenälleen*
Tänä Armon vuonna 2010.
Olette te Herra Hartsa Kovanlainen...
jäänyt kiinni kaikkien nähden, tassu hillopurkissa..
*jaa, ette tämä ollutkaan se hillovaras?*
Siis jäänyt kiinni...itse teossa, kuitenkin.
Neesusi on nähty..
Mitä vastaatte tähän syytteeseen Palstalakivaliokunnan alustelevassa täysi-istunnossa?
Voisko joku ojentaa..paperia?
Odotellessamme syytetyn vatsausta..hauska ketju tuli..
Ja minä kun yritin pitää vakavaa naamaa...
:)
H:
Ps. En tunnusta mitään.
Vakuutan ainoastaan että minä en multinikkeile.
- GloriaJoy
jo 'Déjà vu ......... joten en kirjoita miten meinasin, koska edellisellä kerralla koko ketju katosi ... ^^^^^^^^^^
heti vetää oikeuteen jos pystytään todistamaan että olen tehnyt jonkun rikoksen.
yohuuhkaja kirjoitti:
Tuonhan pitää riittää jo tuomioonkin. Epäily vie oikeuteen.
saat vetää oikeuteen jos näin katsot minun toimineen, että saan rangaistuksen.
Nittaminax kirjoitti:
saat vetää oikeuteen jos näin katsot minun toimineen, että saan rangaistuksen.
Eikös kukaan muu saa?
Tuohan oli aivan yleisesti todettu. Näytösoikeudenkäynteihin ihmiset tuodaan valmiiksi syyllisinä.yohuuhkaja kirjoitti:
Eikös kukaan muu saa?
Tuohan oli aivan yleisesti todettu. Näytösoikeudenkäynteihin ihmiset tuodaan valmiiksi syyllisinä.jos löytyy vahvat perusteen, jota kyllä epäilen. Ai valmiiksi syyllisinä? Ei kai me amerikassa eletä jossa pelkkä epäilys tekee syyllisen?
- HTZA
tämä aloitus on ihan vakavaa asiaa.
Huomasin tuolta, toisesta ketjusta, että siellä on nostettu asia pintaan, henkilökohtaisella tasolla, ei minua kohtaan.
H.Niin, tuo pätee nimimerkkiin, mutta täällähän lukemattomat nimimerkit tuppaavat kirjoittamaan samalta näppikseltä...
- Anjaniina.
tuontyylisiä uhkailuja nostetaan pintaan.
Tapaus on kyl niin lievä, että poliisi ei taida edes naurahtaa, hymyilee vaan.
On palstoja joilla on ollut ihmisten nimet ja osoitteet esillä, valokuvat ja herjat todella törkeitä.
Eipä niistäkään ole mikään tutkintaan johtanut.
Nimimerkin herjaaminen, on näillä palstoilla jokapäiväistä huvia...Eikä siitä tutkintaa tullut.
Poliisilla on varmaan aikas paljon tärkeämpääkin tekemistä, luulen.. Anjaniina. kirjoitti:
tuontyylisiä uhkailuja nostetaan pintaan.
Tapaus on kyl niin lievä, että poliisi ei taida edes naurahtaa, hymyilee vaan.
On palstoja joilla on ollut ihmisten nimet ja osoitteet esillä, valokuvat ja herjat todella törkeitä.
Eipä niistäkään ole mikään tutkintaan johtanut.
Nimimerkin herjaaminen, on näillä palstoilla jokapäiväistä huvia...Eikä siitä tutkintaa tullut.
Poliisilla on varmaan aikas paljon tärkeämpääkin tekemistä, luulen..Tarkoitit kai: "...toivon.."
Heh. Hienoa zemppaamista, ei meitä kukaan jne...- Meriläinen
Minäkin olen tässä odotellut jo monta kuukautta koska ne poliisit ja Kotkan kaupunginjohtaja tulee.
Ei vaan ole vielä näkynyt. Meriläinen kirjoitti:
Minäkin olen tässä odotellut jo monta kuukautta koska ne poliisit ja Kotkan kaupunginjohtaja tulee.
Ei vaan ole vielä näkynyt.odottele nyt Meris vielä rauhassa, ehkä ne saapuvat vielä!
- Meriläinen
minttupuu kirjoitti:
odottele nyt Meris vielä rauhassa, ehkä ne saapuvat vielä!
Joo, ei mulla mitään kiirettä.
Kunhan kertoisivat ennen tuloaan että olis jotain tarjota kahvin kanssa.
Kun mulla on nyt sellainen kausi etten magiaa kotona pitele :)) Meriläinen kirjoitti:
Kun mulla on nyt sellainen kausi etten magiaa kotona pitele :))ettei tuu jostain lahjonnasta vielä syyte. :)))
Meriläinen kirjoitti:
Kun mulla on nyt sellainen kausi etten magiaa kotona pitele :))jos poliiisit heittävät sut suoraan maijaan, et ehdi kahveita keitellä.
Ja ne vois pitää sitä lahjontana, syytteet vaan kovenis
dee dee....- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
ettei tuu jostain lahjonnasta vielä syyte. :)))
Sitä kun ei vielä tiedä mistä ne syytteet tulee, mutta kylläpä sitten selvinnee :))
- Meriläinen
minttupuu kirjoitti:
jos poliiisit heittävät sut suoraan maijaan, et ehdi kahveita keitellä.
Ja ne vois pitää sitä lahjontana, syytteet vaan kovenis
dee dee....Tänään kauppaan mennessä pysäytti maijallaan yhden vanhan papan just mun vieressä.
Eivätkä edes vilkaisseet muhun päin.
Oliskohan pitänyt huutaa, täällä mie oon.
Mutta kävelin vain ohi ja papparainen sammutti auton, en tiiä puhalluttiko ne vai mitä teki mutta ei se sieltä lähtenyt pitkään aikaan. - enkeliduo
Meriläinen kirjoitti:
Tänään kauppaan mennessä pysäytti maijallaan yhden vanhan papan just mun vieressä.
Eivätkä edes vilkaisseet muhun päin.
Oliskohan pitänyt huutaa, täällä mie oon.
Mutta kävelin vain ohi ja papparainen sammutti auton, en tiiä puhalluttiko ne vai mitä teki mutta ei se sieltä lähtenyt pitkään aikaan.joskus pysäyttää ja
puhalluttaa,nii mää kysyn :
"Kyl mää puhallan,mihi sul sattuu ? "
- henrjii
liian kallista kaikkien äijänkääkkien höpötyksiä tutkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2105917- 1691681
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661507- 691048
- 98959
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6897Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124857Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy195828En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66779- 98773