Onko jollain antaa hinta-arviota tai toteutunutta hintaa
kylmälle n 15m3 ulkorakennukselle jonka on teettänyt avaimet käteen urakalla ?
Mulle yks timpuri antoi urakkatarjouksen 14.400€ joka minusta tuntuu aikas kovalta.
Mitä mieltä muut on.
Alkää sitten ruvetko neuvomaan miten helppo se olis itse rakentaa !!!
Ulkorakennus avaimet käteen
4
1644
Vastaukset
- powvc
mieli tekisi kyllä kertoa miten helppo tuo olisi itse rakentaa.
Sitten tekisi mieli myös neuvoa että kuinka kannattaisi ostaa joku paketti-tyyppinen homma sinne ja muut rojut rautakaupasta ja sitten palkata tekijä..
Mutta jos avaimetkäteen-toimitusta siihen haluaa niin tuo 15 tonnia ei kuullosta kovinkaan paljolta.
Muutaman tonnin tuossa kamat maksaa.- Harrastelijat
Rakenna esim.lillevilla paketista avaimet käteen, arviolta 6000 eur , jos et itse halua tehdä yhtikäs mitään.
- kiinnostaa ja onnist
olisko sulla antaa vähän lisätietoa minkälainen varasto.kuvaa tai piirustusta
- kitpoo
kyllä tuntuu mielettömän kalliilta 15 kuution majalle. 15 neliötäkin pieni ja kallis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947803- 374127
- 483680
- 2533338
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482670
- 462653
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599