6 pistettä ILVEKSELLÄ NYT, tai eilenkö se oli, vai milloin se oli:-)
"Horror- Homosianna huusivat lapset Jeesukselle SADDUKEUSTEN EDESSÄ!"
Tuom 6:7 Kun ilvesläiset Kuolleiden kalpalaisten ahdistamina huusivat HEGRAA avukseen, hän lähetti heidän keskuteensa proffan, joka sanoi heille, Näin sanoo Hegra, Suomalaisten Juhani:"Minä johdatin teidän pois Ruotsista ja toin tänne teidät tuosta orjuuden pesästä." Minä vapautin teidät ruotsalaisten vallasta ja pelastin teidät sortajienne käsistä, karkoitin vastustajanne teidän tieltänne ja annoin teille heidän maansa. 10: Minä sanoin teille, MINÄ,(tai siis viereisessä huoneessa 22) HEGRA, olen teidän Juhaninne, Älkää palvoko lemmiksijöiden juhaneita, vaikka asutte heidän maassaan. Mutta te ette titelleet minua.
11: TAPPARA(AITA SILPOMASSA)"Herran enkeli tuli Ottoautomaatille ja asettui suuren puun alle, joka kasvoi abiturienttien sukuun kuuluvan Jarin maalla. Janin poika Agison oli juuri puimassa vehnää tietkononeellaan pitäkkesen vieljan piillossa Kalpalaisilta. Herran enkeli ilmestyi Agisonille ja sanoi:"Herra on kanssasi, sinä urhea soturi... MIKSI EMME 17:STA KERTAA VOI VOITTAA SM:ÄÄ? Odottakaapa toki vuoteen 2013! Bikoos vii weör thö kings...
Tapparan tapetun tappelun tappioksi:Tuom 11: 4. Jonkin ajan kuluttua JYPPILÄISET alkoivat vastustaa tapparalaisia...
...
11: 28: Mutta JYPPILÄISTEN kuningaskoobra ei piitannut viestistä, jonka Jeren sanansaattajat hänelle esittivät...
Raamattua on HELPPO lukea, onko jollakin vielä RIPPIRAAMATTU tai jokin muu tallessa?
Koti, uskonto ja ... ILVES!
Agison
0
274
Luetuimmat keskustelut
- 1091340
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r131696- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.94485Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20480- 34467
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e92451- 5448
- 49447
- 51445
- 52403
- 42400