6 pistettä ILVEKSELLÄ NYT, tai eilenkö se oli, vai milloin se oli:-)
"Horror- Homosianna huusivat lapset Jeesukselle SADDUKEUSTEN EDESSÄ!"
Tuom 6:7 Kun ilvesläiset Kuolleiden kalpalaisten ahdistamina huusivat HEGRAA avukseen, hän lähetti heidän keskuteensa proffan, joka sanoi heille, Näin sanoo Hegra, Suomalaisten Juhani:"Minä johdatin teidän pois Ruotsista ja toin tänne teidät tuosta orjuuden pesästä." Minä vapautin teidät ruotsalaisten vallasta ja pelastin teidät sortajienne käsistä, karkoitin vastustajanne teidän tieltänne ja annoin teille heidän maansa. 10: Minä sanoin teille, MINÄ,(tai siis viereisessä huoneessa 22) HEGRA, olen teidän Juhaninne, Älkää palvoko lemmiksijöiden juhaneita, vaikka asutte heidän maassaan. Mutta te ette titelleet minua.
11: TAPPARA(AITA SILPOMASSA)"Herran enkeli tuli Ottoautomaatille ja asettui suuren puun alle, joka kasvoi abiturienttien sukuun kuuluvan Jarin maalla. Janin poika Agison oli juuri puimassa vehnää tietkononeellaan pitäkkesen vieljan piillossa Kalpalaisilta. Herran enkeli ilmestyi Agisonille ja sanoi:"Herra on kanssasi, sinä urhea soturi... MIKSI EMME 17:STA KERTAA VOI VOITTAA SM:ÄÄ? Odottakaapa toki vuoteen 2013! Bikoos vii weör thö kings...
Tapparan tapetun tappelun tappioksi:Tuom 11: 4. Jonkin ajan kuluttua JYPPILÄISET alkoivat vastustaa tapparalaisia...
...
11: 28: Mutta JYPPILÄISTEN kuningaskoobra ei piitannut viestistä, jonka Jeren sanansaattajat hänelle esittivät...
Raamattua on HELPPO lukea, onko jollakin vielä RIPPIRAAMATTU tai jokin muu tallessa?
Koti, uskonto ja ... ILVES!
Agison
0
237
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013