Loikkari Heikki Tala

Tiedoksi.

Loikkari Hekki Tala on siirtymässä vihakirjoituksineen tälle palstalle. Tässä Heikki Talan keskeinen teesi:

Heikki Tala PS ( aikaisemmin Kokoomus): "Turpiin vain jokaiselle lapsista vanhuksiin, jos uskaltavat puhua ruotsia päiväkodeissa, kouluissa, jalkapallokentällä, jääkiekkokaukalossa, dementikkolaitoksissa ja kaupungin virastoissa".

13

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Håkan65

      Han talar bra...

    • (Vaalitarkkailija)

      Onko Tala kokoomuksen etäpesäke PS:issä, niin kuin esim. Sasi ja Stubb ovat rkp:n etäpesäkkeitä kokoomuksessa, Katainen hyvänä perässänuolijanaan?

    • t.a.p.

      Sitä sitten levitellään valheita tälläkin palstalla.

      • niin?

        Kuka on Kokoomuksesta persuihun loikannut Heikki Tala?


      • desantti?
        niin? kirjoitti:

        Kuka on Kokoomuksesta persuihun loikannut Heikki Tala?

        Vissiin... Jyrkillä nääs palaa jo housut ja on kusi lorahtanu sukkaanki. Seuraava Jyrkin vaalivaltti - Virhreiden, Kepun, Dematrien ja Vasemmistoliiton varastettujen vanhojen vaalisloganien - tulee olemaan persujen kehittelemä. Lainahöyhenissä Kokoomus on viime kaikki vuodet kansaa kosinut.


      • niin..
        desantti? kirjoitti:

        Vissiin... Jyrkillä nääs palaa jo housut ja on kusi lorahtanu sukkaanki. Seuraava Jyrkin vaalivaltti - Virhreiden, Kepun, Dematrien ja Vasemmistoliiton varastettujen vanhojen vaalisloganien - tulee olemaan persujen kehittelemä. Lainahöyhenissä Kokoomus on viime kaikki vuodet kansaa kosinut.

        täältä tulee yksi takuuvarma ääni hänelle sillä hän puhuu täyttä asiaa! Hyvä Heikki! Hienoa huomata että vielä löytyy ihmisiä joille oikeudenmukaisuuskin merkitsee vielä jotakin.


      • Huolissaan oleva

        Tutkiessaan Talan kirjoituksia poliisitkin alkavat päästä selville ruotsalaisten juonista! Kohta tulee pamppua heti jos puhuu ruotsia! Onko sekään oikein?


      • Huh-Huh!
        Huolissaan oleva kirjoitti:

        Tutkiessaan Talan kirjoituksia poliisitkin alkavat päästä selville ruotsalaisten juonista! Kohta tulee pamppua heti jos puhuu ruotsia! Onko sekään oikein?

        On se kumma, että vaikka kokoomuksella on jo kaikki, ja vielä miljardien veronpalautukset lisäksi, se silti lähettää etäpesäkkeitään perussuomalaisten joukkoon vallatakseen tuon viimeisen demokratian pesäkkeen Suomessa! Eikö kokoomukselle mikään riitä? Ahneita paskiaisia kaikki tynni!


      • t.a.p.

        Onhan se pakkoruotsitus kauheaa, mutta tarkoitin aloittajan esittämää ilmiselvää valhetta.


      • mitta täysi
        t.a.p. kirjoitti:

        Onhan se pakkoruotsitus kauheaa, mutta tarkoitin aloittajan esittämää ilmiselvää valhetta.

        Varsinkin äänestäjäpuolella käy voimakas virta pois kokoomuksesta. Kaikki puheet kahdesta miljoonasta maahanmuuttajasta, pakkoruotsista, natosta yms. ei miellytä jokaista suomalaista isänmaalista äänestäjää. Kokoomus saa jäädä taakse velkataluspoliitikkansa kanssa. Minä annan ääneni toisaalle!


      • hä?
        mitta täysi kirjoitti:

        Varsinkin äänestäjäpuolella käy voimakas virta pois kokoomuksesta. Kaikki puheet kahdesta miljoonasta maahanmuuttajasta, pakkoruotsista, natosta yms. ei miellytä jokaista suomalaista isänmaalista äänestäjää. Kokoomus saa jäädä taakse velkataluspoliitikkansa kanssa. Minä annan ääneni toisaalle!

        Tala? Kuka?


      • SF
        hä? kirjoitti:

        Tala? Kuka?

        Toiminut Suomalaisuuden liiton puheenjohtajana 2003 - 2009 http://fi.wikipedia.org/wiki/Heikki_Tala

        Suomenruotsalaiset patruunat kirosivat suomenkielisiä työntekijöitä nimittämällä heitä hunsvotiksi.
        Suomennettuna nimitys tarkoittaa koiranvittua. Hienoja ihmisiä nuo suomenruotsalaiset!


      • hä? kirjoitti:

        Tala? Kuka?

        Heikki Tala, Lääkintöhallituksen ylilääkäri 1970-91, terveydenhuollon hallinnon dosentti, WHO:n asiantuntija 5 maanosassa 1977-2009. Suomalaisuuden Liiton (1906) 1. kunniapuheenjohtaja 2019.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe