Hei,
Tiedustelen tässä hieman että minkälaisia verkkokauppa-ohjelmistoja suomessa olisi tarjolla. Asiakas tarvitsee verkkokauppaa noin viidelle tuotteelle verkkomaksutoiminnon kanssa ja haluan loppuun asti vältellä sellaisia internetin supermarketteja kuin zencart ja virtuemart.
Clovershopin tiedän mutta heidän miniversio ei tue tietääkseni verkkopankkimaksua joten onko mitään simppleliä toteutusta olemassa? Ja tottakai olen valmis maksamaan kunhan löytyy toimiva ratkaisu.
Tarvittavia ominaisuuksia olisi kuitenkin mm.
* Tuotteille voidaan määritellä eri optioita kuten koko, väri
* Verkkopankkimaksu esim. maksuturva.fi kautta
* Kaupassa pitäisi olla jonkin sortin ylläpitomahdollisuus jolla voidaan hallita tuotteita
Nyt joku voi markkinoida vaikka omaa tuotettaan!
Apua verkkokaupan hankinnassa!!
5
523
Vastaukset
- 19
www.nettikari.fi
- Jeppelssoni
Ne oli pakko lopulta tehdä häntä koipien välissä joomla virtuemart purkkaviritelmällä...
- BC
Älä ihmessä sorru noihin purkka-juttuihin. Jos tuotteita on vain viisi niin suosittelen ehdottomasti www.mycashflow.fi -- ei kannata harkita noita rakettitiede-softia, joiden käyttö on todella vaikeaa. MyCashflow on todella helppo ja vaivaton - 10 tuotteelle vielä ilmainenkin. Taitaa siihen vielä saada verkkomaksutkin Checkoutlilta sopivaan hintaan.
Ei, en ole MyCashflow'n kätyri, mutta olen tutustunut MCF:hen, sillä firmani tekee verkkokauppoja MyCashflown päälle. Joten suosittelen!- t----------------
Ääni tälle MyCashflowlle.
Toinen vaihtoehto on Wosbee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199