Tuoreimpia ikäviä

uutisia ovat,että viikin suora "hertsikaan" asti oli poikki liikenne
koko hela matkalta klo noin 14.00 lähtien, jossa paremman pellin
omistaja törmäytäen lennätti prätkan (moottoripyöyän) tien katveeseen,
eli sattui pahasti, vaikkei tuttu ollutkaan. Ampumalaastit ynnä poliisisedät
useita paikalla. Eikä siinä, että dösä tyhjennetään matkustajista ja minulle
pienehkö kävelymatka, mutta sen näköinen "onnettomuus", jota varmaan
puidaan pitempääkin, olettaisin, vaiikkapa kuljettajana auton olisikin nainen..
Mutta he vanhukset joituivat myös jonnekkin, kuten ja eritoten prätkäkuski,
josta ei minun viime tietojeni mukaan ole minkäänlaista elvytys tietoa..
Ehkä tulee ainakin iltikseen, joskus??

6

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,..,.,

      "Ehkä tulee ainakin iltikseen, joskus??"

      Ai se prätkäkuski. Mitä hän siellä enään... Kolkkuttelee taivaan portteja, luulen...

      • ehkä veetä, mutta tunnen muitakin, sekä naisiakin "sarvissa", jotka ajavat todella
        upeesti vaikka ilman meikkejä.. Olipa vaan rumaa jälkeä..


      • Bitte schön!
        Jartsa-70 kirjoitti:

        ehkä veetä, mutta tunnen muitakin, sekä naisiakin "sarvissa", jotka ajavat todella
        upeesti vaikka ilman meikkejä.. Olipa vaan rumaa jälkeä..

        Vihje: Profiileista pääsee tutkimaan, esim. sinun kavereitasi ja sitten taas heidän. Ilman rekkautumista siis. Tämä on epäkohta. Ennen taisi olla, että pääsi vain rek.nikillä ja silloihan jää merkintä, kuka kävi katselemassa. Huono homma, vai mitä. Nyt lähden tutustumaan kavereihisi ja heidän kavereihinsa.


      • joo pa...
        Jartsa-70 kirjoitti:

        ehkä veetä, mutta tunnen muitakin, sekä naisiakin "sarvissa", jotka ajavat todella
        upeesti vaikka ilman meikkejä.. Olipa vaan rumaa jälkeä..

        http://mina.suomi24.fi/severiina2


      • Bitte schön! kirjoitti:

        Vihje: Profiileista pääsee tutkimaan, esim. sinun kavereitasi ja sitten taas heidän. Ilman rekkautumista siis. Tämä on epäkohta. Ennen taisi olla, että pääsi vain rek.nikillä ja silloihan jää merkintä, kuka kävi katselemassa. Huono homma, vai mitä. Nyt lähden tutustumaan kavereihisi ja heidän kavereihinsa.

        ja samalla kiintoisaa, jos edes käväisit "profiilillani." - Ennen se oli hjyyvä oma juttu, mut
        mitäs menneistä, ja tarkoitettuhan kaikki olevat olivat tarkoitetuksi tulleet sinunkin, toki
        hyvillä mielin luettavaksi, ainakin..
        Syksyä toivottaen Jari..


      • ölp98,
        Jartsa-70 kirjoitti:

        ja samalla kiintoisaa, jos edes käväisit "profiilillani." - Ennen se oli hjyyvä oma juttu, mut
        mitäs menneistä, ja tarkoitettuhan kaikki olevat olivat tarkoitetuksi tulleet sinunkin, toki
        hyvillä mielin luettavaksi, ainakin..
        Syksyä toivottaen Jari..

        Oletko typerys?

        http://mina.suomi24.fi/dimangi74/kuvat/9341377


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe