uutisia ovat,että viikin suora "hertsikaan" asti oli poikki liikenne
koko hela matkalta klo noin 14.00 lähtien, jossa paremman pellin
omistaja törmäytäen lennätti prätkan (moottoripyöyän) tien katveeseen,
eli sattui pahasti, vaikkei tuttu ollutkaan. Ampumalaastit ynnä poliisisedät
useita paikalla. Eikä siinä, että dösä tyhjennetään matkustajista ja minulle
pienehkö kävelymatka, mutta sen näköinen "onnettomuus", jota varmaan
puidaan pitempääkin, olettaisin, vaiikkapa kuljettajana auton olisikin nainen..
Mutta he vanhukset joituivat myös jonnekkin, kuten ja eritoten prätkäkuski,
josta ei minun viime tietojeni mukaan ole minkäänlaista elvytys tietoa..
Ehkä tulee ainakin iltikseen, joskus??
Tuoreimpia ikäviä
6
264
Vastaukset
- ,.,..,.,
"Ehkä tulee ainakin iltikseen, joskus??"
Ai se prätkäkuski. Mitä hän siellä enään... Kolkkuttelee taivaan portteja, luulen...ehkä veetä, mutta tunnen muitakin, sekä naisiakin "sarvissa", jotka ajavat todella
upeesti vaikka ilman meikkejä.. Olipa vaan rumaa jälkeä..- Bitte schön!
Jartsa-70 kirjoitti:
ehkä veetä, mutta tunnen muitakin, sekä naisiakin "sarvissa", jotka ajavat todella
upeesti vaikka ilman meikkejä.. Olipa vaan rumaa jälkeä..Vihje: Profiileista pääsee tutkimaan, esim. sinun kavereitasi ja sitten taas heidän. Ilman rekkautumista siis. Tämä on epäkohta. Ennen taisi olla, että pääsi vain rek.nikillä ja silloihan jää merkintä, kuka kävi katselemassa. Huono homma, vai mitä. Nyt lähden tutustumaan kavereihisi ja heidän kavereihinsa.
- joo pa...
Jartsa-70 kirjoitti:
ehkä veetä, mutta tunnen muitakin, sekä naisiakin "sarvissa", jotka ajavat todella
upeesti vaikka ilman meikkejä.. Olipa vaan rumaa jälkeä.. Bitte schön! kirjoitti:
Vihje: Profiileista pääsee tutkimaan, esim. sinun kavereitasi ja sitten taas heidän. Ilman rekkautumista siis. Tämä on epäkohta. Ennen taisi olla, että pääsi vain rek.nikillä ja silloihan jää merkintä, kuka kävi katselemassa. Huono homma, vai mitä. Nyt lähden tutustumaan kavereihisi ja heidän kavereihinsa.
ja samalla kiintoisaa, jos edes käväisit "profiilillani." - Ennen se oli hjyyvä oma juttu, mut
mitäs menneistä, ja tarkoitettuhan kaikki olevat olivat tarkoitetuksi tulleet sinunkin, toki
hyvillä mielin luettavaksi, ainakin..
Syksyä toivottaen Jari..- ölp98,
Jartsa-70 kirjoitti:
ja samalla kiintoisaa, jos edes käväisit "profiilillani." - Ennen se oli hjyyvä oma juttu, mut
mitäs menneistä, ja tarkoitettuhan kaikki olevat olivat tarkoitetuksi tulleet sinunkin, toki
hyvillä mielin luettavaksi, ainakin..
Syksyä toivottaen Jari..Oletko typerys?
http://mina.suomi24.fi/dimangi74/kuvat/9341377
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550