Noin viikko sitten varasin ajan psykologille, että voisin mennä puhumaan stressistäni. Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että kävisin jollekin puhumassa mutta en ole saanut aikaiseksi. Kiitos tämän päivän uutislähetyksen niin mietin, että pitäisikö aika perua..Nimittäin monessa tapauksessa (kuullemma) jos menee ihan vaan juttelemaan ongelmista tai muusta niin heti lyödään resepti käteen ! Viimeiseksi haluan mennä hakemaan reseptiä vaan ihan vain "puhe"apua haluaisin. Onko tämä nykyään käytäntö saada pillereitä vaivoihin vai voiko vain mennä puhumaan? Perunko ajan vai? Pelottaa mennä kun mulle auttaisi puhuminen niin jos saan jonkun lääkereseptin..
Psykologin puheille
2
418
Vastaukset
- Terapiassa
Mahtavaa, että olet päättänyt hakea apua ja varannut ajan. Kannattaa ehdottomasti mennä. Psykologi ei (todennäköisesti) ole lääkäri, joten hän ei voi reseptiä kirjoittaa. Eikä yksi käynti muutenkaan velvoita sinua mihinkään. Menet vaan sinne ja katsot miltä vaikuttaa, sillähän se selviää.
- Psygologin psygologi
psygologilla ei ole valtuuksia määrätä lääkkeitä ja, vaikka olisikin kuka pakottaa sut syömään niitä lääkkeitä? Psygologista tuli mieleen, että mulla on niin hyvä psygologi, että mä saan olla hänelle psygologi.
Mä en suosittele lääkkeitä kellekkään. Tiedän, että ne auttaa ihmisiä, mutta mä menetin niiden takia elämäni naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454107- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154988Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 90913
- 80788
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782