Täh.? Olen ollut lukevinani, että tuomiopäivän pasuuna soi Huuhaan osalta = homma jotenkin kuivuu kasaan tai ainakin käyttöehdot pannaan uusiksi. Jos näin on, niin varmaan puskilla ei ole mitään asiaa tänne. Eli selvää Pässinlihaa. Vai ?
Erkki, aletaanpas pakkaamaan tavaroitamme. Noutaja tuli. Vai tuliko sittenkään ?
Onks tää nyt lopun alkua ?
20
386
Vastaukset
- ÖrkkiMörkkitörkki
kun tiedät. kaikki on ennallaan huomen aamulla,
suut korvat palstat täynnä paskaa - jatkuu kuten ennenkin.
Minen pakkaa vanhaa IBM396 myllyäni minnekään.- Yx Pässi
mitään enkä ketään. Näähän on sisäpiirin juttuja. Pitää panna SUPO asialle. Ai sulla on vanhempi mylly, jaksaisko sitä edes kantaa ?- meinaan jos olis kannettava.
- ÖrkkiMörkkitörkki
Yx Pässi kirjoitti:
mitään enkä ketään. Näähän on sisäpiirin juttuja. Pitää panna SUPO asialle. Ai sulla on vanhempi mylly, jaksaisko sitä edes kantaa ?- meinaan jos olis kannettava.
1991 selässä raahattava 30 kg painava kevyt kannettava;))) Nettiyhteys 64 kilo tavua langallinen modeemi;)))
- Yx Pässi
ÖrkkiMörkkitörkki kirjoitti:
1991 selässä raahattava 30 kg painava kevyt kannettava;))) Nettiyhteys 64 kilo tavua langallinen modeemi;)))
3 megapikseliä turboahdin ja ihan piuhallinen modeemi. Upeeta. Jos sitä siirtelee niin pumppukärry olis kai hyvä.
- ÖrkkiMörkkitörkki
Yx Pässi kirjoitti:
3 megapikseliä turboahdin ja ihan piuhallinen modeemi. Upeeta. Jos sitä siirtelee niin pumppukärry olis kai hyvä.
jo yksikin megapixeli oli haave josta väitettiin ettei tekniikka edisty koskaan niin pitkälle. Pelkillä kilotavuilla rullasivat eteenpäin.
- demoniiih
ja evakkoon sitten tuutte molemmat meille...;o)...
- Yx Pässi
että jos evakosta puhutaan niin tulemme reellä ?
- demoniiih
Yx Pässi kirjoitti:
että jos evakosta puhutaan niin tulemme reellä ?
evakkoreellä..Ei kai se muuten evakko olekkaan, jos jollain muulla...;o)...
Sä ja Erkki vaan siirrytte viimein ja vihdoin rekisteröidyiksi käyttäjiksi. Ei tää niin kauhiaa oo.
Siis edellyttäen et puskat kaadetaan.- marjapuuro,)
Ne onkin olleet näköesteenä riittävän kauan. Niitetään vaan laolle. Niistä tyngistä kasvaa sitten kunnollisia koristepensaita..
- Yx Pässi
tykkään olla vapaa kuin taivaan lintu- vaikka pässi olenkin. Voitais tietysti aatella niin, että Erkki von H. siirtyis rekkuihin, tietysti 3 pv:n koeajalla. Eli jos homma ei toimi niin eikus monoa. ( Mä tiedän, että monoa tulee). Pannaan nyt kuitenin m-myssy päähän. Taas kerran.
- liirumlaarumia,)
Yx Pässi kirjoitti:
tykkään olla vapaa kuin taivaan lintu- vaikka pässi olenkin. Voitais tietysti aatella niin, että Erkki von H. siirtyis rekkuihin, tietysti 3 pv:n koeajalla. Eli jos homma ei toimi niin eikus monoa. ( Mä tiedän, että monoa tulee). Pannaan nyt kuitenin m-myssy päähän. Taas kerran.
Suosittelen foliohattua, ettei alienit pääse vaikuttamaan mietintääsi.
Yx Pässi kirjoitti:
tykkään olla vapaa kuin taivaan lintu- vaikka pässi olenkin. Voitais tietysti aatella niin, että Erkki von H. siirtyis rekkuihin, tietysti 3 pv:n koeajalla. Eli jos homma ei toimi niin eikus monoa. ( Mä tiedän, että monoa tulee). Pannaan nyt kuitenin m-myssy päähän. Taas kerran.
Henk.koht. en tunne vapauttani mitenkään rajoitetun muinaisen rekkautumiseni yhteydessä.. eikä sen jälkeen..
Tarpeen vaatiessa laitan Taunon ja Enskankin rekisteröitymään.- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
Henk.koht. en tunne vapauttani mitenkään rajoitetun muinaisen rekkautumiseni yhteydessä.. eikä sen jälkeen..
Tarpeen vaatiessa laitan Taunon ja Enskankin rekisteröitymään.Vem är Enska ?
- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
Tää nuorimmainen, Eniwei von Huawei..
kun muisti pätkii. Jooo, suvun silmäterä - Enska. Pikkupenska. Suvun ja isänmaan suuri toivo.
Nyt on niin nälkä, et näköä haittaa. Pitää pyytää hovimestari paikalle. Yx Pässi kirjoitti:
kun muisti pätkii. Jooo, suvun silmäterä - Enska. Pikkupenska. Suvun ja isänmaan suuri toivo.
Nyt on niin nälkä, et näköä haittaa. Pitää pyytää hovimestari paikalle.Enskasta se polvi paranee.. tms.
Multakin tais jäädä syömiset väliin.. kahvia vaan kittasin ja omenapiirakkaa mässytin.. kai sillä elää?
Nytkö se pasuunapäivä koittaa?
Ei hyvää paniikkia kannata rauhoittumisella pilata. :/
hyvä hulinameininki!hiljentää ne pasuunat kun naapuri alko steppaamaan yläpuolella. Selvästi epämusikaalista poppoota.
Mää kyl taira siirtyy puskiin kunnei sivu ol toiminu tästä suuresta remontist hualimat, mut täytyy varmana kaivaa esil josta raappahousu kun rupee olee vähä vilposta näin ettonena.
Ja mää en sit hyväksy mittää ehtoi, mul tarjottii niit kouluaikna iha omiks tarpeeks. Kerra meinasiva et määtekisi voikaehrot kesäl!!!! kaikenlaist sitä.....ni et sillee
http://www.youtube.com/watch?v=r920QgrvfQU&feature=relatedole lopun alkua, vaan uuden alkua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625