Nyt selkisi Lehtomäen kieltäytyminen

Paula Lehtomäki luopui tavoittelemasta KEPUn puoluejohtajan pestiä. Nyt sitten alkavat pikkuhiljaa selvitä syytkin. Lehtomäki tiesi, että poliisi jo tutkii hänen asioitaan. Puoluejohtajana ja pääministerinä Lehtomäki olisi vieläkin tukalammassa tilanteessa kuin nyt ympäristöministerinä.

Onkohan yhtään puhdasta KEPUministeriä?

27

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9

      Nimittäin Paavo Väyrynen.

      • nättijussi

        Paavo Väyrynen on tunnettu kieroutuneesta luonteestaan nostaessaan eduskunnan kulukorvauksia perusteetomasti merkitsemällä asuinpaikakseen Keminmaalla sijaitsevan jalasmökin.


      • KEPUlaisella mittapuulla. :)


      • Embudjoi
        nättijussi kirjoitti:

        Paavo Väyrynen on tunnettu kieroutuneesta luonteestaan nostaessaan eduskunnan kulukorvauksia perusteetomasti merkitsemällä asuinpaikakseen Keminmaalla sijaitsevan jalasmökin.

        Väyrynen, Kiviniemi ja Lehtomäki ovat vain oman puolueensa kulttuurin tuotoksia.


      • Ovela & Härski Oy Ab
        nättijussi kirjoitti:

        Paavo Väyrynen on tunnettu kieroutuneesta luonteestaan nostaessaan eduskunnan kulukorvauksia perusteetomasti merkitsemällä asuinpaikakseen Keminmaalla sijaitsevan jalasmökin.

        Kiviniemi onnistui nostamaan isompia korvauksia ilman jalasmökkiä. Oli vissiin oppinut Paavo -keissistä sen verran, että toistamiseen ei mökillä kannata yrittää kusettaa.


      • fyhljgfkjgf
        Känä kirjoitti:

        KEPUlaisella mittapuulla. :)

        Olen muuten aidosta tätä mieltä.


    • siis J. Virolainen

      mutta sekin kepuli ryvettyi avioskandaaleissa!!

      • U.K.K.

        Johannes "Pukki" Virolainen se vasta ketku olikin. Johanne jätti yksin teoin ja harkiten kylmästi hymyillen Kaarina-vaimonsa, kun nuori pimpsa alkoi kiinnostamaan. Sillä ei ollut mitään väliä, että Kaarina Virolainen oli uhrannut oman uransa Johanneksen takia.


      • samaa??
        U.K.K. kirjoitti:

        Johannes "Pukki" Virolainen se vasta ketku olikin. Johanne jätti yksin teoin ja harkiten kylmästi hymyillen Kaarina-vaimonsa, kun nuori pimpsa alkoi kiinnostamaan. Sillä ei ollut mitään väliä, että Kaarina Virolainen oli uhrannut oman uransa Johanneksen takia.

        Hyödynnetään ura ja tieto. Lyödään kaivoksella rahoiksi?

        Oli niin suosittu, yli puoluerajojen!


      • ?????????!!!!!!!!!!!
        U.K.K. kirjoitti:

        Johannes "Pukki" Virolainen se vasta ketku olikin. Johanne jätti yksin teoin ja harkiten kylmästi hymyillen Kaarina-vaimonsa, kun nuori pimpsa alkoi kiinnostamaan. Sillä ei ollut mitään väliä, että Kaarina Virolainen oli uhrannut oman uransa Johanneksen takia.

        juttu, kun et muista eroan en eroa eroan Lipposta nytkään.
        Ja kummastippa unohdat Sundqwistit ja muut SAK/demariketkut.

        Asuuko Urpilainen vieläkin Kokkolassa? Tuskinpa.

        Kysyisit mieluummin onkohan yhtään puhdasta ministeriä tai kansanedustajaa.
        Ketkut ovat säätäneet itselleen erityslakeja, ja rohmuavat yhteiskunnalta jos millä verukkeella palkanlisiä.

        Kuten olen sanonut jo keväällä, niin SAK/demarit alkavat syksyllä oikein varsinaisen yhteiskuntaterrorisminsa ja paskapolitikoinnin, jotta heidän rötöksensä jäisivät taka-alalle ja tutkimatta ennen vaaleja.
        No vaalien jälkeenhän he kuvittelevat olevansa itse hallituksessa, ja sitten asiat jätetään taatusti heidän osaltaan tutkimatta.
        Nyt näkyvät vain "pelaavan aikaa".

        Nyt Soini tekeekin hyvää työtä, kun Kokoomusporvarit, sen enempää kuin punaporvari-Demaritkaan eivät
        uskalla toimia keskenään kompuksessa, koska kummallakin on pelko jotta Soini hiipii ohi.

        Keskusta tulee saamaan kansalta huippukannatuksen demareiden suorittaman ajojahdin seurauksena.

        Minäkin annan Keskustalle ääneni, vaikka en ole koskaan aikaisemmin heitä äänestänyt.
        Tuo johtuu pääosin demareista, ja Kokoomuksen huonoista ministerivalinnoista.

        Katainen on paikkansa täyttänyt kiitettävästi, kuten Vanhanenkin ennen eroaan.
        demareille ei olisi pitänyt edes maksaa palkaa turhasta paskanjauhamisestaan.
        Täysin ala-arvoista on heidän politikointinsa ollut.


    • Pumppuveikko

      Sinun punikkisianporsaan ja hullu-Ratamon pappa, maanpetturi akseli Anttila oli "rehellinen" maanpetturi. Hoh, hoh, hooooooooooooo, saatanan raskaat mullat siellä ryssänmaalla petturin peitoksi.

    • Huvittunut.

      Paula Lehtomäki on aina vaikuttanut luihulta. Nyt selvisi ettei syyttä. :)

    • Aarre Kamari

      Ei taida olla olemassa yhtään rehellistä kepulaista noin ylipäätään...

      • Luihu Pillu

        punikkirosvoista ylipäänsä...


      • on aika pahoja
        Luihu Pillu kirjoitti:

        punikkirosvoista ylipäänsä...

        punikkirosvoja ylipäätään, punikkikepurosvot ne parhaiten hääri ja touhus aikanaan NKP:n (neuvostoliiton kommunistinenpuolue), millon tilattiin "nootteja" ennen vaaleja ja tais se KGB aikas paljon maksaa niitä kepun vaalikamppanjoita silloin 1950-60-70-80-luvuilla...

        oisko jo vihdoinkin se väyrysen; on totuuden aika :))


      • ettäs tiedät
        Luihu Pillu kirjoitti:

        punikkirosvoista ylipäänsä...

        "Ei mikään tässä maassa ole ollut sellainen rosvo kuin keskustapuolue. Ja kun nämä nykyiset poliitikot eivät edes ymmärrä hävetä, saatana..."


      • hikinen persuapina
        ettäs tiedät kirjoitti:

        "Ei mikään tässä maassa ole ollut sellainen rosvo kuin keskustapuolue. Ja kun nämä nykyiset poliitikot eivät edes ymmärrä hävetä, saatana..."

        pahinta lajia ;)


      • Orvo Kontio
        ettäs tiedät kirjoitti:

        "Ei mikään tässä maassa ole ollut sellainen rosvo kuin keskustapuolue. Ja kun nämä nykyiset poliitikot eivät edes ymmärrä hävetä, saatana..."

        Keskusta pitäisi siirtää puoluerekisteristä rikosrekisteriin.


      • Olette roistoja
        hikinen persuapina kirjoitti:

        pahinta lajia ;)

        Onko kepun rahakassa tyhjä?
        Kaipaatteko Neuvostoliittoa, sehän teidän tuki ja turva oli?


      • 2x1
        hikinen persuapina kirjoitti:

        pahinta lajia ;)

        "puoluetta johtaa puolirikollinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa ja ottaa rahaa mistä vaan ja suhmuroi kuntakaavoja"

        paina nämä sanat mielees tunkiopaviaani!


      • sama persuapina
        2x1 kirjoitti:

        "puoluetta johtaa puolirikollinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa ja ottaa rahaa mistä vaan ja suhmuroi kuntakaavoja"

        paina nämä sanat mielees tunkiopaviaani!

        josta jo mainitsin?


      • hohhohhoooo...
        sama persuapina kirjoitti:

        josta jo mainitsin?

        nimeltä timo laaninen. hohhohhoooo.... paskalapio ei tiedä mistään mitään.
        silti pitää roiskia lietelantaa pitkin saittia. hohhohhooo... mikä onneton kepuräähkä.


      • persujen paras
        hohhohhoooo... kirjoitti:

        nimeltä timo laaninen. hohhohhoooo.... paskalapio ei tiedä mistään mitään.
        silti pitää roiskia lietelantaa pitkin saittia. hohhohhooo... mikä onneton kepuräähkä.

        poika pantu asialle!

        No se nyt ei olekkaan kovin paljon. Osaa sentään hohotella :)

        Ja paska-asiat hanskassa?


      • peluri.
        Orvo Kontio kirjoitti:

        Keskusta pitäisi siirtää puoluerekisteristä rikosrekisteriin.

        Talvivaara ei tarvinnut typpilupaa, mutta mökin ukko tarvitsee salokorvessa.


      • Eino Pillu
        peluri. kirjoitti:

        Talvivaara ei tarvinnut typpilupaa, mutta mökin ukko tarvitsee salokorvessa.

        Kepuun voi aina luottaa. Kepu petää jopa omansa.


      • heh heh
        Eino Pillu kirjoitti:

        Kepuun voi aina luottaa. Kepu petää jopa omansa.

        kot kot mulle mulle kot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe