Pikku Gay

Nontill mC

Ei voi olla totta.Yhet alkaa jo melkein itkee jos joku edes sanoo et Pikku G:llä on muija.Entäs sitte.Se ei tuu menestyyn kauaakaan.Se tullaan ikuisesti muistamaan vaan siitä että se voitti sen ihmeen kisan.Niin kuin Pakara-Hannakin tullaan vaan muistamaan et se voitti Idols-kisan.Onko kenelläkään samaa mielipidettä mun kanssa.Ja pliis pikkukissat,älkää yrittäkö kirjottaa jotain haukkuja mua vastaan,oon kattokaa vaan oikeessa...

14

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jes

      Pikku G:hän on saanut upean albumin aikaiseksi, jota ei tietääkseni hanna ole vieläkään tehnyt ?!. Hatun nosto Pikku G:lle :). Kaiken lisäksi vielä omaa tuotantoa, eikä mitään kopiointia.

      • Kalle the Man(owarrior)

        Pikku Gay = Paskaa
        Sori vaan tytöt...


      • Nontill mC
        Kalle the Man(owarrior) kirjoitti:

        Pikku Gay = Paskaa
        Sori vaan tytöt...

        Täytty tosiasiaa!Mä en nosta Pikku Gaylle hattua vaan paskakaivon kanne jonne se vois hypätä!:)


      • Kalle the Man
        Nontill mC kirjoitti:

        Täytty tosiasiaa!Mä en nosta Pikku Gaylle hattua vaan paskakaivon kanne jonne se vois hypätä!:)

        Yep!!! \m/


      • Hellokitty:)
        Kalle the Man kirjoitti:

        Yep!!! \m/

        Mikä siinä Pikku G:ssä on niin vastenmielistä? Antaa pojan laulella, mitä se teitä häiritsee?! Luulis, että teitä ei vähempää vois kiinnostaa, mut näkyy kiinnostavan suuresti myös monia hevareita ja rokkareitakin. Miks vaivaatte päätänne jollain Pikku G:llä tai sen haukkumisella.

        Tosta niin ku huomaa niiiiin selvästi et kundit on kateellisii...


    • * =P *

      Miks G olis valittu sen kisan voittajaks, jos se ei olis hyvä??!! Täälläki varmaan puolet G:tä vastaan on poikia, ja varmaan siks, kun G on niille jonkinlainen "uhka"!! No, sehän on jo paljon jos se tullaan IKUISESTI muistaa siitä kisasta! Ei voi sit mitää jos Pikku G ei menesty kauan, mutta tällä hetkellä Se on mun suosikki ja tiedät kymmeniä muitakin keiden mielestä G on paras! Et sillee... BYE BYE!!

      • PikkuGfani

        Se TULLAAN muistamaan IKUISESTI niinku sä sanoit. Oon TÄYSIN samaa mieltä!!! Pikku G on P-A-R-A-S!!


      • McVasara
        PikkuGfani kirjoitti:

        Se TULLAAN muistamaan IKUISESTI niinku sä sanoit. Oon TÄYSIN samaa mieltä!!! Pikku G on P-A-R-A-S!!

        Se tullaan muistamaan siitä että oli rikkaiden vanhempien ÄPÄRÄ lapsi,
        Ja sai aikaan ison suosion silloin kun rap-musiikki oli muotia, eli ei sitä muista kukaan 10v päästä.

        Mutta kun paljastuu että se oli aikansa kovin homo-wanna be räppäri niin sitä ei halua kukaan muistaa.


      • PikkuGfani
        McVasara kirjoitti:

        Se tullaan muistamaan siitä että oli rikkaiden vanhempien ÄPÄRÄ lapsi,
        Ja sai aikaan ison suosion silloin kun rap-musiikki oli muotia, eli ei sitä muista kukaan 10v päästä.

        Mutta kun paljastuu että se oli aikansa kovin homo-wanna be räppäri niin sitä ei halua kukaan muistaa.

        Pikku G ei ole äpärä!!! Se on maailman(tai no Suomen)PARAS räppäri!!!!!!!! siis maailman paras...


      • el diablo

        mää voin sanoo et oon muija, eikä mikään hallituksen persettä nuoleva tähdenlentoräppäri Pikku Gay saa syttyyn edes Aira Samulinia jos ketään muutakaan, ai nii paitsi tietty ne 7-11 vuotiaat "Pikku G oot mun päiväunien kohde, rakastan sua forever" -robotit!!!!
        et sanon sulle vaan et BYE BYE..
        saatana tollaset Pikku G-fanit otatte päähän..


      • PikkuGfani
        el diablo kirjoitti:

        mää voin sanoo et oon muija, eikä mikään hallituksen persettä nuoleva tähdenlentoräppäri Pikku Gay saa syttyyn edes Aira Samulinia jos ketään muutakaan, ai nii paitsi tietty ne 7-11 vuotiaat "Pikku G oot mun päiväunien kohde, rakastan sua forever" -robotit!!!!
        et sanon sulle vaan et BYE BYE..
        saatana tollaset Pikku G-fanit otatte päähän..

        tuli sanottua se VÄÄRYYS et Pikku G:tä kuuntelee 7-11 vuotiaat Sitä kuuntelee tosi paljon vanhemmat ku jotku 7 vuotiaat..... Ja sulla tais tulla ISO kirjoitusvirhe kun laitoit et Pikku gay....se on oikeesti Pikku G...

        Ja tääkin on vaan mun mielipide sulla on oma mielipitees ja tässä tapauksessa se on ihan eri ku mulla..... Ja jos jotku sanoo et G on sen päiväunien kohde niin siinähän on! BYE BYE sullekkin=)


    • jups

      Juu massamusaa se on. Muistaako kukaan esim Petri Nygårdia?....niin?...muistaako kukaan?...sitä vähä mäki :D Pikku G:lle tulee käymään samoin.

    • Hannah

      Kukaa ei tuu muistamaa et minkä kisan se on voittanu, koska mie en muista ainakaa! Ja muutenki Pikku G(ay) on kauhee lesoilija ja ihan hirvee muutenki! *yäk* Ihan homppelin näköin..

    • el diablo

      G on pelkkä tähdenlento!!!
      oon aivan samaa mieltä sun kanssa.. G fanit on todellisuudes niitä 7-11 vuotiaita, tulevia horoperseitä, jotka kotona itkee äitilleen et "mun elämä on pilalla, kun G:llä on muija"
      harmi jos joku ei osaa elää omaa elämäänsä ilman turhia unelmia G:n vaimoks pääsemisestä, saatana ne tyypit kyl ottaa päähän!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe