mustasukkainen ilman syytä.. vai?

10-10

Tapasin miehen tossa reippaasti yli puol vuotta sitten. Hän asui silloin exänsä kanssa vielä ja pidin sitä itsekin hieman hämäränä. Kuitenkin miehen sanat minulle olivat että minun takiani hän ymmärsi mitä oikea rakkaus on. Hän muutti exän luota pois puolen vuoden seurustelun jälkeen ja tosiaan minä myös näin tätä exää usein. Tutustuimme ja olin heillä yötä myös usein.

Tämän miehen ex tosiaan petti häntä ja he eroivat sovussa ja pysyivät ystävinä. Nyt tämä ex seurustelee tämän kanssa kenen kanssa petti miestäni. Me kaikki neljä olimme ihan sovussa usein yhdessä iltoja. Sairasta ja outoa, tiedän.

Mies ja ex ovat silti hyviä ystäviä vaikka mies nyt asuu eri osoitteessa. Minä en vaatinut mitään muuttoa, vaan mies itse halusi muuttaa. Mies tietää että olen silti joskus hieman mustasukkainen exästä ja hän ei aina sitä ymmärrä koska hän näkee (kai?) heidät vain ystävinä.

Nyt sitten ex oli ehdottanut että hänen vanhempansa tulisivat kattomaan mieheni uutta asuntoa ja kahville myös. Mies sanoi mulle "älä nyt heti vedä herneitä nenään, mutta semmosta ex ehdotti." Mielestäni hieman oudosti mulle sanottu kyllä.

Olenko tässä nyt vainoharhainen mutta välillä kuvittelen että mieheni haikailee ehkä exäänsä takaisin vaikka on painottanut aina että ei halua missään nimessä häntä takaisin.

Mitä te olette mieltä? Olenko hullu kun olen tässä vai pitääkö vaan luottaa?

1

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkytjarisat

Entiset on entisiä ja ne pidetään erillään nykyisistä. Piste.

Koska ukkos koti ei ilmeisesti ole sun koti niin sulla ei ole mitään sanomista siihen kenet hän sinne kutsuu. Oma äijäni on ollut aina hyvissä väleissä entisensä vanhempien kanssa ja on vieläkin. Se on ihan ok, että ukkoni käy entisensä vanhempien luona moikkaamassa, mutta ei tuo koskaan edes sais päähänsä ehdottaa, että kutsuis ne meidän yhteiseen kotiin kaffelle. Äijäkin tajuaa ettei se käy. Itsekin tiedän ukkoni entisen ja olen vaihtanut kohteliaisuudesta hänen kanssaan muutaman sanan kun ollaan törmätty, mutta... ystäväks hänelle en ala. En siis tunne häntä enkä haluakaan. Hyvänpäivän tuttu voi olla, mutta siinä menee raja. Pitäis mennä sullakin. Ihan sun ittes takia ja varsinkin parisuhteen. Jos sulla itselläs on entisiä (mitä epäilen) niin ne sun entiset on sun entisiä eikä heilläkään ole mitään asiaa sun ja sun nykyisen elämään.

Sanoudu irti koko hommasta. Jos ukkos lähtee niin se lähtee teet tai oot tekemättä mitä tahansa. Mutta sulla on velvollisuus itseäs kohtaan pitää pääs kunnossa. Tolla sotkulla se ei onnistu. Jos tosta kuviosta joku jää tappiolle ja rankasti niin se olet ainoastaan sinä. Ole varovainen. Jos sun elämäs alkaa pyöriä enemmän ukkos ja sen entisen seurassa ja ukkos lähteekin menemään niin sä olet ainoa, joka jää yksin. Pidä huolta siitä, että sulla on 90% elämästä sun omaa ja sun ja sun ukkos välistä ja ainoastaan 10% jotain pakkoseurustelua ihmisten kanssa, jotka ei kuulu tai joiden ei kuuluisi olla sun elämässä. Jos se 10% jossain vaiheessa häviää, niin se on pieni tappio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe