mustasukkainen ilman syytä.. vai?

10-10

Tapasin miehen tossa reippaasti yli puol vuotta sitten. Hän asui silloin exänsä kanssa vielä ja pidin sitä itsekin hieman hämäränä. Kuitenkin miehen sanat minulle olivat että minun takiani hän ymmärsi mitä oikea rakkaus on. Hän muutti exän luota pois puolen vuoden seurustelun jälkeen ja tosiaan minä myös näin tätä exää usein. Tutustuimme ja olin heillä yötä myös usein.

Tämän miehen ex tosiaan petti häntä ja he eroivat sovussa ja pysyivät ystävinä. Nyt tämä ex seurustelee tämän kanssa kenen kanssa petti miestäni. Me kaikki neljä olimme ihan sovussa usein yhdessä iltoja. Sairasta ja outoa, tiedän.

Mies ja ex ovat silti hyviä ystäviä vaikka mies nyt asuu eri osoitteessa. Minä en vaatinut mitään muuttoa, vaan mies itse halusi muuttaa. Mies tietää että olen silti joskus hieman mustasukkainen exästä ja hän ei aina sitä ymmärrä koska hän näkee (kai?) heidät vain ystävinä.

Nyt sitten ex oli ehdottanut että hänen vanhempansa tulisivat kattomaan mieheni uutta asuntoa ja kahville myös. Mies sanoi mulle "älä nyt heti vedä herneitä nenään, mutta semmosta ex ehdotti." Mielestäni hieman oudosti mulle sanottu kyllä.

Olenko tässä nyt vainoharhainen mutta välillä kuvittelen että mieheni haikailee ehkä exäänsä takaisin vaikka on painottanut aina että ei halua missään nimessä häntä takaisin.

Mitä te olette mieltä? Olenko hullu kun olen tässä vai pitääkö vaan luottaa?

1

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkytjarisat

Entiset on entisiä ja ne pidetään erillään nykyisistä. Piste.

Koska ukkos koti ei ilmeisesti ole sun koti niin sulla ei ole mitään sanomista siihen kenet hän sinne kutsuu. Oma äijäni on ollut aina hyvissä väleissä entisensä vanhempien kanssa ja on vieläkin. Se on ihan ok, että ukkoni käy entisensä vanhempien luona moikkaamassa, mutta ei tuo koskaan edes sais päähänsä ehdottaa, että kutsuis ne meidän yhteiseen kotiin kaffelle. Äijäkin tajuaa ettei se käy. Itsekin tiedän ukkoni entisen ja olen vaihtanut kohteliaisuudesta hänen kanssaan muutaman sanan kun ollaan törmätty, mutta... ystäväks hänelle en ala. En siis tunne häntä enkä haluakaan. Hyvänpäivän tuttu voi olla, mutta siinä menee raja. Pitäis mennä sullakin. Ihan sun ittes takia ja varsinkin parisuhteen. Jos sulla itselläs on entisiä (mitä epäilen) niin ne sun entiset on sun entisiä eikä heilläkään ole mitään asiaa sun ja sun nykyisen elämään.

Sanoudu irti koko hommasta. Jos ukkos lähtee niin se lähtee teet tai oot tekemättä mitä tahansa. Mutta sulla on velvollisuus itseäs kohtaan pitää pääs kunnossa. Tolla sotkulla se ei onnistu. Jos tosta kuviosta joku jää tappiolle ja rankasti niin se olet ainoastaan sinä. Ole varovainen. Jos sun elämäs alkaa pyöriä enemmän ukkos ja sen entisen seurassa ja ukkos lähteekin menemään niin sä olet ainoa, joka jää yksin. Pidä huolta siitä, että sulla on 90% elämästä sun omaa ja sun ja sun ukkos välistä ja ainoastaan 10% jotain pakkoseurustelua ihmisten kanssa, jotka ei kuulu tai joiden ei kuuluisi olla sun elämässä. Jos se 10% jossain vaiheessa häviää, niin se on pieni tappio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      132
      4784
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3232
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2644
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2211
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1753
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1689
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1516
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe