Aina keksitään syitä arvostella bussikuskia, vaan mitä kaikkea bussikuski joutuu kokemaan työvuoronsa aikana, moniko isi ja äiti tietää mitä se rakas vellipöksy tekee viikonloppuisin kavereidensa kanssa?
Seuraavassa muutama tapahtuma, mistä voi saada kuvan kuskin vuorosta.
http://www.youtube.com/watch?v=hnvngOpSixQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Ep68p2d0Hls&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Btx8yh19euc&feature=related
että silleen
Bussikuskin arkea livenä
10
861
Vastaukset
- pahimmat
Häiriön aiheuttajat joukkoliikenteessä. Vkl iltaisin meno yltyy kaoottiseksi, musiikki soi, kalja virtaa, melutaan, jopa tupakka palaa bussin takaosassa, autot sotketaan tahallaan/rikotaan mitä pystytään. No sitä saa mitä tilaa. HSL haluaa halvalla autot kulkemaan..ja kuljettajat koittaa keretä jos mahdollista perille että saa samantien kiirehtiä taas johonkin.
- ...
kaikkea sietää!!!! Osa porukoista luulee bussi kyydin olevan sosiaali palvelua vaikka se on tuote jota myydään.
- p
sen takia oon saatanan tyytyväinen etten enää aja dösää,enkä tule ajamaan.
p kirjoitti:
sen takia oon saatanan tyytyväinen etten enää aja dösää,enkä tule ajamaan.
Vieläkin näkee painajaisia..joko laitetaan linjalle ajemaan,jota tunnet yhtä hyvin kuin koko kuin pitelet kartasta(samasta josta turistit,ym ihmettelevät nähtävyyksiä)mut toi oli sitä työhön perehdyttämistä juuri bussikortin saaneelle joskus 15v sitten,savosta tsadiin..silloisen työvoimatoimiston ja kurssin kautta.
Hyvin kuluttavaa aikaa ja jälkiviisaana mietiskellyt..turhaan meni.
AIKAKONE olisi keksitty niin tumputtasin itteni niin pitkälle ettei busseja olisi edes keksitty..
vielä kähärin arskan että...liittojen luottohenkilöt pidemmälle aikakronikassa..metsästämään karvakalsareissaan mammutteja ja keksimään kepukoista hieromalla tulta ja tapelkoot niistä seuraavaan jääkauteen..ja haiskahtakoon omakehultaan mielestään hyvälle.- .......
ole nuorisoa vaan parhaassa työiässä olevia kotona alistettuja joista tulee desbootteja kodin ulkopuolella.
Valitettavasti en nuole asiakkaan persettä ja poistan saivartelevat ja häiriköivöt autosta. - Bussikuski evp.
jensonpatton kirjoitti:
Vieläkin näkee painajaisia..joko laitetaan linjalle ajemaan,jota tunnet yhtä hyvin kuin koko kuin pitelet kartasta(samasta josta turistit,ym ihmettelevät nähtävyyksiä)mut toi oli sitä työhön perehdyttämistä juuri bussikortin saaneelle joskus 15v sitten,savosta tsadiin..silloisen työvoimatoimiston ja kurssin kautta.
Hyvin kuluttavaa aikaa ja jälkiviisaana mietiskellyt..turhaan meni.
AIKAKONE olisi keksitty niin tumputtasin itteni niin pitkälle ettei busseja olisi edes keksitty..
vielä kähärin arskan että...liittojen luottohenkilöt pidemmälle aikakronikassa..metsästämään karvakalsareissaan mammutteja ja keksimään kepukoista hieromalla tulta ja tapelkoot niistä seuraavaan jääkauteen..ja haiskahtakoon omakehultaan mielestään hyvälle.Veit sanat suustani Jensonpation, tää kahara saa rumpata tumppuunsa rauhassa se on nähty, mää ajoin Concordialla ja Pölhölällä ja kummassakin se on näin,, pomot pelas taskubiljardia ja nää kahara ja muutama muu kanto niille omenoita, saivat nysvätä itekseen, en puuttunut ja en alkanut kenenkään reikää nuolemaan.
Paska kukaan ei kysynyt onko kuskilla paha olla, päivää vaan pidennettiin ja aina piti olla töissä, Pölhölä oli viimeisin ja jäi karvaasti mieleen, vieläkin närästää tana...
- Eikö muuta
Miksi taas nämä samat vanhat videot täällä?
- 8h
Jatkuvasti mollataan bussikuskeja. Milloin ei hymyillä, taas tullaan myöhässä, soittaa radiota liian lujaa, jätti minut pysäkille, ja sitä sun tätä.
- 6+7
videolinkit pitää osoittaa myös poliisilaitoksille ja hsl:lle
- jj
onneksi en kulje julkisilla, syyllistyisin hyvin nopeasti pahoinpitelyyn.. en katsois tuollaista hetkeäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625