Bussikuskin arkea livenä

8h

10

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahimmat

      Häiriön aiheuttajat joukkoliikenteessä. Vkl iltaisin meno yltyy kaoottiseksi, musiikki soi, kalja virtaa, melutaan, jopa tupakka palaa bussin takaosassa, autot sotketaan tahallaan/rikotaan mitä pystytään. No sitä saa mitä tilaa. HSL haluaa halvalla autot kulkemaan..ja kuljettajat koittaa keretä jos mahdollista perille että saa samantien kiirehtiä taas johonkin.

      • ...

        kaikkea sietää!!!! Osa porukoista luulee bussi kyydin olevan sosiaali palvelua vaikka se on tuote jota myydään.


      • p

        sen takia oon saatanan tyytyväinen etten enää aja dösää,enkä tule ajamaan.


      • p kirjoitti:

        sen takia oon saatanan tyytyväinen etten enää aja dösää,enkä tule ajamaan.

        Vieläkin näkee painajaisia..joko laitetaan linjalle ajemaan,jota tunnet yhtä hyvin kuin koko kuin pitelet kartasta(samasta josta turistit,ym ihmettelevät nähtävyyksiä)mut toi oli sitä työhön perehdyttämistä juuri bussikortin saaneelle joskus 15v sitten,savosta tsadiin..silloisen työvoimatoimiston ja kurssin kautta.
        Hyvin kuluttavaa aikaa ja jälkiviisaana mietiskellyt..turhaan meni.
        AIKAKONE olisi keksitty niin tumputtasin itteni niin pitkälle ettei busseja olisi edes keksitty..
        vielä kähärin arskan että...liittojen luottohenkilöt pidemmälle aikakronikassa..metsästämään karvakalsareissaan mammutteja ja keksimään kepukoista hieromalla tulta ja tapelkoot niistä seuraavaan jääkauteen..ja haiskahtakoon omakehultaan mielestään hyvälle.


      • .......

        ole nuorisoa vaan parhaassa työiässä olevia kotona alistettuja joista tulee desbootteja kodin ulkopuolella.

        Valitettavasti en nuole asiakkaan persettä ja poistan saivartelevat ja häiriköivöt autosta.


      • Bussikuski evp.
        jensonpatton kirjoitti:

        Vieläkin näkee painajaisia..joko laitetaan linjalle ajemaan,jota tunnet yhtä hyvin kuin koko kuin pitelet kartasta(samasta josta turistit,ym ihmettelevät nähtävyyksiä)mut toi oli sitä työhön perehdyttämistä juuri bussikortin saaneelle joskus 15v sitten,savosta tsadiin..silloisen työvoimatoimiston ja kurssin kautta.
        Hyvin kuluttavaa aikaa ja jälkiviisaana mietiskellyt..turhaan meni.
        AIKAKONE olisi keksitty niin tumputtasin itteni niin pitkälle ettei busseja olisi edes keksitty..
        vielä kähärin arskan että...liittojen luottohenkilöt pidemmälle aikakronikassa..metsästämään karvakalsareissaan mammutteja ja keksimään kepukoista hieromalla tulta ja tapelkoot niistä seuraavaan jääkauteen..ja haiskahtakoon omakehultaan mielestään hyvälle.

        Veit sanat suustani Jensonpation, tää kahara saa rumpata tumppuunsa rauhassa se on nähty, mää ajoin Concordialla ja Pölhölällä ja kummassakin se on näin,, pomot pelas taskubiljardia ja nää kahara ja muutama muu kanto niille omenoita, saivat nysvätä itekseen, en puuttunut ja en alkanut kenenkään reikää nuolemaan.
        Paska kukaan ei kysynyt onko kuskilla paha olla, päivää vaan pidennettiin ja aina piti olla töissä, Pölhölä oli viimeisin ja jäi karvaasti mieleen, vieläkin närästää tana...


    • Eikö muuta

      Miksi taas nämä samat vanhat videot täällä?

      • 8h

        Jatkuvasti mollataan bussikuskeja. Milloin ei hymyillä, taas tullaan myöhässä, soittaa radiota liian lujaa, jätti minut pysäkille, ja sitä sun tätä.


    • 6+7

      videolinkit pitää osoittaa myös poliisilaitoksille ja hsl:lle

    • jj

      onneksi en kulje julkisilla, syyllistyisin hyvin nopeasti pahoinpitelyyn.. en katsois tuollaista hetkeäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe