Bussikuskin arkea livenä

8h

10

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahimmat

      Häiriön aiheuttajat joukkoliikenteessä. Vkl iltaisin meno yltyy kaoottiseksi, musiikki soi, kalja virtaa, melutaan, jopa tupakka palaa bussin takaosassa, autot sotketaan tahallaan/rikotaan mitä pystytään. No sitä saa mitä tilaa. HSL haluaa halvalla autot kulkemaan..ja kuljettajat koittaa keretä jos mahdollista perille että saa samantien kiirehtiä taas johonkin.

      • ...

        kaikkea sietää!!!! Osa porukoista luulee bussi kyydin olevan sosiaali palvelua vaikka se on tuote jota myydään.


      • p

        sen takia oon saatanan tyytyväinen etten enää aja dösää,enkä tule ajamaan.


      • p kirjoitti:

        sen takia oon saatanan tyytyväinen etten enää aja dösää,enkä tule ajamaan.

        Vieläkin näkee painajaisia..joko laitetaan linjalle ajemaan,jota tunnet yhtä hyvin kuin koko kuin pitelet kartasta(samasta josta turistit,ym ihmettelevät nähtävyyksiä)mut toi oli sitä työhön perehdyttämistä juuri bussikortin saaneelle joskus 15v sitten,savosta tsadiin..silloisen työvoimatoimiston ja kurssin kautta.
        Hyvin kuluttavaa aikaa ja jälkiviisaana mietiskellyt..turhaan meni.
        AIKAKONE olisi keksitty niin tumputtasin itteni niin pitkälle ettei busseja olisi edes keksitty..
        vielä kähärin arskan että...liittojen luottohenkilöt pidemmälle aikakronikassa..metsästämään karvakalsareissaan mammutteja ja keksimään kepukoista hieromalla tulta ja tapelkoot niistä seuraavaan jääkauteen..ja haiskahtakoon omakehultaan mielestään hyvälle.


      • .......

        ole nuorisoa vaan parhaassa työiässä olevia kotona alistettuja joista tulee desbootteja kodin ulkopuolella.

        Valitettavasti en nuole asiakkaan persettä ja poistan saivartelevat ja häiriköivöt autosta.


      • Bussikuski evp.
        jensonpatton kirjoitti:

        Vieläkin näkee painajaisia..joko laitetaan linjalle ajemaan,jota tunnet yhtä hyvin kuin koko kuin pitelet kartasta(samasta josta turistit,ym ihmettelevät nähtävyyksiä)mut toi oli sitä työhön perehdyttämistä juuri bussikortin saaneelle joskus 15v sitten,savosta tsadiin..silloisen työvoimatoimiston ja kurssin kautta.
        Hyvin kuluttavaa aikaa ja jälkiviisaana mietiskellyt..turhaan meni.
        AIKAKONE olisi keksitty niin tumputtasin itteni niin pitkälle ettei busseja olisi edes keksitty..
        vielä kähärin arskan että...liittojen luottohenkilöt pidemmälle aikakronikassa..metsästämään karvakalsareissaan mammutteja ja keksimään kepukoista hieromalla tulta ja tapelkoot niistä seuraavaan jääkauteen..ja haiskahtakoon omakehultaan mielestään hyvälle.

        Veit sanat suustani Jensonpation, tää kahara saa rumpata tumppuunsa rauhassa se on nähty, mää ajoin Concordialla ja Pölhölällä ja kummassakin se on näin,, pomot pelas taskubiljardia ja nää kahara ja muutama muu kanto niille omenoita, saivat nysvätä itekseen, en puuttunut ja en alkanut kenenkään reikää nuolemaan.
        Paska kukaan ei kysynyt onko kuskilla paha olla, päivää vaan pidennettiin ja aina piti olla töissä, Pölhölä oli viimeisin ja jäi karvaasti mieleen, vieläkin närästää tana...


    • Eikö muuta

      Miksi taas nämä samat vanhat videot täällä?

      • 8h

        Jatkuvasti mollataan bussikuskeja. Milloin ei hymyillä, taas tullaan myöhässä, soittaa radiota liian lujaa, jätti minut pysäkille, ja sitä sun tätä.


    • 6+7

      videolinkit pitää osoittaa myös poliisilaitoksille ja hsl:lle

    • jj

      onneksi en kulje julkisilla, syyllistyisin hyvin nopeasti pahoinpitelyyn.. en katsois tuollaista hetkeäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe