MOi!
Onkohan monikin perhe lähdössä 9.10 Alanyaan syyslomalle? Meillä ainakin lapset odottavat jo ihan innoissaan! Minä myös lähden hyvillä mielin tuttuun paikkaan lomailemaan ja toivon, että hellettä piisaisi vielä silloinkin.
Menemme Isabellaan ja sekin on tuttu paikka aikaisemmilta Turkin matkoilta.
Onko moni lähdössä syyslomalle Alanyaan?
11
848
Vastaukset
- alanya-fani
Me lähdetään jo 2.10,joten matkallelähtö lähellä.Tuttu paikka ja ainakin eilen oli 30 lämpöä ja aurinkoa.Innoissani olen minäkin vaikka olen aikuinen.
Kohta ollaan lämpöisessä vedessä ,aurinkorannalla ja ehkäpä maistetaan myös kylmää Efestä. - se ole aasiaa
Alanya ole Aasian puolella...
- ..
9.10. matkaan . Alanya, hotelli Flower Garden ja kaks viikkoa...ei malta odottaa. Flower Gardenissa ei olla aikaisemmin oltu, mutta eiköhän tuo ihan hyvä hotelli ole.
- minä vain
Mekin lähdemme 26.10 Alanyaan Isabella hotelliin ja olemme 11 pv siellä, mukana on 8v tyttömme. Olisi kiva jos kertoisit mielipiteesi Isabellasta kun siitä on puolesta ja vastaan kirjoituksia. Ymmärsin että Isabella on teille entuudestaan tuttu? Ilmoja varmaan pitelee teille vielä tähän aikaan, mutta kunkahan on tuo loppukuu ja marraskuun alku se jää nähtäväksi. Mukavaa matkaa teille!
- 1706
Kolme vuotta sitten olin Alanyassa välillä 23.10-07.11,silloin eka vk. jokseenkin hyvä,pieniä tihkusateita oli joinakin iltoina,mutta se marrask.eka viikko oli märkä.Vettä tuli taivaan täydeltä joka päivä ja ukkonen jyrisi 3 vrk jollakin voimakkuudella,oli hirveitä rytinöitä väliin taas hiljempaa,mutta koko ajan ukonilma.Kylmää ei kyllä ollut.mutta se tolkuton sataminen otti pattiin.Olen viettänyt 8 v.ajan Turkissa 2-3 vk.lomaa syksyllä syys-lokak. vaihteessa tai sitten loppu lokak.yleensä on lämmintä ollut,mutta ukonilmat ovat kyllä sattuneet päälle silloin tällöin ja jokunen kova sadekuuro siinä yhteydessä.Mutta noin yleensä ottaen ihan mukavat ilmat kyllä ovat vielä syksymmälläkin.
- green park
mekin lähdössä 2 viikoksi alanyaan hotelli green park. Onko jollain tietoa hotellista ? 9 vuotias tyttöni odottaa jo kanssa innoissaan matkaa laskemalla päiviä :) Toivottavasti aurinko paistaa ja porottaa :) Viime vuonna samaan aikaan kusadasissa säät eivät olleet parhaat mahdolliset
- alanya-fani
Oltiin perheen kanssa kyseisessä huoneistohotellissa kesäkuussa 08. Ihana paikka esim pupuja ja leikkipaikka pihalla. Iso tie vieressä ei ainakaan meitä haitannut.henkilökunta ystävällistä.Hyvä valinta. Hyvää matkaa.
- xx
Lokakuussa pariinkin otteeseen Alanyaan. Lämmintä riittää. Viime vuonna marraskuun loppupuolella 25 astetta koko viikon. Ja merivesi lämmintä.
Olemme lähdössä perheen kanssa lauantaina vaasasta Alanyaan kohti Wasa hotellia. Onko kokemuksia kyseisestä hotellista?
- ö
Me lähdetään 16.10! Lento laskeutuu Antalyaan 20:05 AtsalsJetillä, ketään samassa putkessa?
Pois Alanyasta 28 päivä ja yks päivä Antalyassa!
Toivottavasti koko 2vko täyttä aurinkoa! - easyjet
Tultiin kyseisestä hotellista 9.10. Ihan hyvä hotelli ainakin meidän (äiti 2 teini-ikäistä)
tarpeeseen. Aamupala ok (= aina samaa,mutta menetteli) siivoojat ei oikeastaan siivoa, vaan vähän järjestää,3 päivää samat pyyhkeet,uudet saatiin kun kasattiin kaikki pyyhkeet kasaan lattialle.Muuten ihan kiva.tallelokero ei varmaan toimi kun menette.... Hotelli kelpaa kyllä seuraavallakin kerralla.Uima-allas alue pieni ja varjossa. Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372822
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452492
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292299Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212264- 451982