Rask Määttänen Niinimäki
Glenn Bruun
Marjamäki Lee Rajala
Bäckström Peltola
Korhonen Kantola Pellinen
Mäkinen/ Kesä
Koistinen
Välimaa Tuominen Keränen
Brunette Koivu Miettinen
Barker Burns
Latendresse Cullen Havlat
Schultz Stoner
Clutterbuck Madden Kobasew
Falk Scandella
Earl Almond Staubitz
Ilves vs. Minnesota Wild
4
412
Vastaukset
- vavljvlavj
Rask Määttänen/Genoway Niinimäki
Glenn Bruun
Marjamäki Lee Rajala
Bäckström Peltola
Korhonen Kantola Pellinen
Mäkinen/Koistinen Kesä
Välimaa Tuominen Keränen
Toskala
Hurme- kake58
Ilves pelaa Kokkolan Hermestä vastaa .??
Joko on lippuja myynnissä vai onko jo kaikki liput myyty??
Tehkää nyt jo kokoonpano ko.otteluun valmiiksi,niin ei tarvitse vaken miettiä - Ilves-Wild 3-1
kake58 kirjoitti:
Ilves pelaa Kokkolan Hermestä vastaa .??
Joko on lippuja myynnissä vai onko jo kaikki liput myyty??
Tehkää nyt jo kokoonpano ko.otteluun valmiiksi,niin ei tarvitse vaken miettiäBrunette-Koivu-Miettinen
Havlat-Cullen-Kobasew
Nystrom-Madden-Clutterbuck
Staubitz-Brodziak-Wellman or Kassian
Schultz-Burns
Zanon-Scandella
Bagnall-Falk - jesus.
Ilves-Wild 3-1 kirjoitti:
Brunette-Koivu-Miettinen
Havlat-Cullen-Kobasew
Nystrom-Madden-Clutterbuck
Staubitz-Brodziak-Wellman or Kassian
Schultz-Burns
Zanon-Scandella
Bagnall-FalkRask-Maattanen-Niinimaki Brunette-Koivu-Miettinen
Glenn-Bruun Schultz-Burns
Marjamaki-Lee-Rajala Havlat-Cullen-Kobasew
Backstrom-Peltola Zanon-Scandella
Korhonen-Kantola-Pellinen Nystrom-Madden-Clutterbuck
Tukio-Kesa Bagnall-Falk
Valimaa-Tuominen-Keranen Staubitz-Brodziak-Wellman
Hurme Backstrom
Aittokallio Khudobin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798