Tytöille kysymys

kyssä tytöille

Kummanlaisen miehen ottaisitte mieluummin?

1. Komean, hyvännäköisen ja muutenkin seksikkään miehen, mutta miehellä olisi pieni penis.
2. "Ruman" tai rumemman miehen kuin vaihtoehdossa 1, mutta tällä miehellä olisi iso penis.

Ajattelinpa kysyä tätä asiaa täältä. Löysin samanlaisia keskusteluja englanninkielisinä ja monessa niissä oli vastaus, että naiset mieluummin ottaisivat ruman miehen jolla on iso penis, kuin komean miehen, jolla olisi pieni penis.

226

19636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      kun ei luonteesta ollut mainintaa

      • pyh ja pyh

        Jokainenhan sen nyt tietää, että pojan luonteella ei ole mitään merkitystä tytölle. Tytöille pojan ulkonäkö on ainoa ratkaiseva seikka .


      • kaklolllllolol1
        pyh ja pyh kirjoitti:

        Jokainenhan sen nyt tietää, että pojan luonteella ei ole mitään merkitystä tytölle. Tytöille pojan ulkonäkö on ainoa ratkaiseva seikka .

        Ottaisin Isomunausen


      • oikee tyttö
        kaklolllllolol1 kirjoitti:

        Ottaisin Isomunausen

        Aivan ehdottomasti ottaisin isomunaisen. Se on ihan sama, että onko poika ruma vai komea, munan koko on ainoa ratkaiseva seikka. Yleensä tosin isomunaiset on muutenkin ulkonäöltään komeampia, kuin pienimunaiset.


      • wwwwwwwe
        oikee tyttö kirjoitti:

        Aivan ehdottomasti ottaisin isomunaisen. Se on ihan sama, että onko poika ruma vai komea, munan koko on ainoa ratkaiseva seikka. Yleensä tosin isomunaiset on muutenkin ulkonäöltään komeampia, kuin pienimunaiset.

        eipä sillä kyrvän koolla ole merkitystä..
        se että yleensä iso on aivan liian iso eikä kaikista asennoista vain pysty nauttimaan kunnolla... ratsastus on se joka jää väliin...
        mutta pieni muna on siitä ihana että se hieroo asennossa kuin asennossa juuri oikeista paikoista ja kohista ja nautinto on taattu..!!!!
        mies jolla on pieni muna osaa yleensä paljon sellaisia asioita tehdä kielellään mitä ei isomunaiset osaa..

        ja tämä kaikki tulee ihan puhtaasta kokemuksesta jota olen saanut noin 30 mieheltä elämäni aikana.. ja kyllä vain aloittajalle sanoisin suoraan että ottaisin sen ensimmäisen vaihtoehdon noista koska edelleenkin mieluummin nautin kunnolla kuin rajoitetusti..


      • .................
        oikee tyttö kirjoitti:

        Aivan ehdottomasti ottaisin isomunaisen. Se on ihan sama, että onko poika ruma vai komea, munan koko on ainoa ratkaiseva seikka. Yleensä tosin isomunaiset on muutenkin ulkonäöltään komeampia, kuin pienimunaiset.

        voin naisena sanoa, että jos itse on tiukka, ei tykkää isoista vehkeistä, ei etenkään paksuista. Sen sijaan jos nainen on väljä itse, pienet ei tunnu miltään. Eihän tässä sen kummemmasta ole kyse.


      • hyi olkoon iso
        wwwwwwwe kirjoitti:

        eipä sillä kyrvän koolla ole merkitystä..
        se että yleensä iso on aivan liian iso eikä kaikista asennoista vain pysty nauttimaan kunnolla... ratsastus on se joka jää väliin...
        mutta pieni muna on siitä ihana että se hieroo asennossa kuin asennossa juuri oikeista paikoista ja kohista ja nautinto on taattu..!!!!
        mies jolla on pieni muna osaa yleensä paljon sellaisia asioita tehdä kielellään mitä ei isomunaiset osaa..

        ja tämä kaikki tulee ihan puhtaasta kokemuksesta jota olen saanut noin 30 mieheltä elämäni aikana.. ja kyllä vain aloittajalle sanoisin suoraan että ottaisin sen ensimmäisen vaihtoehdon noista koska edelleenkin mieluummin nautin kunnolla kuin rajoitetusti..

        pieni on parempi, iso sattuuu


      • minäSain

        ´miestä joka oli hyvällä luonteella ja ulkonäöllä varustettu. Ja kyllä toden totta oli myös erittäin hyvin muutenkin varustettu ;) löyty sopiasti pituutta ja paksuutta. En muistanutkaan että nautinto on niin.....

        Ja saan uudestaankin, koska tapailemme. Sääli vaan kun toistaseks nähdään niin harvoin kun pääsi makuun niin tahtoo lisää :) tuntuupahan paremmalta kun joutuu jonkun aikaa odottamaan.
        Ja tämä mies on HELMI!!!!!


      • Munakastus
        kaklolllllolol1 kirjoitti:

        Ottaisin Isomunausen

        Kysymys oli Peniksen koosta, ei munan, ei munien...


      • isoa sen olla pitää
        ................. kirjoitti:

        voin naisena sanoa, että jos itse on tiukka, ei tykkää isoista vehkeistä, ei etenkään paksuista. Sen sijaan jos nainen on väljä itse, pienet ei tunnu miltään. Eihän tässä sen kummemmasta ole kyse.

        Jos taas vastaavasti puhutaan naisista, niin ainakin meikäpoika ottaa ennemmin löysää eli isoa pimpsaa paljon mieluummin kuin tiukkaa. Tiukan kanssa ei hommasta kerta kaikkiaan tuu mitään.


      • gööx
        pyh ja pyh kirjoitti:

        Jokainenhan sen nyt tietää, että pojan luonteella ei ole mitään merkitystä tytölle. Tytöille pojan ulkonäkö on ainoa ratkaiseva seikka .

        Tulihan se totuus sieltä viimein :D Tämä on huomattu liian monta kertaa..


      • Kaino Vieno Tuuli

        Ei iso muna merkitse sitä että mies ois hyvä sängyssä .


      • wwwwwwwe kirjoitti:

        eipä sillä kyrvän koolla ole merkitystä..
        se että yleensä iso on aivan liian iso eikä kaikista asennoista vain pysty nauttimaan kunnolla... ratsastus on se joka jää väliin...
        mutta pieni muna on siitä ihana että se hieroo asennossa kuin asennossa juuri oikeista paikoista ja kohista ja nautinto on taattu..!!!!
        mies jolla on pieni muna osaa yleensä paljon sellaisia asioita tehdä kielellään mitä ei isomunaiset osaa..

        ja tämä kaikki tulee ihan puhtaasta kokemuksesta jota olen saanut noin 30 mieheltä elämäni aikana.. ja kyllä vain aloittajalle sanoisin suoraan että ottaisin sen ensimmäisen vaihtoehdon noista koska edelleenkin mieluummin nautin kunnolla kuin rajoitetusti..

        Kyllä koolla on väliä. Ilman K:ta mulla olis olmekymmentä senttinen ulli.


      • "siviä"
        hyi olkoon iso kirjoitti:

        pieni on parempi, iso sattuuu

        jos on väljä,silloin on paksuus tärkeä ,pituudella ei ole merkitystä!

        liian pitkä ja kapea tuottaa kipua ja nautinto jää saavuttamatta!


      • pulitiikkaa
        oikee tyttö kirjoitti:

        Aivan ehdottomasti ottaisin isomunaisen. Se on ihan sama, että onko poika ruma vai komea, munan koko on ainoa ratkaiseva seikka. Yleensä tosin isomunaiset on muutenkin ulkonäöltään komeampia, kuin pienimunaiset.

        Kyrpä on KYRPÄ silloin kun sen kuten minulla riittävän kookas,,Samoin asetettu kysymys on typerä,,Etteikö isokyrpäinen osaa nussia kunnola ja monipuolisesti,,kuten minä...Uskoisin päinvastoin että pikkupippelin omaavat taas eivät osaa/kykene tyydyttämään naista,,,kuten minä !!


      • olen minä
        hyi olkoon iso kirjoitti:

        pieni on parempi, iso sattuuu

        Mä haluan mieluummin pientä anukseeni pakarathan siinä repee jos saa kauheeta kyrpää..


      • joohh
        wwwwwwwe kirjoitti:

        eipä sillä kyrvän koolla ole merkitystä..
        se että yleensä iso on aivan liian iso eikä kaikista asennoista vain pysty nauttimaan kunnolla... ratsastus on se joka jää väliin...
        mutta pieni muna on siitä ihana että se hieroo asennossa kuin asennossa juuri oikeista paikoista ja kohista ja nautinto on taattu..!!!!
        mies jolla on pieni muna osaa yleensä paljon sellaisia asioita tehdä kielellään mitä ei isomunaiset osaa..

        ja tämä kaikki tulee ihan puhtaasta kokemuksesta jota olen saanut noin 30 mieheltä elämäni aikana.. ja kyllä vain aloittajalle sanoisin suoraan että ottaisin sen ensimmäisen vaihtoehdon noista koska edelleenkin mieluummin nautin kunnolla kuin rajoitetusti..

        "..eipä sillä kyrvän koolla ole merkitystä..
        se että yleensä iso on aivan liian iso eikä kaikista asennoista vain pysty nauttimaan kunnolla... ratsastus on se joka jää väliin...
        mutta pieni muna on siitä ihana että se hieroo asennossa kuin asennossa juuri oikeista paikoista ja kohista ja nautinto on taattu..!!!!
        mies jolla on pieni muna osaa yleensä paljon sellaisia asioita tehdä kielellään mitä ei isomunaiset osaa..

        ja tämä kaikki tulee ihan puhtaasta kokemuksesta jota olen saanut noin 30 mieheltä elämäni aikana.. ja kyllä vain aloittajalle sanoisin suoraan että ottaisin sen ensimmäisen vaihtoehdon noista koska edelleenkin mieluummin nautin kunnolla kuin rajoitetusti.."

        Ei kukaan mimmi puhu tolla tavoin, jonku 5sentin-kalun jätkän säälittävä yritys :D


      • ...777...
        minäSain kirjoitti:

        ´miestä joka oli hyvällä luonteella ja ulkonäöllä varustettu. Ja kyllä toden totta oli myös erittäin hyvin muutenkin varustettu ;) löyty sopiasti pituutta ja paksuutta. En muistanutkaan että nautinto on niin.....

        Ja saan uudestaankin, koska tapailemme. Sääli vaan kun toistaseks nähdään niin harvoin kun pääsi makuun niin tahtoo lisää :) tuntuupahan paremmalta kun joutuu jonkun aikaa odottamaan.
        Ja tämä mies on HELMI!!!!!

        Ja minä kun luulin että Helmi on naisen nimi.


      • Anonyymi
        pulitiikkaa kirjoitti:

        Kyrpä on KYRPÄ silloin kun sen kuten minulla riittävän kookas,,Samoin asetettu kysymys on typerä,,Etteikö isokyrpäinen osaa nussia kunnola ja monipuolisesti,,kuten minä...Uskoisin päinvastoin että pikkupippelin omaavat taas eivät osaa/kykene tyydyttämään naista,,,kuten minä !!

        Juuh trolli. Ei vittu kukaan sano että mulla on iso kyrpä,,. .. .,,, .. .,, .-. . . . , ,. ..........,,,,, eli sulla on mikropenis,,.. (matkein vähän)


      • Anonyymi
        Kaino Vieno Tuuli kirjoitti:

        Ei iso muna merkitse sitä että mies ois hyvä sängyssä .

        Iso varallisuus kuitenkin tarkoittaa, että mies on "komea" ja "isomunainen". Vaikka olisi oikeasti ruma tuhkamuna. Raha ratkaisee.


    • no---name

      Tietysti ekan! Jos luonteet on siis molemmilla samanlaiset. Ei se koko vaan miten se toimii.

      Sama kysymys pojille: Isorintanen ruma nainen vai pienirintanen ja kaunis?

      • jhgukyuo0

        helevetissä pienirintanen ja kaunis!!!!

        Yrittäkää nyt tytöt ymmärtää, että rintojen haluttu koko on täysin makuasia. Munan koko ei. Kukaan tyttö ei halua miehelleen pientä munaa mutta minä haluan vaimolleni pienet sievät rinnat jos saisin valita.

        Mutta ylipäätänsä rintojen koolla ei ole paljoakaan merkitystä naisten valinnassa...


      • jep näinhän se on
        jhgukyuo0 kirjoitti:

        helevetissä pienirintanen ja kaunis!!!!

        Yrittäkää nyt tytöt ymmärtää, että rintojen haluttu koko on täysin makuasia. Munan koko ei. Kukaan tyttö ei halua miehelleen pientä munaa mutta minä haluan vaimolleni pienet sievät rinnat jos saisin valita.

        Mutta ylipäätänsä rintojen koolla ei ole paljoakaan merkitystä naisten valinnassa...

        Rintojen koko on täysin makuasia. Isot rinnat taitavat yleisesti ottaen olla pienempiä suositummat, mutta kyllä pienirintaisillekkin löytyy paljon ihailijoita. Kuinkas paljon vastaavasti löytyy pienimunaisille ihailijoita, tai sellaisia, jotka mieluummin ottaisivat pienimunaisen kuin isomunaisen? Aivan totta, ei sellaisia naisia olekaan.

        Noh, tilannetta miesten ja naisten välillä tasoittanee se, että miehet vaativat naisilta muiden ulkonäköseikkojen suhteen enemmän, kuin mitä naiset vaativat mieheltä. Esimerkiksi monen miehen mielestä naisen kasvojen on oltava kauniit ja lihava nainen on monelle ehdoton turn off, kuten myös liian laiha tai karvainen nainen (no ei kyllä moni nainenkaan tykkää laihoista miehistä). Naiset eivät taas aina vaadi mieheltä niin kauniita kasvoja, jotkut naiset jopa näkevät sen seksikkäänä jos miehellä esimerkiksi on kasvoissa arpia. Vastaavasti kovin moni mies ei pidä viehättävänä, jos naisen kasvoissa on arpia. Lihavuus taas on sellainen, että kumpikaan sukupuoli ei näe lihavaa yksilöä kovin viehättävänä, mutta kyllähän totuus on sellainen, että lihava mies on kuitenkin sata kertaa paremmassa asemassa naisten suhteen, kuin lihava nainen miesten suhteen. Kovin moni mies ei näe myöskään karvaista naista viehättävänä, sen sijaan karvainen mies voi joidenkin naisten mielestä olla komea.

        Eli kyllä ne loppujen lopuksi aika 50-50 menee, että kummalta vaaditaan ulkonäöllisesti enemmän.


      • alfons4

        Kaunis ja pienet rinnat


      • Normaali munainen
        jhgukyuo0 kirjoitti:

        helevetissä pienirintanen ja kaunis!!!!

        Yrittäkää nyt tytöt ymmärtää, että rintojen haluttu koko on täysin makuasia. Munan koko ei. Kukaan tyttö ei halua miehelleen pientä munaa mutta minä haluan vaimolleni pienet sievät rinnat jos saisin valita.

        Mutta ylipäätänsä rintojen koolla ei ole paljoakaan merkitystä naisten valinnassa...

        mä en saa minkäänlaisia kiksejä pienirintaisista. En kertakaikkiaan.
        Ja jos vielä liian laiha ei ei eiiiii


      • No, pienirintaiset ovat usein suosikkeja siinä mielessä
        että ovat kiinteitä ja mitä todennäköisimmin luomua..
        Ja voivat antaa jopa illuusion nuorekkuudesta..
        JA joskus se kauneus löytyy jo ihan pelkistä silmistä.. niistä näkee hieman luonnetta
        sekä onko pilkettä silmäkulmassa ja voivat olla jopa intohimoiset ja villit :)

        Ja kyllä silläkin on vaikutusta, että mitä siellä pääkopassa pyörii päivittäin...

        Eikä sen pienirintaisen tarvitse aina olla edes täydellisen kauniskaan jos on edes jotain luonnollisuutta ja kiltin tai tuhman oloinen tai näköinen :)
        Sekavaa vai...

        No tulkaa ja ottakaa selvää paremmin :)

        Klikkailkaa profiiliin ja tulkaa tutustumaan jotka olette Tampereen liepeiltä läheltä...
        siis neidot.
        Enkä toki ihan kauheana niitä isojakaan pidä,kun silmät niihin luonnolisesti helposti osuu,
        se nyt vaan on psykologisesti toimiva yhtälö, vaikkei niihin sen suurempaa arvolatausta laittaisi
        paremmuuden suhteen. Se on kaiketi jäänne siitä mitä vauvana ihminen liittää rinnan muotoon.
        Vaan sitäpä ei karskit miehet varmaankaan myönnä saati tuu aatelleeksi.

        En usko olevani kovin karski.

        T:Kari H.


    • 7+8

      Ei se peniksen pituus, vaan se miten sitä käyttää. Et mieluummin ekan.

    • 15

      EI VITUS TODELLAKAA POJAN ULKONÄKÖ OO SE RATKASEVA ! se on vaa plussaa ! luonne on se tärkein, ja ite valitsen 1 ! (:

      • jkz,fx

        valitsisin ykkösen. Olkoot pieni tai iso muna, ihan sama


    • tyttö.....

      ottasin 1. Komean, hyvännäköisen ja muutenkin seksikkään miehen, mutta miehellä olisi pieni penis.

      mut en kyl tiiä minkä sä luettelet pieneks, ei sillä koolla oo muuten välii kuhan toimii

      • gfffffdddddgfgg

        ''Ei se peniksen pituus, vaan se miten sitä käyttää''

        Sanoo henkilö joka ei ole koskaan nähnyt penistä livenä. Tai sitten teidän teinipillunne eivät kestä kunnolla kehittynyttä kyrpää!


      • amis tai
        gfffffdddddgfgg kirjoitti:

        ''Ei se peniksen pituus, vaan se miten sitä käyttää''

        Sanoo henkilö joka ei ole koskaan nähnyt penistä livenä. Tai sitten teidän teinipillunne eivät kestä kunnolla kehittynyttä kyrpää!

        yläasteen poika? Siltä ainakin mielipiteesi vaikutti.


    • sellasta__;P

      1. Komean, hyvännäköisen ja muutenkin seksikkään miehen, mutta miehellä olisi pieni penis.

      En tosin vaadi mitään todella hyvännäköstä, komeaa ja seksikästä jätkää. Se on pääasia, että ulkonäkö on kuitenkin miellyttävä ja omasta mielestäni hyvännäköinen.

      Kyllä se ulkonäkö menee peniksen koon edelle ihan reippaasti. Luonne ja ulkonäkö ovat ne kaikista merkittävimmät tekijät. Jos ne eivät miellytä, sille ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi.

      Peniksen koko on kriteereistä niitä kaikkein pienimpiä. Seksin saa kyllä tuntumaan hyvälle ihan minkäkokoisella vehkeellä tahansa. Parhaalta se tuntuu sellaisen henkilön kanssa, johon luottaa ja josta välittää ja joka osaa ottaa huomioon toisenkin osapuolen.

      • Hurskastelijoitako

        "Kyllä se ulkonäkö menee peniksen koon edelle ihan reippaasti."

        Seksi on sen verran tärkeä osa parisuhdetta, että mieluummin ruma mies varustettuna kunnon peniksellä kuin joku sohvankoriste pikkuisella peniksellä. En minä ainakaan syty vaikka mitä tekisi jos miehellä on pieni kalu. Se vain ei yksinkertaisesti riitä tyydyttävään seksiin mielestäni.


    • nuori nainen

      Tässä tulee esille juuri tyttöjen ja naisten erot. Kyllähän teinitytöt nyt on sitä mieltä, että ei koolla ole väliä, mutta sitten kunhan nekin muuttuvat tytöistä naisiksi, niin siinä ajatuksetkin muuttuvat täysin.

      "Koolla ei ole väliä." Näin sanoo teinitytöt.
      "Koolla on väliä." Näin sanovat täysi-ikäiset, kaikenikäiset aikuiset naiset.

      • 25v

        Eri mieltä. On tullut kokeiltua eri kokoisia, ja mielestäni pienemmät parempia. Ensinnäkin: Peniksen koko ei ainakaan minun kohdalla vaikuta mitenkään siihen saanko orkkua vai en. En ole ikinä saanut orkkua yhdynnässä, vaan orkku vaatii klitoriksen stimulointia. Toisekseen: Käytännön syistä pienempi on helpompi ja mukavampi. Mahtuu paremmin suuhun ja peppuunkin :) Isomunasen kanssa jopa tavallinen yhdyntä voi olla kivuliasta, vaikka pillua olisi venytetty moneen kertaan..

        Eli vastaus kysymykseen: 1.


      • paljon antanut
        25v kirjoitti:

        Eri mieltä. On tullut kokeiltua eri kokoisia, ja mielestäni pienemmät parempia. Ensinnäkin: Peniksen koko ei ainakaan minun kohdalla vaikuta mitenkään siihen saanko orkkua vai en. En ole ikinä saanut orkkua yhdynnässä, vaan orkku vaatii klitoriksen stimulointia. Toisekseen: Käytännön syistä pienempi on helpompi ja mukavampi. Mahtuu paremmin suuhun ja peppuunkin :) Isomunasen kanssa jopa tavallinen yhdyntä voi olla kivuliasta, vaikka pillua olisi venytetty moneen kertaan..

        Eli vastaus kysymykseen: 1.

        miestäni rakastelussa ei ole niinkään ratkaisevaa se minkä kokoinen penis mihellä on.Kysehän on siitä kuinka osapuolet ottavat toisensa huomioon.Voin rehellisesti kertoa miehenä sen ,että kun osaa tehdä asiat oikein ja hyväillä kumppaniaan oikein ei TODELLAKAAN tarvitse suurta penistä antaakseen ja saadakseen nautinnon.Elikkä kahden kauppaa se on seksi elämäkin,Nauttikaamme siitä ,sehän antaa meille elämän voimaa.


      • Kyrppis

        Pienellä tulee myöhemmin!!!


      • vai mitä tarkoitit

        näin että tiukasta teinistä löysäksi naiseksi?


      • Jesssssse

        Minun kokemuksieni mukaan kyllä nimenomaan nuoret naiset / teinit ovat niitä ison perään. Tosin otantani asiassa ei ole niin suuri että tämä olisi tilastollisesti pitävä.
        Tosin voi olla kyse siitäkin että nykyajan nuoret ovat rohkeampia ja aloitteellisempia.
        Tai sitten itse katselen nuoria naisia enemmän, joten kontakteja heihin syntyy helpommin.


      • Averige

        No jos on niin horoks naitu pillu että menee 2 kullia samaan reikään heittämällä!!! Mä nainu 2 lapsen äitiä minkä pillu oikeen puristaa sormee (yhtä!) kun tulee orggu! ;) Jos keskikokonen ei riitä, nii ootkohan ihan horopillu?


      • kokenut m
        vai mitä tarkoitit kirjoitti:

        näin että tiukasta teinistä löysäksi naiseksi?

        Kyllä tiukka hyvä on mut ei väljän voittanutta


      • Dirty Doll
        Averige kirjoitti:

        No jos on niin horoks naitu pillu että menee 2 kullia samaan reikään heittämällä!!! Mä nainu 2 lapsen äitiä minkä pillu oikeen puristaa sormee (yhtä!) kun tulee orggu! ;) Jos keskikokonen ei riitä, nii ootkohan ihan horopillu?

        1. Miks teini-ikäisien tyttöjen yleinen haukkumasana on millipippli ???

        2. Ja eiköhän pienellä vehkeellä sohiminen ole kuin heittäisi nakin porttikonkiin ???

        3. Itse olen naimisissa ja kolmen lapsen äitiä tyydyttävä ja tiukkaa tekee kuitenkin,
        joten prinssinakin kokoisen kikkelin omaavat, tehkää palvelus menkään veskiin ja ottakaa sakset
        mukaan ja tehkää siitä surkeesta naperostanne tasaraha ja vetäkää veskistä alas.

        t: Dirty Doll


      • nam,nam
        Dirty Doll kirjoitti:

        1. Miks teini-ikäisien tyttöjen yleinen haukkumasana on millipippli ???

        2. Ja eiköhän pienellä vehkeellä sohiminen ole kuin heittäisi nakin porttikonkiin ???

        3. Itse olen naimisissa ja kolmen lapsen äitiä tyydyttävä ja tiukkaa tekee kuitenkin,
        joten prinssinakin kokoisen kikkelin omaavat, tehkää palvelus menkään veskiin ja ottakaa sakset
        mukaan ja tehkää siitä surkeesta naperostanne tasaraha ja vetäkää veskistä alas.

        t: Dirty Doll

        on isokokoinen ja täytyy myöntää,ettei kukaan ole ollut niin hyvä sängyssä.Iso on parempi !


    • wegtwerytweryw

      eka

    • Krrrrrnau

      No kyllä koolla on väliä...mutta jos osaa käyttää sitä mikä on...niin sillon ei kyl ole väliä.
      Mutta kuinka moni osaa käyttää...eipä kovin moni. Että siinä kyllä isompi parempi.

    • täytettä

      paksuus se on tärkeä :)

      • jos nainen on ns.kiimassa sellä ei oo mitään väliä millaista munaa saa?? ja missä asennossa1 mutta jos se on sellanen kylmäperse joka ei normaalisti kostu niin sitte se voi stimuloida se isomuna sen mielikuvitusta!! ei se mummo sitä tiedä millanen muna siellä vatkaa...kunhan vain vatkaa!!! toiset tykkää kovin kovasta...toiset pehmeemmistä jokainen valitkoon sen munankantajansa mukaan.


      • Ja osaan myös nuolla

        Paikoista, joista iiisoo-kyrpä-Joosepit ei edes ole kuulleet. Saati konsaan kokeilleet.
        Nautinto on ainoa asia, jota kanssakäymisessä haetaan. Rakkaus tulee jo ennen yhdyntää.
        Kirjoita mulle - kuulostat hyvälle.
        Mun oso on saatavilla kun vastaat tähän.


      • Pano Arska
        sliksit kirjoitti:

        jos nainen on ns.kiimassa sellä ei oo mitään väliä millaista munaa saa?? ja missä asennossa1 mutta jos se on sellanen kylmäperse joka ei normaalisti kostu niin sitte se voi stimuloida se isomuna sen mielikuvitusta!! ei se mummo sitä tiedä millanen muna siellä vatkaa...kunhan vain vatkaa!!! toiset tykkää kovin kovasta...toiset pehmeemmistä jokainen valitkoon sen munankantajansa mukaan.

        suurin ongelma panohommissa. Akkaa jos ei saa käyntiin on se sama millä sitä yrittää
        panna.Tässä elämän aikana kun monen moista tussu on tullut höylättyä, mukaan mahtuu
        todellisia panokoneita, mutta myös surkeita tapauksia joista ei kokemuksena jäänyt kun kipeä mulkku.
        Muistan erääsn tapauksen, oikea herkkuperse. Piti olla jo kokenut, mutta siinä panokertojen
        listääntyessä kokemattomuus tuli ilmi. Oli sitä ilo opettaa seksin salohin.
        Tykkäsi erityisesti takaapäin panemisesta ja tietyllä tyylillä. Pyyti sitä usein ja
        minähän itsekkin kun tykkäsin takaapäin panemisesta, painoin sydämmeni kyllyydestä.


    • K-kirjain

      Otan ja ennnenkaikkea haluan miehen joka on hellä arjessa, juhlassa, sängyssä jne... Koolla ei ole mitään merkitystä. Haluan miehen joka on turvani ja tukeni silloinkin kun ollaan jo rollaattorien kanssa liikkeellä. Minulla on jo sellainen mies! Olen siitä asiasta onnellinen. Hän on antanut ja sallinut minulle naiseuden ja tukee ihailtavasti romanttista minääni. Rakastan mieheni hymyä, käsiä, ääntä, hiljaista kuorsausta, vahvaa runkoa, viisautta, suomalaisuutta, ikiaikaista tahtoa rakastaa, suojata....
      koolla ei ole väliä. Hyvä Suomi-poika!

    • Kumpi parempi

      Tottakai otan mieluummin ruman miehen,jolla on kokoa ja "näköä" oikeissa paikoissa. Olen joskus jopa väitellyt ystävieni kans tästä ja aina tulen samaan tulokseen,mutta ei todellakaan tämä ole mun ystävieni mielipide. Luulisin,että ensitapaamisen rakasteluun koolla on väliä,mutta kun oppii tuntemaan miehen ja ehkä vähän rakastuukin ,silloin sillä ei ole niin merkitystä, onko iso vai pienempi.Joten yhden illan jutut ei ehkä ole niin hedelmällisiä....vaikka tietysti niistäkin voi syntyä hedelmää....

    • 67754321§§5670

      Komean, hyvännäköisen ja muutenkin seksikkään miehen.Ei se peniksen pituus, vaan se miten sitä käyttää.

    • Kaikkeen vastaus

      Kyllähän se on tietysti parempi, että on muu kuin apina tai sika. Toisaalta apina ei osaa olla jakamassa perintöä. Sika taas on niin kovaääninen. Hevonen olisi hyvä, mutta se on ostettaessa niin kallis. Kirahvilla on kyllä pitkä, mutta harmi, väärässä paikassa. Näistä voisi tietysti sorvata jollekin naiselle sellaisen yhdistelmämodeemin, mutta voi olla että se ei toimisi pakkasessa. Aika moni voisi tykätä, jos olisi sian pää, mutta mitkä olisivat muut osat. Hevonen ehkä voisi olla, kun se kun innustuu, niin se hirnahtelee. Tässä voi mennä tämä ilta, kun pohdin tätä todella kiperää kysymystä. Voi olla, että olen aamulla viisaampi ja palaan sitten uusine tuoreine ajatuksineen tänne pulmakanavalle. Toivotaan, että keskisormi olisi nyt se ensiapu tähän vaivaan.

      • SEKSIÄ_=

        Totta kai munan pitää olla sellanen että SE tuntuu ja pääsee pohjaamaan! Olen jo aikuinen nelikymppinen nainen ja en huoli sänkyyni pieni munaisia ukkoja, en vaikka olisi miten komeita,nuoria ,salskeita ym.. Jos muna on pikku nakki ,ei seksistä saa yhtään mitään eikä siitä nauti !! Kyllä munan pitää olla sellainen että se tuntuu ja vie taivaisiin! Mulle EI kelpaa muna jos on alle 20 cm!!!! 20 cm ja yli on parasta ja sillä pääsee jo POHJAAMAAN!! Se on parasta ja siinä saa jo kunnon kyytiä ja SEKSIÄ JA KIIMASTA SELLASTA!


      • ison omaava
        SEKSIÄ_= kirjoitti:

        Totta kai munan pitää olla sellanen että SE tuntuu ja pääsee pohjaamaan! Olen jo aikuinen nelikymppinen nainen ja en huoli sänkyyni pieni munaisia ukkoja, en vaikka olisi miten komeita,nuoria ,salskeita ym.. Jos muna on pikku nakki ,ei seksistä saa yhtään mitään eikä siitä nauti !! Kyllä munan pitää olla sellainen että se tuntuu ja vie taivaisiin! Mulle EI kelpaa muna jos on alle 20 cm!!!! 20 cm ja yli on parasta ja sillä pääsee jo POHJAAMAAN!! Se on parasta ja siinä saa jo kunnon kyytiä ja SEKSIÄ JA KIIMASTA SELLASTA!

        Jos näin miehenä voin vastata ja kokemusta omaavana, niin kyllä se vaan niin on että aikuiset naiset tykkää isosta kalusta. 20/6 cm omaavana miehenä tiedän. Kukaan ei ole koskaan moittinu liian isosta, tosin ajatellu kyllä et mahtuuko. Kehuja kyllä olen saanut sitäkin enemmän kalustani.


      • Lili-Marleena
        SEKSIÄ_= kirjoitti:

        Totta kai munan pitää olla sellanen että SE tuntuu ja pääsee pohjaamaan! Olen jo aikuinen nelikymppinen nainen ja en huoli sänkyyni pieni munaisia ukkoja, en vaikka olisi miten komeita,nuoria ,salskeita ym.. Jos muna on pikku nakki ,ei seksistä saa yhtään mitään eikä siitä nauti !! Kyllä munan pitää olla sellainen että se tuntuu ja vie taivaisiin! Mulle EI kelpaa muna jos on alle 20 cm!!!! 20 cm ja yli on parasta ja sillä pääsee jo POHJAAMAAN!! Se on parasta ja siinä saa jo kunnon kyytiä ja SEKSIÄ JA KIIMASTA SELLASTA!

        Ei kait se pituus ratkaise, jos on ohut kuin onkimato. Lyhyt penis voi antaa kunnon tyydytyksen, jos on paksuutta riittävästi. Esileikki kuitenkin ratkaisee lopputuloksen.


    • Ligga+

      No eka vaihtoehto tietenkin!

      Iso penis on on jotenki omituinen, luonnoton...vähän samaan tapaan kuin miehellä olisi yhtä isot korvat kuin jollai norsulla.

      Ja eiköhän ihminen etsi aina sitä normaalia.

      • KUIKA OLIS VAIHTOEHTO; PIENI KIKKELI KIINNI NOPEESSA PERSEESSÄ? USEAT JUOVAT MONET TEEMALLA.


    • leski50

      Peniksen koolla ei ole merkitystä,taito ratkaisee.

      • rakas, kiltti ,kulta

        jos rakastaa koolla ei oo merkitystä.


    • nhähtyt ja koettu

      Minkä ikäisiä ni lienevät? Koko ei kuitenkaan käsittääkseni merkitse paljoakaan. Yhtä hyvin voitaisiin sinulta kysyä "sen" tiukkuudesta. Käsittääkseni sen käyttötaito korvaa pitkälti pituuden, kunhan partneri siihen ehtii tutustua.

    • tirisijä

      Täällä puhutaan sekä pojista että miehistä. Itse puhun nyt oikeesti aikuisesta miehestä. Mieshän koostuu monesta asiasta,, ulkonäöstä ja luonteesta esimerkiksi. Luonne saisi olla sopuisa ja mies saisi olla vähän "pehmo". Sopusuhtainen ruumiinrakenne ja kohtalainen ulkonäkö. Penis myös sopusuhtainen, ei liian iso eikä missään tapauksessa liian pieni. Itsellä oli kerran miesystävä jolla oli aivan liian pieni pippeli. Seksi oli yhtä tuhraamista. Aina jäi jotain puuttumaan. Lopetin suhteen osaksi tuon takia. Seksi on kuitenkin aika tärkeä asia parisuhteessa. Miehelle seksi tuntui olevan muutenkin vähemmän tärkeää.
      Sitä paitsi kuka määrittää milloin mies on ruma ja milloin komea. "Rumakin" mies voi olla komea ja seksikäs. Pippeli ei kuitenkaan saisi olla liian pieni tiri.

      • k-kanki

        Että pieniä kaluja on olemassa..


      • 37v
        k-kanki kirjoitti:

        Että pieniä kaluja on olemassa..

        Seurustelin 30 vuotiaana 7cm pippeli miehen kanssa.
        No, oli kait se ihan juuresta mitattu 8cm.
        Turhauttavaa..ei kiinnostanut rakastelu, oli kuin olisi leipää syönyt ilman päällysiä.
        Lopetin suhteen, en tiennyt milloin oli sisällä milloin ei, nyt keskikokoinen 14cm ja tuntuukin.


      • kunhan toimii
        k-kanki kirjoitti:

        Että pieniä kaluja on olemassa..

        Ei ole isoja v....ja van pieniä munia, tuollaiset puheet ovat tyypillisä pienimunaisille.
        On minulle sattunut liian iso muna, tämä on vielä tottakin, säikähdin kun näin, eikä naimisesta tullut mitään vaikka voin sanoa että kokemusta oli riittävästi.


      • melamies 18
        37v kirjoitti:

        Seurustelin 30 vuotiaana 7cm pippeli miehen kanssa.
        No, oli kait se ihan juuresta mitattu 8cm.
        Turhauttavaa..ei kiinnostanut rakastelu, oli kuin olisi leipää syönyt ilman päällysiä.
        Lopetin suhteen, en tiennyt milloin oli sisällä milloin ei, nyt keskikokoinen 14cm ja tuntuukin.

        kulli on alle 7 senttiä pitkä seisokissa niin lääkärin puheen mukaan sillä ei tee mitään
        mut jos on velttona sillain niin seisokissa se on 16-19 senttiä eli silleen tää menee
        itsellä on kokemusta kun on sellainen mela.
        kaikki naiset ovat tykänneet mitä olen nyt naisissa käynyt 5 vuoden aikana
        nyt on mennyt 80 naista yhteensä.
        tarkoitus olis päästä 100 naiseen vielä ens vuoden aikana.
        mut kiirettä pitää kun olen tällä hetkellä naimisissa ja vaimo on harvoin pois.
        joskus pitää töistä lähteä naimaan kun tulee sopiva nainen.
        et silleen sanoo tosi panomies.
        kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja halunneet uusintoja.
        asustelen oulussa.


      • pilipalimies111
        kunhan toimii kirjoitti:

        Ei ole isoja v....ja van pieniä munia, tuollaiset puheet ovat tyypillisä pienimunaisille.
        On minulle sattunut liian iso muna, tämä on vielä tottakin, säikähdin kun näin, eikä naimisesta tullut mitään vaikka voin sanoa että kokemusta oli riittävästi.

        Kerro nyt ,mitä pelästyit, itellä 21 cm/5 cm. Ei aina helppoo...


      • Nainen 58
        37v kirjoitti:

        Seurustelin 30 vuotiaana 7cm pippeli miehen kanssa.
        No, oli kait se ihan juuresta mitattu 8cm.
        Turhauttavaa..ei kiinnostanut rakastelu, oli kuin olisi leipää syönyt ilman päällysiä.
        Lopetin suhteen, en tiennyt milloin oli sisällä milloin ei, nyt keskikokoinen 14cm ja tuntuukin.

        Täytyy sanoa, että kenenkään huonosti varustetun miehen kanssa (alle 17cm) seksi ei ole ollut mitenkään erityistä. Kovin pieni vie jo alussa halut. 18 cm on paras ja 20 cm myös hyvä. Jo pelkkä katseleminen kiihottaa. Suurin osa miehistä on täysin mielikuviteksottomia seksin suhteen ja esileikeistä ei ole tietoakaan. Hyvä varustus takaa ainakin kunnon kyydin, vaikka hienosäätö puuttuisikin


      • pulitiikkaa
        37v kirjoitti:

        Seurustelin 30 vuotiaana 7cm pippeli miehen kanssa.
        No, oli kait se ihan juuresta mitattu 8cm.
        Turhauttavaa..ei kiinnostanut rakastelu, oli kuin olisi leipää syönyt ilman päällysiä.
        Lopetin suhteen, en tiennyt milloin oli sisällä milloin ei, nyt keskikokoinen 14cm ja tuntuukin.

        Eik tämän päivän naiset osaa sen vertaa Suomen kieltä että sanois "oli KAI se....siis et KAIT !!!! se sana ei oo Suomen kielessä ellei tarkoita 2 Kai nimistä meistä,,,haluistiko kimppakivaa??? vai ??


      • eräs nainen
        melamies 18 kirjoitti:

        kulli on alle 7 senttiä pitkä seisokissa niin lääkärin puheen mukaan sillä ei tee mitään
        mut jos on velttona sillain niin seisokissa se on 16-19 senttiä eli silleen tää menee
        itsellä on kokemusta kun on sellainen mela.
        kaikki naiset ovat tykänneet mitä olen nyt naisissa käynyt 5 vuoden aikana
        nyt on mennyt 80 naista yhteensä.
        tarkoitus olis päästä 100 naiseen vielä ens vuoden aikana.
        mut kiirettä pitää kun olen tällä hetkellä naimisissa ja vaimo on harvoin pois.
        joskus pitää töistä lähteä naimaan kun tulee sopiva nainen.
        et silleen sanoo tosi panomies.
        kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja halunneet uusintoja.
        asustelen oulussa.

        Vai melamies kuvittelet olevas ??? Tuus ottaa mittaa melastas, mieheni kanssa...
        Huomaat pian kuuluvas millipippeli kerhoon. Sun kannattaakin vaihtaa naista nopeasti, koska selvästi korvantaustat on märkinä ja oot surkee sängyssä, kuka muija sua viittis panna kertaa enenpää,
        varmaan vaimosikin juoksee panettaa itseään paremmilla ja isomunasemmilla...


      • pulitiikkaa kirjoitti:

        Eik tämän päivän naiset osaa sen vertaa Suomen kieltä että sanois "oli KAI se....siis et KAIT !!!! se sana ei oo Suomen kielessä ellei tarkoita 2 Kai nimistä meistä,,,haluistiko kimppakivaa??? vai ??

        mitä tarkoittaa Suomeksi tuo "haluistiko" ?


    • young lady

      Hei!

      Ei ole koolla väliä. Kun mies on "makuni" mukainen, on iso penis vain plussaa :) Ja loppu peleissä tuo asenne ratkasee.

      Monet miehet ovat itsekin keskustelleet asiasta kanssani ja tulleet sihen tulokseen, että ei väliä minkä kokoinen, kunhan sitä osaa käyttää :D

      Itse olen enemmänkin pinnallinen tuon ulkonäön suhteen kuin peniksen suhteen. Onhan niitä toki naisia jotka haluavat miehellään olevaan iso miehuus. Mutta joku yli 20cm pitkä penis on jo pelottava ;D

    • poitsuuuuuyy

      kyllä mä ottasin sen jolla tiukempi.. emmä mitää ämpärii kaipaa..
      mielummi sellane kivan tiukka tai ei liian mutta sillee soppelisti... seki vielä että mitä vähemmä ne harmaat härpäkkee retaa ni kivee... joo ja tää on kans sitte kokemuksesta... :D

    • näin on

      vaan, miltä tuntuu läheisyys, vetovoima.

      • mieee666

        munan mukaanko se mies valitaan :D

        voi kiesus ihmisiä.

        käy teitä sääliksi.


    • Penis guy

      Kenen koko?

      Mulle ainakin naisen koolla monessakin mielessä on paljonkin merkitystä miten tyydyttävää seksielämä on.
      Taitokin ratkaisee.

      Oiskohan tässä kyse sellaisesta sopivuudesta eikä sellaisesta "yleisestä totuudesta" ja "normista"?

      • kaiken kokenut

        Kuulkaahan arvon naiset kyllä se teidän alapään väljyys on monen seksielämän loppu, jos hankaat ja yrität saada itsesi laukeamaan alla olevaan ämpäriin, minä ajattelen yhdynnässä tiukkaperseisiä naisia. Kyllä kokenut nainen osaa alapään tikkuutta säädellä jos on opetellut?


    • Joh-79

      Lähes koko aikuisikäni seurustelin isomunaisen miehen kanssa ja lopulta seksi oli ehkä ainoita asioita joka meitä piti yhdessä. En tiennyt muusta, joten erottuamme kaikki muut miehet tuntuivat pieniltä, en edes tiennyt mikä on "normaalin" kokoinen. No olen päässyt kokeileilemaan itselleni täydellisen kokoisia sen jälkeen, mutta muuten tulin huonoksi kohdelluksi niissä. Elämäni "hienoimmat" miehet ovat kuitenkin olleet ns pienimunaisia, joilla ei ole edes kunnolla toiminut. En siis todella ole tuntenut sisälläni, vaikka mulla kuulemani mukaan piukat paikatkin on. Ja minä soimaan itseäni etten kelpuut miestä, jota en tunne sisälläni, mutta joka muuten olisi niin täydellinen ja turvallinen. Tunnen intohimoa niin kauan kunnes mennään itse asiaan, sen jälkeen fiilis koko ihmiseen latistuu, kerta kerran jälkeen enemmän. En voi elää ilman hyvää seksiä, mitä se sitten ikinä onkaan. Olen tottunut etten tarvitse sänkykammariin mitään apuvälineitä tai muutenkaan tarvitse olla säätämistä. Lopulta kuitenkin ajattelen, että onko se mun oppini tässä vain, ettei koolla ole väliä. Sitten kun joskus synnytän, voihan ne paikat sen verran jo löystyä mullakin, ettei isokaan tuntuisi missään. Olen kuitenkin koko aikuisikäni nauttinut ehkä sitten keskivertoa paremmasta seksistä, enkä osaa kelpuuttaa muuta.

      • hniiiiiinnnn

        mulle pitää olla isonyrkkinen mies koska tykkään ku koko nyrkki menee pimppaa.


      • maija menningainen

        Jos on halko se tuntuu kurkussa saakka ja tekee kipeetä semmoinen 10 cm olisi sopiva.Se on miehestä kiinni miten se osaa melaa kayttää.Jos han survoo kun koneella tikkais eikä lämmitä emsi kunnolla vallankin vanhempi nainen on ensin hyvin lämmitettävä ennen käyttöä.Moni nainen ei saa huipentumaa pelkällä melalla survoen , rakkaat miehet ei ole koolla suurta väliä vaan kuinka sitä käyttää.


    • jeessss

      no ei eikai se iso koko sitä hommaa pelasta, jos ei muuten homma toimi...miehen taitavuus ja seksuaalinen yhteensopivuus tärkeää.

    • HerkkäMies88

      älä tavoittele hyvää seksielämää, tavoittele rakkautta

    • Minä vaan -76

      Olin naimisissa 15vuotta ns.isomunaisen miehen kans, seksissä ei valittamista. Olen myös pannut iso- ja pienimunaisten kanssa.. toiset on ollu surkeita, toiset ihan ok. Nyt olen suhteessa ns. pienimunaisen kanssa ja meidän seksi on taivaallista!!!! Mieheni osaa todellakin käyttää vehjettään ja enää ei satu aktin jälkeen, vaikka oltasiin naitu oikein kunnolla. Ex-miehen kanssa kipuja ilmeni usein.

      Valitsen siis pienimunaisen tässä tapauksessa.

      • huahahhaha

        Hankkikaa elämä, se on helppoa.


    • Ei urbo eikä turbo

      kun satun olemaan mies. Mutta ottaisin pienirintaisen ja ruman tytön jos sillä sattuu olemaan tiukka pikku pillu myös.
      Yleensä sellaiset tytöt on luonteeltansakin mukavampia ja sopeutuvaisempia eikä ole joka käänteessä vaatimassa kuuta taivaalta olettaen että jätkät lankee jalkojen juureen niiden säihkysilmien takia.
      Oikeesti vaatimattoman näköiset kiltsit on paljon mukavampia kaikin puolin.
      Ei mua ainakaan huvita kuluttaa aikaani jatkuvaan kilpailuun muiden kundien kanssa.
      Et sillelleen. Mulle on muijat sanonu että mulla olis iso, mutta oman mittauksen mukaan se on ihan standardi kamaa enkä sillä ylpeile.
      Pääasia että toimii ja muija nauttii...

      • standardi

        Kyllä se tiukkakin pillu siitä väljenee kun sillä isollasi työntelet muutaman vuoden. Vai vaihdatko aina uuteen tiukkaan...


    • liisael

      pakko ottaa se isokalu koska olen aika avara tuolta alapäästä ;)

      • Mies v

        Vain huorat tarvitsevat ison kyrvän. Jos sadankin miehen kanssa on tullut naitua, niin johan se tavara on käynyt niin väljäksi ettei pienehkö enää tunnu missään.


      • ainakin 100
        Mies v kirjoitti:

        Vain huorat tarvitsevat ison kyrvän. Jos sadankin miehen kanssa on tullut naitua, niin johan se tavara on käynyt niin väljäksi ettei pienehkö enää tunnu missään.

        mutta kokemuksest atiedän ettei se ole käynyt väljäksi vaikka on noi sat apannut. sitä kun kreenaa niin pysyy tiukkana


      • vähintäin sata
        Mies v kirjoitti:

        Vain huorat tarvitsevat ison kyrvän. Jos sadankin miehen kanssa on tullut naitua, niin johan se tavara on käynyt niin väljäksi ettei pienehkö enää tunnu missään.

        Mikä on mies joka on nainut sadan naisen kanssa? Pukki jonka pili on kutistunut moisesta rääkistä.
        Naisen "tavara" pysyy kunnossa kun sitä käyttää.


    • pikkutyttö123

      Sanokaa nyt mikä on iso...jonkun mielestä 20 cm ja yli,kai paksuuskin jotain meinaa?

      • Koolla on väliä sano

        Ei sitä julkistettu ole, mutta noin keskimääröisten lausuntojen perustella keskikoko ok noin 17 cm. Eili yleiseti siitä isommat peniniket on isoja ja pienemmät pieniä. Se kumpi om parempaa ei usinkaan sentin päälle ole. Muut seikat ratkaisee. Halu ja osaaminen sekä myös kaverin kiinnostavuus.


    • Ms. Reality

      on paksumpi lompakko

    • pimpelipompelipom

      oisko normaali mitä... suuri kuullostaa pelottavalta ja pieni masentavalta...
      Ja mitä ulkonäköön tulee niin kehtaan kyllä myöntää olevani niin pinnallinen, että ensimmäisenä miehessä kiinnitän huomioni ulkonäköön...

      • Piirakka ja munavoi

        Seurustelin 7v isovehkeisen miehen kanssa ja meidän seksielämä oli kuin suoraan pornoleffasta, tuli kokeiltua kaikenlaista ja oli kivaa. Tunnetta tosin hänen kanssaan ei liiemmälti ollut eli hän oli toiminnan mies eikä lässyttäjä.
        Myöhemmin olin 3v pienempi vehkeisen miehen kanssa ja hän osasi käyttää sitä,. Sain elämäni ensimmäisen klitorisorgasmin ja se oli huikea. Hän myös suuteli ja hyväili paljon ja hellitteli sanoin.
        Kuitenkin hänen kanssaan nopeasti ensihuuma haihtui ja nykyisin tavataan satunnaisesti ja rakastelu ei tunnu enää oikein miltään, sama kun kaivossa heiluttaisi mehupilliä.
        Entinen mies houkuttaa edelleen ja joskus ollaan sorruttu samaan sänkyyn entisten aikojen muistoksi, eli mun kohdalla jos haluan hyvää seksiä otan isomunaisen ja jos taas tunnetta niin pienimunaisen. Tosin en ole kummankaan kanssa enää vakavissaan ja välillä todella yksinäinen muistoineni.


    • PR4502

      Mää ainakin oon huomannu suomalaisissa naisissa sitä vikaa et ei se
      koko eikä näkö ratkase vaan se lompakon paksuus !!! Latviasta itse
      hain ittelleni tyttöystävän ja kaikki toimii !! Et miehet lompsat kuntoo
      niin suomen tytöt kiinnostuu !!!! :)))

    • sarvitettu

      Eiköhän yleensä ison kapineen omistava mies oli se ruma tai ei ole se parempi.Toinen tosiseikka on,että pitkillä miehillä kalu on pieni nysä kun taas keskikokoisilla n160-170 senttisillä on yleensä kookas tappi ja he ovat ketteriä sen käytössä.Isot miehet taas ovat kankeita komuroita hitaita ja hiton kömpelöitä.Kolmas tosiasia on,että mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi.

      • Gige-98

        Miks sinä, vanha nainen tuut tänne nuorten palstalle kertoon tommosia outoja juttuja?


      • s.s43

        Mitä vanhenpi pukki sen kovenpi sarvi = toimii n.40v asti.. tää sanonta. Omasta kokemuksesta voin sanoa et kun isomunainen ex oli 42v kalu toimi jos toimi, löysää sai lutkuttaa.... :( nykyinen mies normikoko 45v sama vika alullansa, jätski tikkuja kaipais tukemaan toisinaan...


      • 175cm nainen

        Naisen keskikoko on 163cm-168cm miehen kekskikoko on 178cm-183cm.
        Yli 185cm miehet on vasta luekiteltava pitkiksi.


      • kike58
        Gige-98 kirjoitti:

        Miks sinä, vanha nainen tuut tänne nuorten palstalle kertoon tommosia outoja juttuja?

        Eipä tainnut moni huomata että tämä palsta oli tarkotettu alle 20v.
        No sen ikäsillä ei ehkä ole paljon vertailuesimerkkejä penisten kokoeroista.


    • rflkrägpji

      Ottaisin ruman ja pienimunasen, komeat on kuitenkin niin itteään täynnä että oksat pois ja jos mies on ruma ja pienimunanen niin se ainakin tietää mitä se tekee.....seksi on ehottomati TAITOA, TAITOA JA TAITOA!!!

    • Ms_Bella

      miehen luonteen perusteella enkä koonsa mukaan.

      kai sä haluat että seksielämä toimii, mutta jos et tiedä mitä teet isolla niin ei oo oikein välii oliko iso vai pieni sit. on kokemusta isoista jotka eivät tunnu hyvältä ja pienistä jotka tuntuvat ihanilta.

    • tiedän mitä haluan

      itselläni on ollut ruma mies, luonne kiltti ja hyvä, iso penis. Minulla on ollut myös täysi mulkku luonteeltaan, no.. ei sekään hyvännäkönen ollu, pieni penis - huippu sänkykumppani. Ehkäpä tähän voisi löytyä selityksenä se, että pieni peniksenisellä (30v) oli ollut kymmeniä sänkykumpppaneita ja isopeniksenisellä (27v) vain yksi minua ennen. Iso peniksinen jännitti seksiä niin paljon, että kun halusin vaihtaa asentoa tai muutenkin peuhata sängyssä, seisokki "pehmentyi". Siis todellakaan koolla ei väliä, jos et käyttää osaa tai naisen haluja ymmärrä! Lemppasin iso peniksisen turhana kapineena! :D

    • JessiCa.

      Huomatkaa! Tää on nuorten palsta!

    • mummoiässä

      Hei, eihän tosiaan koolla ole väliä, tai tietysti on sillä ei kulli saa liian iso olla. Minä olen edelleen tiukkapilluinen ja siksi pienimunainen mies on namia. Se mies osaa myös muutakin ja sen kanssa voi naida vaikka koko yön. Pieni muna mahtuu hyvin suuhun ja kakkoseenkin, tuossa järjestyksessä ;))

      • piipii85

        Jos kyseessä on pelkkä seksisuhde/yhdenillan juttu, niin valinnan voi tehdä koon perusteella. Pidempiaiakaisessa suhteessa toista yleensä rakastaa, vaikka muna, pilu, tissit, perse ei olisi pornotähtien tasoa. Yhdyntä on vain yksi osa seksiä ja seksi vain yksi osa parisuhdetta. Ei paljon houkuttele isomunainen mies, jonka yläpäässä on pelkkää sahajauhoa...


    • Ehdottomasti

      Ensimmäinen. Mielestäni alaston ihminen on ruma... Paidaton mies on seksikäs, jos sillä on housut jalassa. Eli enpä pahemmin munaa katsele, mutta käsissä pitää olla magiaa! Ei sillä koolla niin väliä kunhan sormissa on staminaa! :D

      Iso muna on tietysti plussaa, jos haluaa saada sillä tuntumaan jossain, mutta luonne (ja ne sormet) kyllä ratkaisee homman.

      • talvella hankalampi

        kannattaa tsekata jos naiselle on isot/paksut nilkat,silloin on löysää tavaraa tiedossa ja oikeestaan ei
        kannata pesälle lähteä,sama kuin kontio saappaaseen työntelis.Mutta jos on ohkaset/sorjat nilkat niin
        tiukkaa pesää tarjolla ja eikun menoksi!


      • 39v
        talvella hankalampi kirjoitti:

        kannattaa tsekata jos naiselle on isot/paksut nilkat,silloin on löysää tavaraa tiedossa ja oikeestaan ei
        kannata pesälle lähteä,sama kuin kontio saappaaseen työntelis.Mutta jos on ohkaset/sorjat nilkat niin
        tiukkaa pesää tarjolla ja eikun menoksi!

        Itselläni on ohkaiset nilkat käytän piikkareita ohuet nilkkaremmitkin, mutta on kyllä kokoa siellä..menee vaikka isompikin...
        Kavereillani(4) on paksut nilkat ja sattuu yhdynnässä kun on niin tiukkoja naisia.
        3 synnyttänyt, 1 ei.
        Asia on geeneistäkin riippuvainen, ja muutenkin elämäntavoista.
        Olemme yksilöitä.
        Miehen isovarpaasta näkee suunnilleen millainen penis on.
        Naisen ranne kertoo koon naisella.


    • Valitsisin noista vaihtoehdoista ykkösen.....mutta mielestäni kyllä tärkeämpi kysymys olisi, että kumpi on parempi, kova vai pehmeä? Se on ainoa asia, joka oikeasti ratkaisee!

    • nainen 24v

      Kyllä se seksuaalinen tyydytys on osana romantiikkaa eikä niin, että vain keskustelemalla ja käsi kädessä kävelemällä luotaisiin jotain upeata (avioliittoa tai vastaavaa). Muutoinhan voisi olla pelkkä kaveri! Kyllä seksi on myös tosi tärkeätä, ja se mikä on liian pientä kenellekin, on ihan naiskohtainen kysymys:). Ymmärsin, että kyseessä olisi penis joka olisi kyselyyn vastaajalle liian pieni (mikä se sitten kelläkin on..) ja sitten toisena vaihtoehtona olisi tuo ruma mies jolla ok kokoinen tuolta alhaalta. Niin että vastaan 2. Eipä tarvinnut edes epäröidä. Nauttiessa unohtuu toisen pikkutarkka ulkonäkö aika hyvin.

    • tellanova

      ... vaan se miten sitä kalua käytetään ;o)) mutta kyllähän se tosi asia on että naiset odottaa aina sitä suurinta ruokahalu kasvaa syödessä ;o)

    • Mies...

      Mitä väliä sillä lepopituudella on kun jokseenkin kaikilla miehillä on kuulemma 14cm työpituus? Lepäävällä "kaveriila" kun ette tee yhtään mitään.

    • Nyt sen tiedät

      Hevosen hän tietenkin ottaa. Onhan sillä tuota kaipaamaasi ulottuvuutta, jos sentein puhutaan, joka aina ajomiehen varustuksen voittaa.

      • Cash€money$dollar

        Ja RIKKAUDET, naiset hei? Täällä puhutaan vaan et luonne sitä luonne tätä plaaplaa...
        Hassu juttu. Kukaan naisista ei tuo esille rahan merkitystä, sitä tärkeintä.
        Ei me miehet uskota teidän luonne sitätätäjuttuja.


    • iso munasilla

      mulla on iso aina saa seuraa kun tarvitsee

    • Koolla ei ole väliä, vaan sillä, että kun kaksi ihmistä rakastuu ja vehkeet vielä sopii just eikä melkein,niin SIINÄ
      SE ON

    • työmiehenmuija

      Ottaisin vaihtoehdon numero 1. Seksi on tekniikkalaji, ei koolla ole väliä. Mutta komea siksi, että lapset eivät peri ruman miehen ulkonäköä! Toisaalta, onneksi ei tarvitse valita, koska minulla on komea, seksikäs mies eikä koossakaan ole moittimista. lapset perineet onneksi isänsä ulkonäön. :)

    • 70 penistä nähnyt

      Peniksen koko ei ole tärkeää; (paitsi jos se todella on 2 cm.) Euro mitathan on määritelty - joten isot siis boikotoidaan ;)
      Miesten juttuja - pelkästään!

      Emätin muotoutuu jokaisen peniksen ympärille, joten eiköhän se siitä. Kyse on kiihottumisesta ja halusta.
      Itse en tarvitse mitään sisään - saan orgasmin klittalla jopa helpommin.

      Kyllä se vaan niin on - että tunteet ne ratkaisee!

      • At -59

        tee mitään...lemppaan miehen heti, jos sillä on pieni.
        Miehen kyl pitää olla melko pieni, ketterä ja hyväkielinen.
        Harmi vaan, et oon pitkä ja viiskymppinen....mut hanakkaasti on nuoret miehet kimpussa :)


      • on nuoria
        At -59 kirjoitti:

        tee mitään...lemppaan miehen heti, jos sillä on pieni.
        Miehen kyl pitää olla melko pieni, ketterä ja hyväkielinen.
        Harmi vaan, et oon pitkä ja viiskymppinen....mut hanakkaasti on nuoret miehet kimpussa :)

        ja sokeita, jos luulet että ulkonäkösi vetää puolrrnsa. Pojilla seisoo ja ne tekee tikapuillekin saman kuin sinulle : Panee astuen. Vaikka olisi kuinka väljät askelmat ja vaikka lahonneetkin. Riski-bisnes ja se voi jopa yllyttää siihen, että seisooko vai ei. Moni kiipeää tikkaita silmät kiinni...


      • Angela A.
        At -59 kirjoitti:

        tee mitään...lemppaan miehen heti, jos sillä on pieni.
        Miehen kyl pitää olla melko pieni, ketterä ja hyväkielinen.
        Harmi vaan, et oon pitkä ja viiskymppinen....mut hanakkaasti on nuoret miehet kimpussa :)

        Lehmät! täältä nuorten palstalta.


      • ammuuuuu
        Angela A. kirjoitti:

        Lehmät! täältä nuorten palstalta.

        No no vasikka.. siis jonkun lehmän lapsi.. perässä tulet..


    • nääonainanäitä

      Luulin monta monta vuotta, että iso on tae onnellisuuteen, mutta nyt 40vee ja seksin tuntuessa parempana kuin koskaan, niin sellainen 10-14 cm kova tuntuu oikeassa paikassa paremmalta kuin mikään. Ennen tykkäsin kun sattui, mutta nyt tuntee itsensä paremmin ja pienempi osuu ainakin mulla oikeaan paikkaan..

    • N33....

      Ei liian isokaan saa olla..jos joudut kahdella kädellä runkkaan ni siitä on jo hauskuus poissa. Ja toinen äärilaita, eli ei myöskään liian pieni. Muutaman sentin kalusta ei oo mitään "hyötyä". Ja ottasin rumemman, koska 90% komeista miehistä on itteensä täynnä olevia idiootteja.

    • WTF?!!!

      NYT OLI KYLLÄ RIMANALITUS Suoli24:lta!

      Tämä topiikki on NUORTEN PALSTALLA?

      Eikös täällä ollut se Seksi osa-alue omane palstoineen aiheesta myös olemassa?

      Sairasta touhua.

      • asdfghjklä

        Niimpä ja muutenkin miksi tänne tulee kirjoittelemaan jotkut nelikymppiset?


      • 37v
        asdfghjklä kirjoitti:

        Niimpä ja muutenkin miksi tänne tulee kirjoittelemaan jotkut nelikymppiset?

        17-18 vuotiaaksi ollaan lapsia ja saadaan lapsilisää.
        Sitten alkaa teiniys..luonteesta riippuen päätyy (20 )kun asetutaan aloilleen parisuhteeseen.
        Keski-ikä on 37-43v ihminen.
        Aikuisia on työikäiset ihmiset.
        Ikä ihmisiä on 60 vuotiaat
        Vanhuus alkaa kun eläkeikä koettaa..65v
        Nykyään teiniys ikäluokka on kasvanut, ennen oli jo 20 v äiti ja perheestä huolehtiva.
        Kokemuksen äänellä moni täällä kertoo,(n.40v) ei teineillä niinkään ole kuin luulo puheita n.2 kokemusta takana.


    • Iitan piina

      miksei kukaan puhu tai valita liian suurikokoisesta peniksesta? Sellaisella saattaa huolimattomasti toimiessaan tehdä enemmän pahaa kuin hyvää.

      • Ellieer

        Mitä isompi sen parempi, tietää nainen, jola kokemusta...


      • 13+7=20
        Ellieer kirjoitti:

        Mitä isompi sen parempi, tietää nainen, jola kokemusta...

        Mä ottasin kyllä molemmat!!


      • Tavallinen Kulli
        13+7=20 kirjoitti:

        Mä ottasin kyllä molemmat!!

        Tiedän monta miestä jotka ei nuole naisiaan.Se on sääli. Naiset tykkää siitä helkkaristi :)

        Ja sitä tykkää tehdä tai ei. Nuoleminen velvollisuuden tunnosta on aika säälittävää..

        Minä kuulun siihen ryhmään joka nuolee niin kauan ku nainen haluaa :) Melkein paras asento on ku nainen istuu naaman päällä.Ihana jos nainen tulee siinä :)
        69 on myös loistava asento. siinä voi nuolla muualtaki ;) Herkutella!

        Pistäkää naiset kommenttia millaisia tuntemuksia pyllyn nuoleminen teissä herättää :)

        Monet Naiset tykkää kovasti!


      • JA JEEEE.....
        Tavallinen Kulli kirjoitti:

        Tiedän monta miestä jotka ei nuole naisiaan.Se on sääli. Naiset tykkää siitä helkkaristi :)

        Ja sitä tykkää tehdä tai ei. Nuoleminen velvollisuuden tunnosta on aika säälittävää..

        Minä kuulun siihen ryhmään joka nuolee niin kauan ku nainen haluaa :) Melkein paras asento on ku nainen istuu naaman päällä.Ihana jos nainen tulee siinä :)
        69 on myös loistava asento. siinä voi nuolla muualtaki ;) Herkutella!

        Pistäkää naiset kommenttia millaisia tuntemuksia pyllyn nuoleminen teissä herättää :)

        Monet Naiset tykkää kovasti!

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon .Ei tarvitse olla iso kunhan on topakoissa persaaksissa kiinniSE TUNTUU KUIN OLISI TUHAT MULUKKUA YHTÄAIKAA PIMPULASSA.


      • nainen45v.
        Tavallinen Kulli kirjoitti:

        Tiedän monta miestä jotka ei nuole naisiaan.Se on sääli. Naiset tykkää siitä helkkaristi :)

        Ja sitä tykkää tehdä tai ei. Nuoleminen velvollisuuden tunnosta on aika säälittävää..

        Minä kuulun siihen ryhmään joka nuolee niin kauan ku nainen haluaa :) Melkein paras asento on ku nainen istuu naaman päällä.Ihana jos nainen tulee siinä :)
        69 on myös loistava asento. siinä voi nuolla muualtaki ;) Herkutella!

        Pistäkää naiset kommenttia millaisia tuntemuksia pyllyn nuoleminen teissä herättää :)

        Monet Naiset tykkää kovasti!

        Olet oikeassa, naisena voin kertoa että suulla tehty tyydytys on moninkerroin voimakkaampi ja mielestäni paras nautinnon saanti keino. Harmi vain että on vielä paljon miehiä jotka kuvittelevat että penis sinne ja jyskytys niin kyllä nainen laukeaa.


    • 22cm

      Pientähän saa useinkin, mutta kyllä isoa penistä jokainen nainen elämässään joskus haluaa.

    • Niceplayerinn

      Olen noin 40 nainen.Tunnustan kokemukseni.
      Miehen kalun koko ei ratkaise mitään vaan se kuinka sitä osaa/pystyy käyttämään.
      Iso: tarvitsee paljon voimia jäykistyäkseen eikä aina kykene" riehumaan"pimpissä tuntuvasti.Suuseksi onnetonta antaa.Monipuolisuus puuttuu, kenties taitokin johtuen koosta.
      Pienempi: Kova ketterä leikkisä ja suuseksi onnellista.

      En yleistä, mutta minun kokemuksellani näin :) Laatu korvaa määrän myös koko asioissa.

    • Lopullinen totuus

      Lörppäpillut valitsee suuren.

      Jos lantionpohjanlihakset ovat kunnossa, niin kaikki etusorma suuremmat ovat riittävän suuria, pienemmistä ei ole kokemusta.

      Valintaperusteeni ei olisi sen kummemmin ulkonäkö kuin peniksen kokokaan, vaan luonne on se mikä ratkaisee ja sen ohella seksitaidot, mutta niissäkin voi kehittyä, joten ei niidenkään puuttuminen ole mikään katastrofi.

      • mielipide_

        Mitä sitten? Johan nykyaikana 12-14v tytöt harrastavat seksiä. Ei ole mitään erikoista. Tuossa iässä se neitsyys menee suurimmalla osalla. Hyvä se on kuulla aikuisten suusta totuudet, että koolla ei ole niinkään väliä vaan muilla jutuilla. Miehenä pystyy kikkailemaan omalla tavaralla sen verta hyvin, että ei tarvitse haaveilla 20cm. Normi vehkeellä saa nainen orkkuja ja vesisuihkuja yms. Aina puhutaan myös miehen koosta, mutta ei ikinä naisen tavarasta. Niissäkin on isoja eroja. Saisivat naiset vaan treenailla lantiopohjan lihaksia ja pitää muutenkin kroppansa kunnossa, niin seksi innostaisi enemmän ja pidempään!!! Kondomit vie kyllä kaiken nautinnon koko touhusta. Toivottavasti joskus keksivät ultra ohuen super kestävän kortsun, jota ei käytännössä tuntisi ollenkaan. Mutta se on jo toinen juttu se.


    • stinus

      Tottakai otan "ruman" miehen,komean mies on vielä ylpeä ja itsepäinen...

    • köpököpö

      Onko sulla iso värkki,,,olen elämäni aikana huomannu,että koolla on väliä,muttei miehen peniksen koolla..vaan naisen ,on vaikka minkälaisia kokoja....nakista makkaraan,,,

    • Mr. Big-Siitin

      Naiset voisi lopettaa tämän penis-koko-keskustelun, ja siirtyä keskustelemaan oman vehkeensä ulottuvuuksista. Nimittäin, sanonta "iso nainen, iso pillu ja pieni nainen, kokonaan pillua", pitänee hyvin paikkansa. Neitsyet ja viidenlapsen äidit (vittu) ovat ne ääripäät... Mutta todettakoon, että ns. possupyllyillä on tiukimmat tavarat. Mutta he eivät ole mitään synnyttäjä-tyyppejä...

    • N.40.v.

      Jos etsin elämänkumppania niin katseenkestävän ja pieni peniksisen.
      Mutta jos haluan vain tyydytystä ja rakastella vaan silloin iso peniksisen.
      Kysymyksen voisi kääntää toisinkin päin.
      1.Ruma nainen, tiukka pimppa.
      2.Kaunis nainen iso löysä kolo.

    • Elämä on kompromissi

      Yksilöitä lienemme kaikki ja vastakappale olisi hyvä vastata toista. Molemmat ovat tuoneet tyydytystä ja halukkuuden ja miehiset myuutkin puolet tulevat pitkällä juoksulla tärkeiksi. kaikppa ne isomunaiset miehtkin keskittyvät sen kapistuksensa esittelyy ja panemiseen. Eikä tämä ole vain luulo. Jokainen kohdalleni osunut isomunainen mies on pettänyt rakastaan. Ainakin näillä netisivuilla moni lähettää kalustaan kuvan pyytämättä. Ottaisin tavallisen näköisen keskikokoisen, mukavan kumppanin joka ei ole täynnä itseään vaan hyvä, mielllään halukas kumppani. Kamalinta on se että toinen välttelee ja mitätöi sinua eikä huomioi tarpeitasi. Olemme todenneet naisten kanssa että ei taida yhteen mieheen mahtua rakastajaa, remonttireiskaa ja hyvää kaveria, eikä varmaan naisessa rakastajaa, kodin hengetärtä ja rehtiä kaveria" . Tällä ketkellä minulla on hellä pienimunainen hyvä kaveri joka ei tiedä remontoinnista mitään ja olen aivan uupunut kun teen keittiöremonttia yksin. Tässä vaiheessa kaipaisin remonttireiskaa, mutten kaipaa pettäjää. Kesällä tuota veneilijää jonka kanssa ei tarvitse turhasta kämistä.

      • 24

        Täällä on kaikki hyvä samassa paketissa niinkuin kaikilla säkömiehillä.
        Remontit hoituu raha juoksee ja sormet näppärät johtojen ja rasioiden kanssa:D


    • Minkss

      Miksi ihmeessä Suomi24 pistää tämän ketjun etusivulle??? Mitähän joku 12 vuotias tyttö ajattelee näistä aikuisten naisten ja miestenkin penis-jutuista? Kehittyville "pienipeniksisille" nuorille pojille nämä keskustelut aiheuttaa turhia komplekseja.

      • höpsss...

        Tuskin tämä aikuisellekaan antaa mitään.


    • juuri näin

      Kokemuksesta, omallakohdalla voi kertoo, että mieluummin ruma ja iso. Valitettavasti koko ei näy päällepäin, ja tule yllätyksiä. Olen jättänyt yhdynnän väliin, siinä vaiheessa, kun koko selvinnyt. Olen kuitenkin hoitanut asian mielestäni fiksusti tekemällä temput käsityönä partnerille, mutta valitettavasti olen sen jälkeen myös jättäytynyt suhteesta pois ilman, että toinen tietää syytä. Valitettavasti en pysty valehtelemaan ja totuutta en voi kertoa joten minusta jää varmaankin vähän ikävä maku ja epätietoisuus.

    • muutaman jälkeen

      Kokemuksen perusteella valitsisin vaihtoehdon nro 2.
      Ei sitä ees huomannu pienikokosen omistajan kans, et nyt harrastetaan seksiä.
      Suhdeki toimii paljon paremmin, jos saa oikeesti munaa, eikä vaan jotain haleja toiselta.
      Kunnon seksi auttaa krapulaan, ja arkiki sujuu paljon mukavammin, ku pääsee purkautumaan välillä. Riidatki on paljon mukavampi selvittää, ku saa jonku "palkinnon" siitä.
      Tosin isompi ei auta siihen, jos toinen ei osaa ku paukuttaa. Tyytyis runkkaamaan, eikä kiduttais naisia.
      Ja en kyl välitä mistään hunkseista/kalenteripojista.

      • on.

        Väliä. Mitä isompi ja lihavampi nainen,sen vastenmielisempi se on.


      • naikkonen 016
        on. kirjoitti:

        Väliä. Mitä isompi ja lihavampi nainen,sen vastenmielisempi se on.

        On sillä tietenki väliä jos on ihan pikkurillin kokoinen muna niin mitä sillä tekee?
        Suhteessa pitää olla sutinaa ja seksin pitää tihkua! Semmonen 14-17cm on sopiva. Toki en miestä munan koon mukaan valitse mutta kyllä se on yhtä tärkeä pointti kuin luonne...
        Asiasta kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoo 40-kymppinen nainen.Olen erittäin aktiivinen sängyssä ja en ole mikään horoperse jota joutuu polkemaan kuin tulpatonta mopoa :) Semmoset miehet keillä ollu sopiva vehe niin kyllä ne on nautinnosta huutaneet. Ja eräs kertoikin että pienempi vehe sopii hyvin suuhun, joka on totta. Minusta yli 20cm on liian iso alle 14cm on liian pieni, itselleni siis!


      • kokemusta on
        naikkonen 016 kirjoitti:

        On sillä tietenki väliä jos on ihan pikkurillin kokoinen muna niin mitä sillä tekee?
        Suhteessa pitää olla sutinaa ja seksin pitää tihkua! Semmonen 14-17cm on sopiva. Toki en miestä munan koon mukaan valitse mutta kyllä se on yhtä tärkeä pointti kuin luonne...
        Asiasta kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoo 40-kymppinen nainen.Olen erittäin aktiivinen sängyssä ja en ole mikään horoperse jota joutuu polkemaan kuin tulpatonta mopoa :) Semmoset miehet keillä ollu sopiva vehe niin kyllä ne on nautinnosta huutaneet. Ja eräs kertoikin että pienempi vehe sopii hyvin suuhun, joka on totta. Minusta yli 20cm on liian iso alle 14cm on liian pieni, itselleni siis!

        Mielestäni jos miehellä on ns."pieni penis" joka ei sattumoisin toimi aika ajoin kunnolla niin voi voi.....
        Ei voi kokeilla edes eri asentoja,kun jo lopahtaa vaikka kuinka mies yrittäisi itse "rutistaa" peniksen tyvestä,että siesoisi edes hetken.SE JOS MIKÄ ON TURHAUTTAVAA!!!!! Eikä sitä lähestulkoon aina nainen tulla tyydytetyksi käsin tai kielellä.Ja joskus harvoin,kun tämä "uljas-uros saa itsensä pysymään koossa koko aktin ajan niin voi herranen aika.huhhuh... JA TÄLLAISILLA MIEHILLÄ ON VIELÄ KANTTIA OLLA HYVÄN ITSETUNNON OMAAVA.Muutenkaan ei "pienellä peniksellä" voi kokeilla eri asentoja vaikka se toimeisikin muuten normaalisti.Jos vaan aina ollaan lähetyssaarnaaja-asennossa tai takaapäin niin kyllä se alkaa jurppia pitkäpinnaistakin naista.Tämä on vaan minun mielipiteeni.


    • Itse tykkään omassa tapauksessa jos nainen myös tuoksuu mun mielestä hyvälle ja maistuu ihan molemmista päistä hyvälle. =P

      Ulkonäkö on kyllä myös tärkee ja ei liian tiukka pipari on parempi ;)

      No ei tässä kysytty kumpaakaan, mutta kai tämä kommentti tähän aiheeseen vähän myös kuuluu...

    • naineeen

      Ehdottamasti ekan. Ei ees tarvi perustella. ei isolla munalla tee mitään, se vaan sattuu.

    • IsoKyrpäinen

      mulla on 35cm mulukku, ja sitä ei ole kukaan vielä väheksyny, naamassani on varmaan kaikki niinkuin kuuluukin, nokka ja silmät, tosin järkee sais olla enemmän..

      • no just

        Oletko sitten ilmoittautunut jo ennäytysten kirjaan? Maailman pisin penis on tällä hetkellä 34cm.


      • kokenut kaiken tietä

        onko jussi kysymyksessä


    • Ottaisin vaihtoehdon 1. Mun mielest taito on ehdottomasti tärkeämpää kuin koko. Saatan olla yks harvoista ketä on tätä mieltä, mut toi on kyl mun mielipide.

    • Keskimittainen

      Ruman ottaisin,jos vain nämä vaihtoehdot ovat tarjolla. Paras vaihtoehto on kuitenkin "normaalinnäköinen", normaalikokoisella peniksellä varustettu mies.Ei siis mitään liikaa tai liian vähän.On nimittäin kokemusta pienipeniksisestä ja voin sanoa, ettei kokemus ollut tyydyttävä.

    • ejakuloiva

      Kiihoittuminen,- takaa orgasmin,- tai vaikka vain ihanan läheisyyden nautinnon.
      Siinä tilanteessa peniksen koolla ei ole väliä.
      Ulkoisissa synnytin elimissä,- kun on enemmän kiihoittuvia kohtia

    • tdstsg

      Kuka nyt ulkonäköö katsoo... luonne se on mikä merkitsee.

    • Iso parempi

      että isoa sen pitää olla eikä mitään pientä nappulaa.

      Yleensä nämä isokaluiset miehet ovat ns. bitaipuvaisia. Esittelevät kalujaan
      ja pitävät myös miesten välisestä kuten imuista ja antavat kosketella kaluaan.

      Mies muuten tekee sen suulla paremmin kuin nainen!

    • pien pelinen

      Kumpi kutittaa kivemmin heinä vai mäntypölkky?

      • PENIKSESTÄ

        ja sen KOOSTA,LOMPAKON PAKSUUS RATKAISEE


    • piipaa.

      Ehdottomasti vaihtoehto 2! Pienen peniksen takia koko suhde voi kärsiä, nimimerkillä kokemusta on. Seksikkyys ja ulkonäkö ei riitä siihen, että mies olisi hyvä sängyssä. Miten mies edes voi olla hyvä sängyssä, jos itse yhdyntä ei tunnu juuri miltään?

    • Pam Pam Pamela

      Ei kait sitä ensimmäisenä mieheltä kysytä onko sinulla iso vai pieni. Ulkoinen olemus ja käyttäytyminen ovat merkityksellisempiä tutustumisen jatkolle. Onhan niitä tekopeniksiä, jos ei muuta halua kuin pelkkää penistä. Miehen peniksen koko ei ole niin merkittävä asia, jos mies osaa hyväillä ja kiihottaa naista taitavasti. Iso penis on haitaksi huonolla rakastajalla, jos survaisee kapineensa kuivaan paikkaan unohtaen eroottisen esileikin. Jotkut miehet ovatkin kovin peniskeskeisiä ja surkeita sänkyhommissa, eivätkä osaa ottaa lainkaan naista huomioon, elävät harhassa kuvitellen, että kaikki on ok, jos on iso penis.

    • vain käytöllä

      Eiköhän ne tytöt valitse sen joka osaa käyttää sitä, koollahan ei ole merkitystä.

    • maruschka

      Tuskin kukaan valitsee pelkästään noilla kriteereillä tai aikas köyhät on valinta perusteet ;)

    • Qinis

      Kyllä se on keskikokoinen mielestäni paras. Liian iso turruttaa paikat ja liian pieni ei tunnu missään. Oma mittari on ollut ehkä se että sopiva tuntuu "kodilta" sen oikeasti tuntee kun osat hitsaa sopivasti yhteen ja siitä ei silloin enää saa tarpeeksi ollenkaan, haluaa vain koko ajan lisää.

    • 2

      Ehdottomasti iso.

      • m17cm

        Onko tällästä ketjua pakko mainostaa S24 etusivulla? Varmaan miljoona kertaa käsitelty asia ja vetää kaikki trollit puoleensa.


      • duracell pupu
        m17cm kirjoitti:

        Onko tällästä ketjua pakko mainostaa S24 etusivulla? Varmaan miljoona kertaa käsitelty asia ja vetää kaikki trollit puoleensa.

        Siitä puhe mistä puute....


      • ----
        duracell pupu kirjoitti:

        Siitä puhe mistä puute....

        Mitä pienempi niin sitä vikkelämpi!!


    • se2010

      1. vaihtoehdon valitsisin, jos olis hyvät kädet ja suu. Henk.koht. kuten uskoakseni, monet muutkin naiset, saan orgasmin muilla keinoilla kuin yhdynnässä, jos saan.

      2. vaihtoehdon valitsisin, jos käden ja kielentaidon olisivat keskiketterät/huonot. tuntuis sentään jossakin. mutta liika on liikaa. ei oo kiva, jos munasarjat huutaa hoosiannaa.

      2. vaihtoehdon veikkaisin kuitenkin vievän voiton, koska harvalla taidot on niin hyvät, että "laatu korvaisi määrän".

      • tämä havainto

        Huorat tarvitsevat ison, koska heillä tavara on jo käynyt löysäksi ja pieni tai keskikoko ei tunnu missään. Ja tietenkin homot tarvitsevat ison.


      • Bi/homoilla isommat
        tämä havainto kirjoitti:

        Huorat tarvitsevat ison, koska heillä tavara on jo käynyt löysäksi ja pieni tai keskikoko ei tunnu missään. Ja tietenkin homot tarvitsevat ison.

        homoilla/bimiehillä on isoja kaluja. Se kismittää ns. heteromiehiä, joilla aika usealla pieni peli.
        Ovat tämän vuoksi kateellisia ja itsetunto nolla. Siitä johtuu tämä ikuinen narina ja kateus heteromiehillä. Tiedän ja olen nähnyt lukemattomia pikkukaluja ns. maskuliinisilla ja olevinaan äijillä. Mutta hävyttömän pienet munat!


    • MM

      Minkä kokoinen sitten on iso tai paksu? Itselläni on 18cm pituutta ja ympärysmitta on 16cm

      • Masa774

        Onko ämmillä mittanauhat mukana makuuhuoneessa vai mistä nuo satunnaispokien mitat tulevat kuin apteekin hyllyltä?


    • Itse en koosta välitä, tyydytän itseni ensisijaisesti ja siihen oma kokoni riittää enemmän kuin hyvin :)

    • sexy is IN

      ei se koko vaan taito miten mies osaa käyttää munaansa ja osaa olla aktiivinen sekä ennenkaikkea jaksaa useamman kerran kuin yhdesti viikossa.Kyllä naisellakin pitää olla "munaa" ottaa ja antaa.

    • mielipiteeni.

      Mutta mielellään ei megaisopenistä. Tykkään komeista normipainoisista nörteistä, joistakin punkkareista, nuorista komeista hevareista ja tavallinen-oma-itsensä pojista.

    • Terveisin Tuija

      Se on hyvän kokoinen muna joka sulahtaa sopivasti suuhun ja saa aikaiseksi pienen yökkäysreaktion. Eli toisin sanoen, pitää ainakin kitarisoja koskettaa!

    • saara49

      koolla ei väliä vaan mitä sen kanssa tehdään.

    • ehdottomasti

      Mies pitää kiinnostaa ulkonällisestikin, enhän yhdynnän aikana penistä kuitenkaan näe. Jos osaa käyttää, koolla ei väliä. Iso peniksinen ei yleensä ole ollut niin taitava sängyssä, kun luottautuu vain kokoon. Pikkupeniksisemmät keksii kaikkea ja on usein ollut kokeilunhaluisempiakin.

      Miehen pitää miellyttää jokaiselta osa-alueelta, koko on toissijainen juttu.

      • samaa

        typerää alapään kirjoittelua, josta ei kukaan tule hullua hurskaammaksi, koska kait jokainen taklaa
        tyylillään ja makuasioita on monia,
        joku intoilija vain saa taas omia orkkuja kirjoituksista


    • RS

      Onko niillä senteillä todellakin väliä, taidoistahan on kysymys;)

    • HUOH!!

      Näitä typeriä ikuisuus-kysymyksiä..

      Vaikka miehellä olisikin iso muna, hän voi olla aivan toivottoman huono sängyssä. Seksi on muutakin kuin sitä peniksen ees-taas-liikettä naisen sisällä.

      Minulle siis sillä koolla ei niinkään ole väliä, koko ihminen ja kaikki seksuaaliset taidot painaa enemmän.

    • neljäkymmentä neljä

      Kyllä isohkon kokoinen on aina parempi. Se ei siis tarkoita, että sitä pitäisi olla ISO, vaan keskikokoinen. Paksumpi mielummin kuin hirveän pitkä ja kapea. Tärkeintä on tietenkin se, että on hyvä seisokki ja jaksaa eikä se koko, mutta kyllähän isompi tuntuu paremmalta ja saa orgasmin huomattavasti helpommin ja nopeammin.

      Ulkonäöllä ei ole merkitystä, kunhan toinen on siisti ja hyväegoinen.

    • Ruma Mies

      Ihmeen moni väittää ottavansa kakkosvaihtoehdon, mutta voin kertoa kokemuksesta, ettei ruma mies pääse sitä kokoansa edes esittelemään. Ainakaan multa eivät ole käyneet mittailemassa tai tiedustelemassa. Kyllä se on niin että hyvännäköiset valitaan ja niistä sitten koon perusteella.

      • Sillain

        Kaikki ne mitkä on säilynyt taju tallella on kiittänyt


    • piupalli

      Pienikokoisilla miehillä on usein huono itsetunto, peniksen koosta en osaa sanoa onko kaikilla pienikokoisilla miehillä pieni penis.. usein kait on . On myös kerrottu, että jos miehellä on iso nenä niin peniskin on iso.
      Pitää kuitenkin osata käyttää sitä eikä olla vain ylpeä sen koosta. Mahdoton ryminä ei tuo sitä toivottua tulostaeli orgasmia.

    • otsis

      mettäänhän se meni tämäkin keskustelu ihan alkumetreillä..ensinnäkin kysymys oli osoitettu tytöille..

    • lelukauppaaaaaaaaaaa

      nimittäin kaupasta saa tekokaluja joilla voi kokoaan korjata.

    • vanha rouva

      koolla ei väliä ,vaan se taito

    • vaihtoehdon 1 ja kokemusta on ruunsaasti molemmista. Koko ei todellakaan ratkaise, vaan aivan muut asiat siinä, että mies on hyvä sängyssä ja kykenee tyydyttämään naisen. t. Nainen 49 v.

    • Nyt panee

      Olen ollut onnenpekka naisten kanssa ja päässyt sutimaan jo yli 30vuoden ajan tällä, moneen kertaan 26 cm pitkäksi mitatulla mulkullani niin duudari- kuin tohtorinaista, nuorta ja vanhempaa, vaaleaa ja tummaa, suomalaista ja ulkomaalaista. ENKÄ LAKKAA IHMETTELEMÄSTÄ, MIKSI LÄHES AINA PUHUTAAN MIEHEN KOOSTA, KUN VÄHINTÄÄN SAMANLAISET EROT ON NAISTEN VÄRKEISSÄ. Naisten värkeissä tärkeintä on kuitenkin KOSTEUS, KOSTEUS JA SANOMPA VIELÄ KERRAN KOSTEUS. Naisen kosteus on minusta lähes yhtä tärkeä asia kuin miehen erektio. Aasiassa, jossa ei ole tätä kristinuskosta kumpuavaa seksuaalikielteisyyttä, on naisen pimpat luokiteltu kolmeen ryhmään kokonsa perusteella - Kotoisasti voisi olla S-M-L

    • Mmmmm....

      Ehdottomasti ottaisin ykkösen. Ruma tai läski mies ei kiihota, vaikka olisi minkälainen meisseli. Jos on pienempi penis, osaa yleensä kyllä ottaa naisen tosi hyvin huomioon. Mulla ainakin ne, joilla on ollut pienempi, ovat saaneet mut paljon kuumemmaksi kuin ne, joilla isompi. Tietysti ne tuntuu erilaiselta eri asennoissa, eli koko ehkä määrittelee vähän sitä asentoa. Molemmissa on hyvät puolensa. Paksu tuntuu hyvältä, mutta jos on ohuempi, tuntuu sekin hyvältä kun mies osaa hommat ja intohimoa ei puutu. Eli mieluummin vaikka ottaisin intohimoisemman ja pienempi peniksen ja paremman näköisen pienemmällä orgasmilla kuin isompi peniksisen, ruman ja ehkä tapojensa orjan (eli samaa nylkytystä), vaikka isompi antaisikin paremman orgasmin. Se on se kokonaisuus.

    • Jorkkaboy

      Keskikokoisen (reilu 20cm) omaavana, kokemuspohjaisesti voin sanoa että useimmille naisille meikäläisen meisseli on riittävä. Rakastelun joutuu aloittaa varovasti jotta pimppi ehtii venyä ja tottua penikseeni. Pohjaan voi työntää vasta muutaman minuutin jälkeen.
      Enemmän tuntuu arvostavan kestävyyttä. Yks ulisi "ex:äs olli hullu kun päästi sut poiiis"

    • stondis

      niin. jos on aivoton sonni ja se tuntuu vain kun saa heittää varvit kullin päässä hyvälle. mut miten se on taivaallista kun se tuntuu myös yläpäässä. oikein varpaista asti alkaa ja ravistaa koko bodia

    • Totta on että kumppani valitaan ensivaikutelman perusteella yleensä ulkonäön, mutta loppupeleissä (suhteeseen siis) katsotaan luonnetta.. Jos tuo seksikäs pieni munainen mies on täysi kusipää, ei sitä kukaan halua, sama pätee tuohon rumempaan kohtaan (tämäkin on vähän mietinnän arvoinen kysymys, mikä on komea ja mikä ei, kaikilla ihmisillä on omat mielipiteensä.).. Luonna ratkaisee ennemmän kuin varustuksien koko..

      Yhdenillan juttuihin kelpaa mikä vain, jos itse on sillä tuulella..

    • taito laji

      kyl se on taito laji,ei oo koosta ja kauneudeta kii.eli koolla ei ole väliä eikä hepin heiluttajan ulko näöllä.moni kakku päältä kaunis......

      • Eressh

        Aina löytyy niitä ylimielisiä naisia, jotka vaativat sen isokaluisen miehen saadakseen kertoa kavereilleen ''kuinka iso se on''. Löytyy myös niitä joilla todellakin on niin löysä (yleensä synnyttäneillä) ettei pieni tai edes normaalikokoinen kalu siellä miltään tunnu. Onneksi kuitenkin myös naisille on keinot treenata alapäätään parempaan kuntoon, kuten myös miehilläkin jos ego kärsii liian pienestä..

        Omassa tapauksessani:
        - Ei iso, muttei pienikään mielestäni, eli n.15-16cm, riippuu erektiostakin. (pienemmälläkin pärjäisin)
        - Seksi on myös hyvää molemminpuolin (olemme puhuneet suoraan tuntemuksistamme)
        - Tärkein asia suhteessamme on rakastaminen ja toisesta välittäminen vahva luottamus toiseen.
        - Olemme kokeilleet seksissä aivan uusia asioita. Tämän ansiosta kumpikaan ei pääse kyllästymään.

        Sitten vielä voin kertoa suhteemme alkuvaiheen ongelmista vuosia sitten:
        Aluksi minulla oli erektio-ongelmia sen johdosta kun ajattelin kaikilla muilla olevan omaani suurempi.
        Ja että siihen hyvään seksiin vaaditaan se iso kalu. Kuitenkin nämä ongelmat menivät muutaman viikon tutustumisen aika ohi. Aloittaessamme kunnolla seksin harrastamisen kävikin niin että vaimoni tiukkuuden vuoksi häntä sattui pitkän aikaa ja se lisäsi jännittyneisyyttä, joka vähensi kostumista ja emättimen kuivuus vaikutti seksin harrastamiseen vielä lisää.. Senkin ongelman olemme saaneet selvitettyä, nykyään seksimme on todella intohimoista, itsellä hyvä erektio ja vaimollani todella kosteana.

        Viimeinen kommenttini:
        KOKONAISUUS RATKAISEE ja se kokonaisuus koostuu rakastamisesta, luottamisesta, seksistä ja kaikesta mahdollisesta mikä vain parisuhteeseen kuuluu :) Ja vinkkinä miehile, keskustelkaa asioista avoimesti ja häpeilemättä kumppanienne kanssa. Oli se sitten mitä tahansa..


    • pienet pilit pikku p

      Sii halåå tottakai vaihtoehto kaksi!!! En ymärrä mitä iloa jostain pikku pippelistä on, vaikka tiukka olenkin (kuulemma) niin eihän se pieni tunnu. Sitäpaitsi on surkeaa katseltavaa jos aikuisella miehellä pieni pili....ei yhtään kiihottavaa :( 42 vuotiaana naisena niin ou jee kyllä sen melan kannatta olla hyvän kokoisen, sellainen mies pääsee helpomalla sillä jo pelkän kalun näkeminen kiihottaa ja oi sitä mahtavaa tunnetta kun se melellään paksu kalu ekan kerran työntyy sisään huhuijaa ja nam. Ei ei pienet pilit kuuluu pikku pojille.

      • asdffsggsd

        sinulla ei taida olla muuta elämää kuin seksielämä!!!!1


    • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Emmä osaa sanoa.. Mulle se miehen ulkonäkö ei ole suurintekijä, tietenkin sen pitää sillä lailla itseään miellyttää. Kaikilla tytöilläkin on erilaiset mielipiteet poikien ulkonäöstä. Toinen sanoo "ompa hyvännäköinen" ja toinen "ei mikää ihmeellinen". Luulisin ainakin, että kaikki tytöt jotka seurustelee (TOSI TARKOITUKSELLA) voivat sanoa heidän miestensä olevan seksikkäitä. Seksi kuuluu mun mielestä parisuhteeseen ainakin sitten jossain vaiheessa. Joten onhan se hyvä jos miehellä on sen kokoinen, että tuntuu hyvältä. Ei miehellä kuitenkaan saa olla mikään liian suuri, eihän se sitten ole hyvä enää luulisin. En ymmärrä miks tämmöstä ees kysytään, se on niin siitä kokonaisuudesta kiinni onko mies sellainen mitä etsii... :)

    • totuus peliin

      Mitä varten miehellä on penis olemassa? Naista vartenko ja naisen tarpeiden tyydyttämistä varten? No ei todellakaan ole. Penis on olemassa kusemista ja lisääntymistä varten eikä todellakaan naista varten. Pienellä peniksellä voi virtsata ja lisääntyä aivan yhtä hyvin kuin isollakin. Jos naisten mielestä miehen penis on ainoastaan heitä varten ja tämän vuoksi koolla on väliä, niin pahastipa ovat erehtyneet. Aivan samalla tavalla me miehet sitten voitaisiin sanoa, että naisen tissit ovat vain meitä miehiä varten ja siksi vain isot tissit kelpaavat meille, mutta emme me miehet kuitenkaan niin sano, koska asia ei niin ole. Rinnatkin ovat ainoastaan lapsen imettämistä varten ja se onnistuu pienillä rinnoilla aivan yhtä hyvin kuin isoilla rinnoillakin. Samaten myös penis on ainoastaan kusemista ja lisääntymistä varten, ne onnistuvat pienellä peniksellä aivan yhtä hyvin kuin isollakin peniksellä.

      Mihinköhän tarkoitukseen mies munaansa kuitenkin ylivoimaisesti suurimman osan elämästään käyttää? Virtsaamiseen, aivan totta.

      • niin...

        Virallisestihan sanotaan että koolla ei ole väliä... vaan kyllä sillä on. Nimittäin hyvin moni nainen on kysellyt ensimmäisinä intiimeinä kysymyksinään että kuinka iso se on tai haluaa minkä näköinen se on. Kummasti pettyvät jos miehellä on pieni, yllättyvät vastaavasti onnellisesti jos miehellä on iso.

        Joten onko sillä koolla sitten väliä jos naiset kyselevät että kuinka iso se on ja mielummin haluaisivat ison? No onhan sillä.

        Mieluiten haluaisivat ison jota mies osaa myös käyttää, mutta pieni harvemmin kelpaa naisille vaikka osaisi kuinka käyttää, se nyt ei vain tunnu kovinkaan paljoa.


      • PanoMIEHIÄ VAAN
        niin... kirjoitti:

        Virallisestihan sanotaan että koolla ei ole väliä... vaan kyllä sillä on. Nimittäin hyvin moni nainen on kysellyt ensimmäisinä intiimeinä kysymyksinään että kuinka iso se on tai haluaa minkä näköinen se on. Kummasti pettyvät jos miehellä on pieni, yllättyvät vastaavasti onnellisesti jos miehellä on iso.

        Joten onko sillä koolla sitten väliä jos naiset kyselevät että kuinka iso se on ja mielummin haluaisivat ison? No onhan sillä.

        Mieluiten haluaisivat ison jota mies osaa myös käyttää, mutta pieni harvemmin kelpaa naisille vaikka osaisi kuinka käyttää, se nyt ei vain tunnu kovinkaan paljoa.

        Meillä suomalaisilla miehillä on se keskimäärin 12-13cm slaikkari. Jos se joku 10cm on, niin tahtoohan se olla vähän ettei se paljoa kutkuttele tussun riemunystyröitä.
        En kuitenkaan usko, että naiset haluavat mitään pornostaran 18cm kyrpää; ne oikeesti haluaa sopivan kokoista ja muodokasta. Paksukin mene, - siis tasapaksu, jos ei ole kunnon muodokasta isoterskaa suoninuijjaa tarjolla.

        - Itse panomiehenä sanon teille pojat, että keskittykää kullinne muotoon enempi kuin kokoon. En tiedä voiko kullin muotoa parantaa, koska turpea terska se molla pitää, koska se tekee naisen onnelliseksi orgasmeissaan.

        Turhan täällä siis mittoja feikkaatte! Teot puhukoot puolestaan!


      • jdghykg
        PanoMIEHIÄ VAAN kirjoitti:

        Meillä suomalaisilla miehillä on se keskimäärin 12-13cm slaikkari. Jos se joku 10cm on, niin tahtoohan se olla vähän ettei se paljoa kutkuttele tussun riemunystyröitä.
        En kuitenkaan usko, että naiset haluavat mitään pornostaran 18cm kyrpää; ne oikeesti haluaa sopivan kokoista ja muodokasta. Paksukin mene, - siis tasapaksu, jos ei ole kunnon muodokasta isoterskaa suoninuijjaa tarjolla.

        - Itse panomiehenä sanon teille pojat, että keskittykää kullinne muotoon enempi kuin kokoon. En tiedä voiko kullin muotoa parantaa, koska turpea terska se molla pitää, koska se tekee naisen onnelliseksi orgasmeissaan.

        Turhan täällä siis mittoja feikkaatte! Teot puhukoot puolestaan!

        No kerroppa se omas kalun koko?
        Täälläpäin kun on pieni niin ei hirveesti ole itseluottamusta, ja totta se on että mielialaan miehillä vaikuttaa ja todella paljon just nää kalun koko asiat.


      • PanoMIEHIÄ VAAN
        jdghykg kirjoitti:

        No kerroppa se omas kalun koko?
        Täälläpäin kun on pieni niin ei hirveesti ole itseluottamusta, ja totta se on että mielialaan miehillä vaikuttaa ja todella paljon just nää kalun koko asiat.

        Huomaa kyllä, että vään itsetuntovajausta pojilla ja miehentekeleillä: Porno kait aiheuttaa suuret suorituspaineet ja juurikin nämä standardit siitä monestiko pitäisi naida viikossa jne. Moni sitten alkaa kusettamaan itselleen ja muille ja harrastamaan jos mitä kuvamanipulaatiota.
        Siis perseestähän nämä Suoli24;n "isomunat" mittaavat ja siihenkin kusettavat puolet lisää.

        En minä ala täällä senttejäni kertomaan. Hyvin on pärjätty.

        Se on vain tilastollinen tutkittu tosiasia, että 13cm ja piirun pari vajaa on suomalainen keskimitta, -tai ei suomalainen, vaan meidän rodussa.

        Jos on ongelmia itsetunnon kanssa, niin kannattaa lukea faktatutkimuksia ja jättää tällaiset idioottisen todellisten nysämulkkujen palstat omaan arvoonsa ja mielellään kokonaan lukematta.
        Samaten ei kannata mennä minnekään Alastonsuomeen katsomaan mitään kuvamanipulaatiolla isonnettuja mulkunkuvia.

        Hyvin menee kun ei vertaile, niin ei tarvii sitten alentua feikkaamaan kilvan näitten onnetomien jolppien kanssa!


    • pia33

      Ehdottomasti nron 1, jos he olisivat luonteeltaan ja älyltään identtiset. Tietty rumuus/komeus on täysin suhteellista. Ja osittain myös peniksen pituus....

      • ethehhe

        Näinpä. Suomalaisten ka on n. 13,5cm. Luultavasti melkein jokaisen mielestä 25cm on iso ja 7cm pieni, mut entäs 12cm tai 17cm? Varmaankin mielipiteitä on monta....


    • n40w

      No ison tietenkin ottaisin,eikä se ainut kriteeri ole,sillä kyllähän näillä palstoilla on nähty kuinka huono itsetunto pikkumunaisilla on...

      • .._..

        PiEnEn


    • julia..-.

      Mikäköhän on kysyjän mielestä pieni? No, ottaisin joka tapaukses sen komean

    • Anonyymi

      Minun valinta - pienikaluinen komea mies!!!

    • Anonyymi

      Ihan pakko kommentoida. Jos tapaat kivan ihmisen livessä ja alatte juttelemaan ja tutustumaan, niin kuinka nopeasti näette sen toisen pillun tai munan?

      Mä luulen että yhdenillan jutut on asia erikseen, mutta tuskin siinä valitaan.

      Nettijutut on erilaisia koska se kohtaaminen on aivan eri

    • Anonyymi

      Ottaisit kyllä vaihtoehdon 1. Voihan sitä nautintoa saada seksin aikana muillakin tavoilla, esimerkiksi seksileluilla

    • Anonyymi

      Aika pahan laitoit, mutta ison ottaisin. Minulle on oikeastaan tärkein että oma ulkonäköni on sellainen, jolla saan houkuteltua isoja, tummia miehiä luokseni.

      • Anonyymi

        Vehkeiden koolla ei oel mitään väliä kunhan lapsen saa laitettua alulle,kun löytyy se ymmärtäväinen ja rakastava puoliso ei siinä enää mitään mittailla.
        Kiiltokuvaihmiset on niitä pahimpia joita tiedän!


    • Anonyymi

      Sillä jolla on iso penis

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe