KATSO VANHA ON KADONNUT JA UUSI ON TILALLE TULLUT.

adamin.poika

Sillä ennen me olimme lihallisia vaeltaen lihan mukaan, mutta nyt kun me olemme uusi luomus Hengessä, emme lihan vanhassa tilassa, niin tulee meidän vaeltaakin Hengessä ja tutkia ja käsitellä asioita Hengellisesti Hengessä, sillä vain Hengessä me voimme ymmärtää sen mikä Hengen on, sillä lihallinen ihminen ei voi mitenkään ymmärtää sitä mikä Hengen on, sillä se ei kertakaikkiaan siihen pysty- Niinpä jos lihallinen yrittää selittää sen mikä on Hengen, niin hän menee pieleen niin että paukkuu. Siksi ei mitkään itseään Teologeiksi kutsuva ole mikään Teologi, eli Jumaluusoppinut, sillä se mitä hänellä on ymmärryksenä on vain se mikä lihan on ja mikä lihasta on, sillä ei yksikään pappisseminaari, korkeakoulu taikka yliopisto pysty eikä kykene edes alkuakaan ymmärtämään ja tietämään Hengen alueesta yhtään mitään, vaan hän on kuin sokea joka hapuilee ympärilleen eikä tiedä minnekkä on menossa taikka mihin tie vie.
Siksi kaikki lihassa aikaan saadut selitykset, opit ja tulkinnat ovat vain lihan tuotteita eikä niillä voida edes pilkkua selittää siitä mikä Hengen on. Myöskään kukaan, oli hän kuinka oppinut tahansa ei voi selittää kirjoituksia sillä siihen pystyy vain Jumalan Henki, ja yksikään ihminen ei oppiarvoillaan voi saavuttaa itsessään Jumalan Hengen asemaa ja tietoa, joten vain se joka antaa uuden luomuksensa Kristuksessa elää ja hallita voi päästä sisälle ymmärtämään sen mitä todella on kirjoitettu ja mistä Sana todellakin opettaa ja julistaa.

13

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuliprofeetta

Tää siitä saadaan kun suomessa on avohoitopotilaat vapaana.. Sulta tulee paljon juttua, mutta täysin oot hakoteilla elämästä ja maailman kuvasta. Luotat vanhaan kirjaan kuin lapsi äidin kertomukseen hammaspeikosta. Toivottavasti saadaan suomesta sekularistinen valtio. Uskoa voi jokaisella olla henkilökohtaisella tasolla. Olet selkeästi jatkuvassa pelossa, turhaan. Nauttisit elämästäsi..

• adamin.poika

Olen kerran aikaisemmin kuullut melkeinpä samat sanat, lopussa oli vain kehoitus, parempi olisit että tappaisit itsesi.
        Tuo puhuja oli silloin veren tahrima ja muodoltaan kauhistus ja se kehoitti jatkuvasti minua tappamaan itseni. Makasin nimittäin silloin saattohoidossa Joensuunkeskussairaalassa pahan auto-onnettomuuden jälkeen ja minun odotettiin kuolevan minä hetkenä hyvänsä. Tuo irvikuva kiusasi minua kolme vuorokautta kunnes sanoin hänelle: " Minä en pelkää sinua Jeesus Kristus on kanssani. " Sillä hetkellä tuo hirvistys katosi eikä enään ilmestynyt, mutta itse menehdyin leikkauspöydälle, eli kuten lääkärin lausunnossa lukee: Oli Aivokuolleessa tilassa 4 tuntia. Elintoiminnot olivat lakanneet. Aivokäyrä oli suora viiva, vain sydän löi kuusi kertaa minutissa.
        Jumala palautti minut takaisin. Lehdet kirjoittivat tapauksesta. Radio haastatteli minua ja lukuisat olivat ne jotka löysivät Kristuksen kuultuaan kertomukseni joko radion kautta taikka seurakuntien tilaisuudessa tai lehtien sivuilta. MIETI SIIS MITÄ SALLIT SUUSI KAUTTA TULLA, SILLÄ MINÄ TUNNEN TUON JOKA PN SINUUN LAITTANUT NUO SANAT.

• adamin.poika kirjoitti:

Olen kerran aikaisemmin kuullut melkeinpä samat sanat, lopussa oli vain kehoitus, parempi olisit että tappaisit itsesi.
        Tuo puhuja oli silloin veren tahrima ja muodoltaan kauhistus ja se kehoitti jatkuvasti minua tappamaan itseni. Makasin nimittäin silloin saattohoidossa Joensuunkeskussairaalassa pahan auto-onnettomuuden jälkeen ja minun odotettiin kuolevan minä hetkenä hyvänsä. Tuo irvikuva kiusasi minua kolme vuorokautta kunnes sanoin hänelle: " Minä en pelkää sinua Jeesus Kristus on kanssani. " Sillä hetkellä tuo hirvistys katosi eikä enään ilmestynyt, mutta itse menehdyin leikkauspöydälle, eli kuten lääkärin lausunnossa lukee: Oli Aivokuolleessa tilassa 4 tuntia. Elintoiminnot olivat lakanneet. Aivokäyrä oli suora viiva, vain sydän löi kuusi kertaa minutissa.
        Jumala palautti minut takaisin. Lehdet kirjoittivat tapauksesta. Radio haastatteli minua ja lukuisat olivat ne jotka löysivät Kristuksen kuultuaan kertomukseni joko radion kautta taikka seurakuntien tilaisuudessa tai lehtien sivuilta. MIETI SIIS MITÄ SALLIT SUUSI KAUTTA TULLA, SILLÄ MINÄ TUNNEN TUON JOKA PN SINUUN LAITTANUT NUO SANAT.

irtautunut ruumiistasi?

• adamin.poika
        MarkkuP kirjoitti:

irtautunut ruumiistasi?

Olin todellakin Kirkkaudessa tuon nelisen tuntia. Aluksi näin sinne noustessani millainen hyörinä alkoi leikkaussalissa ja sen jälkeen siirryin pois tästä ajasta ja jätin ruumiini leikkauspöydälle.

• adamin.poika
        adamin.poika kirjoitti:

Olin todellakin Kirkkaudessa tuon nelisen tuntia. Aluksi näin sinne noustessani millainen hyörinä alkoi leikkaussalissa ja sen jälkeen siirryin pois tästä ajasta ja jätin ruumiini leikkauspöydälle.

Niin todellakin voin sataprosenttisella varmuudella todistaa lukuisten muidenkin todistajien kanssa, että Elämä on rajan toisella puolella ja jokaiselle ihmiselle on sinne varattu paikka, mutta surukseni sain kuulla, että on niitä joille tuo paikka ei kelpaa vaan he valitsivat mielummin toisen paikan ja vieläpä vapaaehtoisesti. No sitä en oikein ymmärrä, mutta niin vain on. He kun olivat jotkut olleet sitä mieltä ettei Elämää ole kuoleman jälkeen, kun eivät ymmärtäneet, että silloinhan vasta elämä on, sillä täällä kaikki lihansa puolesta ovat kuolemassa vaeltavia vailla elämää olevia elollisia joilla on vain määrätty aika olla ja kuolla pois.

• adamin.poika kirjoitti:

Niin todellakin voin sataprosenttisella varmuudella todistaa lukuisten muidenkin todistajien kanssa, että Elämä on rajan toisella puolella ja jokaiselle ihmiselle on sinne varattu paikka, mutta surukseni sain kuulla, että on niitä joille tuo paikka ei kelpaa vaan he valitsivat mielummin toisen paikan ja vieläpä vapaaehtoisesti. No sitä en oikein ymmärrä, mutta niin vain on. He kun olivat jotkut olleet sitä mieltä ettei Elämää ole kuoleman jälkeen, kun eivät ymmärtäneet, että silloinhan vasta elämä on, sillä täällä kaikki lihansa puolesta ovat kuolemassa vaeltavia vailla elämää olevia elollisia joilla on vain määrätty aika olla ja kuolla pois.

hopealankasi oli vielä ehjä. Hopealanka liittää ruumiin ja sielun yhteen. Kun se katkeaa on maallinen elämä peruuttomattomasti ohi ja henki siirtynyt rajan tuolle puolen.

• adamin.poika
        MarkkuP kirjoitti:

hopealankasi oli vielä ehjä. Hopealanka liittää ruumiin ja sielun yhteen. Kun se katkeaa on maallinen elämä peruuttomattomasti ohi ja henki siirtynyt rajan tuolle puolen.

niin se mitä näin ja koin ovat selvä ja kouriintuntuva todiste siitä, että rajan tuolla puolen on elämää, ja että siellä on myös se toinen paikka pimeyden syvyyksissä.

• Uskonvahvasti
        adamin.poika kirjoitti:

Olet oikea profeetta!! Alan seuraamaan sinua. Jätän kaiken ja liityn lahkoosi! Mitä vain minun pitää tehdä oi kerro minulle! Olet PROFEETTA suoraan Jumalan luota! Oi kerro lisää näitä tosi tarinoita. On ilo lukea totuutta Jumalan lähettiläältä!

• adamin.poika
        Uskonvahvasti kirjoitti:

Olet oikea profeetta!! Alan seuraamaan sinua. Jätän kaiken ja liityn lahkoosi! Mitä vain minun pitää tehdä oi kerro minulle! Olet PROFEETTA suoraan Jumalan luota! Oi kerro lisää näitä tosi tarinoita. On ilo lukea totuutta Jumalan lähettiläältä!

ÄLÄ SEURAA!

• Uskonvahvasti
        adamin.poika kirjoitti:

ÄLÄ SEURAA!

Menee niin kuin on kirjoitettu! Älä yritä laskeutua meidän kuolevaisten tasolle, meidän jotka ovat lihaa ja verta. Olet selkeästi Jumalan lähettiläs ihmisen muodossa vain! Olet juuri se josta on kirjoitettu! Kiitos Jumalalle! Olet ENKELI ihmisten joukossa!

• adamin.poika
        Uskonvahvasti kirjoitti:

Menee niin kuin on kirjoitettu! Älä yritä laskeutua meidän kuolevaisten tasolle, meidän jotka ovat lihaa ja verta. Olet selkeästi Jumalan lähettiläs ihmisen muodossa vain! Olet juuri se josta on kirjoitettu! Kiitos Jumalalle! Olet ENKELI ihmisten joukossa!

Se on sinun asiasi, ja sinun sydämesi vakaumus, ja mikä silloin minä olen sanomaan sinulle, että älä usko kuten sydämessäsi uskot, mutta vaikka pitäisit ja uskoisit minua miksi tahansa KAIKKIVALTIAAN EDESSÄ, niin on vain YKSI jota jokaisen on seurattava ja kuultava ja oltava Hänen opetuslapsensa, ja HÄN ON JUMALAN SANA, JEESUS KRISTUS, meidän HERRAMME. HÄNTÄ tulee meidän seurata ja HÄNEN ohjauksessa ja opetuksessa on meidän pysymisemme. Emme koskaan, emmekä missään nimessä saa asettaa ketään, emmekä mitään HÄNEN rinnalleen, taikka edelle niin että lähtisimme seuraamaan tuota Kristuksen sijasta. Kun Paavalikin sanoo: Olkaa minun seuraajiani niin kuin minä olen Kristuksen seuraaja, niin hän ei aseta itseään seurattavaksi, vaan Kristuksen, eli kehoittaa kaikkia seuraamaan Kristusta niin kuin hänkin Kristusta seuraa ja pyytää ihmisiä myös hänen laillaan seuraamaan vain Kristusta.
        Ota sinäkin se askel ja uhraa itsesi Hänen edestään Hänessä ja niin on vaelluksesi otollista kaiken elosi ajan. Jos niin teet, niin silloin voit sanoa seuraavasi minua, niin kuten minä seuraan Kristusta ja silloin ei sinun ja Kristuksen välillä ole mitään muuta ja tiedät silloin että sinulla on Toivo ja Luottamus Hänessä ja se Toivo ei petä.

• Uskonvahvasti
        adamin.poika kirjoitti:

Se on sinun asiasi, ja sinun sydämesi vakaumus, ja mikä silloin minä olen sanomaan sinulle, että älä usko kuten sydämessäsi uskot, mutta vaikka pitäisit ja uskoisit minua miksi tahansa KAIKKIVALTIAAN EDESSÄ, niin on vain YKSI jota jokaisen on seurattava ja kuultava ja oltava Hänen opetuslapsensa, ja HÄN ON JUMALAN SANA, JEESUS KRISTUS, meidän HERRAMME. HÄNTÄ tulee meidän seurata ja HÄNEN ohjauksessa ja opetuksessa on meidän pysymisemme. Emme koskaan, emmekä missään nimessä saa asettaa ketään, emmekä mitään HÄNEN rinnalleen, taikka edelle niin että lähtisimme seuraamaan tuota Kristuksen sijasta. Kun Paavalikin sanoo: Olkaa minun seuraajiani niin kuin minä olen Kristuksen seuraaja, niin hän ei aseta itseään seurattavaksi, vaan Kristuksen, eli kehoittaa kaikkia seuraamaan Kristusta niin kuin hänkin Kristusta seuraa ja pyytää ihmisiä myös hänen laillaan seuraamaan vain Kristusta.
        Ota sinäkin se askel ja uhraa itsesi Hänen edestään Hänessä ja niin on vaelluksesi otollista kaiken elosi ajan. Jos niin teet, niin silloin voit sanoa seuraavasi minua, niin kuten minä seuraan Kristusta ja silloin ei sinun ja Kristuksen välillä ole mitään muuta ja tiedät silloin että sinulla on Toivo ja Luottamus Hänessä ja se Toivo ei petä.

Kiitos. Sinua seuraan Jumalan sanan saattajaa! Autat ihmisiä ymmärtämään sanaa. Olet toivo maailmalle! Parantaja, ihmisten tulisi kuulla sinusta enemmän!

• adamin.poika
        Uskonvahvasti kirjoitti:

Kiitos. Sinua seuraan Jumalan sanan saattajaa! Autat ihmisiä ymmärtämään sanaa. Olet toivo maailmalle! Parantaja, ihmisten tulisi kuulla sinusta enemmän!

Vain Jeesuksen Kristuksen kuuleminen ja vain Häntä seuraaminen ja vain Hänen opetuksessaan oleminen on ihmiselle pelastukseksi. Vain jos he kuulevat Häntä, he kuulevat jokaista joka Kristuksessa on, mutta elleivät he Häntä kuule, niin eivät he kuule myöskään yhtäkään Kristuksessa olevaa. Siksi kehoitankin kaikkia oppimaan kuulemaan Häntä, eikä riitelemään ja väittelemään opeista ja siitä kenen oppi on oikea ja kenen väärä, ja kuka on ketäkin oikeammassa. Nimittäin totuus on se, että olipa ihminen askeleenkaan metsässä, niin hän on metsässä niin kuin sekin joka on siellä tuhannen askeleen päässä. Ja joka on metsässä se ei ole tiellä, ja vain Tie vie pelastukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      129
      3463
    2. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      75
      2266
    3. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      259
      2185
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      141
      1970
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      68
      1498
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      100
      1404
    7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      93
      1297
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      61
      1293
    9. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61