NOKIA 5230 nyt 89 euroa! onks paha hinta?

puhveliking

11

2259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka....

Takakansi on helppo vaihtaa. Mukana tullee 2 lisäkantta.

• Jos puhelimessa on sinun mielestäsi juuri ne ominaisuudet, joita tarvitset, niin siitä vaan.

• Nokia-5800XM

Onhan noi lisäkannet ihan mukava idis, mutta vois Nokia hyödyntää tota vaihdettavaa takakantta muuhunkin kuin kosmeettisiin juttuihin! Takakansi voisi olla vähän tilavampi, siis pulleampi ja se mahdollistaisi isomman akun, älypuhelimessa ei olisi tämä pöllömpi idea. Ainakaan mua ei haittaisi jos puhelin olisi 3-5mm paksumpi, nykyäänhän puhelimet ovat varsin pieniä...

• Kosketusnäyttötyttö
        Nokia-5800XM kirjoitti:

Onhan noi lisäkannet ihan mukava idis, mutta vois Nokia hyödyntää tota vaihdettavaa takakantta muuhunkin kuin kosmeettisiin juttuihin! Takakansi voisi olla vähän tilavampi, siis pulleampi ja se mahdollistaisi isomman akun, älypuhelimessa ei olisi tämä pöllömpi idea. Ainakaan mua ei haittaisi jos puhelin olisi 3-5mm paksumpi, nykyäänhän puhelimet ovat varsin pieniä...

Paljonko toi Nokia 5230 puhelin maksaa? En halua sitoutua mihinkään liittymään, että pelkkä puhelin :) Mistä saa halvimmalla??
        Kiitos jo etukäteen vastaajille!

• 5230,.
        Kosketusnäyttötyttö kirjoitti:

Paljonko toi Nokia 5230 puhelin maksaa? En halua sitoutua mihinkään liittymään, että pelkkä puhelin :) Mistä saa halvimmalla??

sijoittuu http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/342448

• piilomainontaa*
        Kosketusnäyttötyttö kirjoitti:

Gigantissa on halvalla myytävänä,mutta minulla oli yli 3-vuotta ja se olisi vieläkin ehjä ellen olisi rikkonut sitä heittämällä sitä maahan...revin myös niitä reunoja ja ne eivät enää menneet paikalleen.Kun olin heittänyt sen maahan siitä katkesi sellainen "kosketusnäyttöjohto",tai joku sellainen metallinen läpyskä näytön sisältä ja sitä ei saa enää korjattua...Halusin ostaa näppäin puhelimen siis c2-05,se oli alussa mukava ja hyvä käyttää,mutta loppujen lopuksi ihan paska kun haluan takaisin kosketus näytön!Tämä taitaa olla halvin mutta ei suinkaan pahin vaihtoehto...makuuni olisi myös Galaxy note,mutta se on niin kallis,joten tuskin saisin sitä,vaikka isä lupaili jo synttärilahjaksi...:)

• sr

varmaa te haluutte ostaa nokia 5230 mulla on ite sellainen ja se on paska. melummin iphone tai samsungin uusi känny

• Kelpo Kojootti

Ei se mikään paska ole, tuon hintaluokan kosketusnäyttöluuriksi ihan hyvä. Vähä sama kun "mulla on Smart, se on ihan paska, osta Lexus tai Hyundain uusi kärry". Eihän noita voi edes laittaa samalle viivalle :D. Hoksaat sitten kun täytät 15 vuotta ja alat tajuta asioita.

• eipiilomainontaa

On se ihan hyvä,mutta parempi vaihtoehto on mielestäni Galaxy note...:)

• Korka Märvä
        eipiilomainontaa kirjoitti:

On se ihan hyvä,mutta parempi vaihtoehto on mielestäni Galaxy note...:)

Mitä sinäkään märkäkorva mistään tietäisit...

• pelle354

se on aivan paska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe