lailliset,eivät osaa hoitaa välttämättä vanhuksiakaan, joita sentään on,
ja meistäkin joskus tulee. Se että kaikki lääkärit lääkärit, joilla on "lisenssikin"
katsovat antibiootti kuurista lähtien mielensä mukaan ja edelleenkin tekevävät
ja "diaksoivat" Phamafennikan lääkeoppaasta lääkityksen, kuuneltuaan joko hetken
"potilaan vaivoja" tai keuhkoja jne.. Parempaa hoitoa nykyisin saa etenkin vanhemmat
vaikkapa omaisen tekemällä diagoosin, jota "lääkärit" eivät mielellään sulata.. - En
väitä, että kenestäkään tulee läkäri lukemalla lääkeopuksia. Tiedän vain sen, että
minun sairaalle mudelleni ei vieläkään lekurit osaa diagisoida hänenkään asioita edes
tänä vuonna.. Kuinkahan paljon löytyy myös nuorempia avuntarvitsijoita erillaisista
ASIOISTA??
Lääkärit niin sanotut
7
101
Vastaukset
- tämä taas yksi
niistä myllyksen sivun nikeistä.
olemassaololle sinullekin "armomurha", joka useile vanhuksille parempikin, vaan ei minun mielestäni
pääasia, vaan kotihoitokin..Oliko tuomio oikeudenmukainen, jos osasi helpoittaa useimpien lääkitystäkin, ja asiantuntemuksella, joita
useat lääkärin opusta vielä lukevat, eivätkä välitä "asiakkaasta", kuin liukuhihna tavarana!!?- kuulu hoitaa
Jartsa-70 kirjoitti:
olemassaololle sinullekin "armomurha", joka useile vanhuksille parempikin, vaan ei minun mielestäni
pääasia, vaan kotihoitokin..vanhuksia, vaan omaisten, ja ellei ole omaisia niin sitten omahoitajien.
kuulu hoitaa kirjoitti:
vanhuksia, vaan omaisten, ja ellei ole omaisia niin sitten omahoitajien.
Pyrinkin avittavaan rullaattorilla kulkevaa, jos nyt yleensäkään
pääsee, niin hoitamaan hänen perusasiat, kuten kaupat, maksut jne..- hyvä ele,
Jartsa-70 kirjoitti:
Pyrinkin avittavaan rullaattorilla kulkevaa, jos nyt yleensäkään
pääsee, niin hoitamaan hänen perusasiat, kuten kaupat, maksut jne..kun auttaa, sellaista saisi olla enemmänkin..
hyvä ele, kirjoitti:
kun auttaa, sellaista saisi olla enemmänkin..
vaan lieinee vain pelkkä auttamisen halu lähimmäisiämme
kohtaan, jos ja kun voimavarat ja oma halu riittävät tulevaisuuttammekin
ajatellessa.. Ovathan myös meidät jaksaneet kasvattaakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550