Kohta on edessä peli numero 8. ja ensimmäinen 3 pisteen voitto uupuu vieläkin. Vieläkö luetetaan siihen, että Berg, Plihal ja Birner palatessaan kääntävät kurssin. Seuraavaksi on vastassa Lukko, ei siis sieltä helpommasta päästä, tosin sellaista vastustajaa ei tepsille liigasta juuri nyt edes voi löytyä. Luotetaanko siihen, että nuo palaavat ovat heti edes täydessä pelikunnossa. Kärki on karannut jo 10 pisteen päähän ja suunta on alaspäin, 20 karkumatkaan jo sitten vaaditaankin voittaa 7 ottelua enemmän kuin kärkijoukkueet, siis enemmän, näiden muiden on samalla hävittävä, kun Tepsillä on huikea voittoputki, Tepsillä jolla ei ole vielä yhtään puhdasta voittoa. Vieläkö luotetaan uuteen ihmeeseen, vai joko toimitaan.
Vieläkö odotellaan
7
207
Vastaukset
- Åboy
Tepsillä on 7 ottelusta jo huimat 3 pistettä. Se tekee Ojalan laskuopin mukaan 0,43 pistettä per ottelu. Olikos niitä tämän kauden otteluita 60? Jos oli niin tasaisen vauhdin taulukolla ollaan keväällä jo 25 pisteen paikkeilla. Ei yhtään hassummin, tapparalla on tässä vaiheessa 14 pistettä. Joten no hätä.
- nm,n-n
Ari Vuori ulos!
- blondi_tku
olet perskärpänen joka ei ole koskaan saanut naista ei kukaan sua usko oikeaksi åboyksi
- on se aito Åboy
blondi_tku kirjoitti:
olet perskärpänen joka ei ole koskaan saanut naista ei kukaan sua usko oikeaksi åboyksi
ja sinä vain halpa heterokopio aiheesta ?
- pyörivät...
blondi_tku kirjoitti:
paskan ympärillä... jos minä olen kärpänen, niin sinä olet se paska!
- tgerg
pyörivät... kirjoitti:
paskan ympärillä... jos minä olen kärpänen, niin sinä olet se paska!
Sano kaska..
- sama...
tgerg kirjoitti:
Sano kaska..
...suomeksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735