Haen roolia elokuvaan ja sarjaan. Olen näytellyt monissa elokuvissa ja sarjoissa sekä esiintynyt tv-mainoksissa, tv-musiikkiviihdeohjelmassa ja teen myös valokuvamallin/mainosmallin hollia. Minulle kelpaa myös pienet roolit joissa on vain muutama lyhyt repliikki mutta muuten sitten esillä olemista. Lisätietoja itsestäni annan sähköpostitse [email protected]
Haen roolia
Vesa P
1
735
Vastaukset
- Vesa P.
Lisäisin vielä itsestäni tarkempia tietoja. Olen 43-vuotias Keski-Pohjanmaalta kotoisin oleva ja nytkyisin Etelä-Suomessa asusteleva mies. Suomen lisäksi olen opiskellut ruotsia, englantia, espanjaa, venäjää, saksaa, italiaa ja ranskaa. Pituudeltani olen noin 176 cm ja normaalivartaloinen. Minulla on noin 14 vuoden esiintymuskokemus ammattilaistasolla. Harrastuksiini kuúluu kuntosali ja kävely sekä musiikki. Erityskykyjäni ovat laulu, jonkinlainen soitto- ja tanssitaito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636