aiheutti suurkatastroofi taas kerran! Eikö ne ikinä opi ? http://www.iltalehti.fi/uutiset/201009300223542_uu.shtml
Henkilöautokuski
12
400
Vastaukset
- Mopomiehen osuus
Toisin kuin Konginkankaalla, tällä kertaa ei sattunut rekka väärälle kaistalle, niin linja-autossa tuli vain loukkaantuneita. Mutta aina on D- ja CE-korttilaisia mukana, ja tässäkään tapauksessa emme kuule asiasta kuin tämän osapuolen kertomuksen. Kuolleet eivät puhu.
- PälliRiitta
Miten kuollutta henkilöauton kuljettaa pitäisi nyt mielestäsi rangaista tai minkälainen opetus hänelle pitäisi antaa ettei tee samaa uudelleen?
- .......
TIETÄISI MITEN RANGAISTA KUOLLUTTA MUTTA KUOLLUTTA KUN EI PYSTY RANKAISEMAAN NIIN RANGAISTAAN ELOSSA OLEVAA(VAIKKA SYYTÖN).
- rahtari 35
henkilöautokuskit ole ikinä syyllisiä jos lukee tän palstan tekstejä ja taas syytön henkilöautonkuljettaja kuoli! Nyt varmaan mopoilijasta tehdään syyllinen ja haukutaan kaikki mopoilijat tappajaksi!
- 12+3
rankaisun saa.Jos on omaisuutta se menee linjaauton matkustajien korvauksiin ja muihin LAIN mukaan.Eli kun oli syyllinen maksaa vakuutus ensin joka voi periä perikunnalta saatavansa eli kaikki korvaukset niin linjaautosta,kuin muistakin sen kuluista.Tuosta vaan ei puhuta julkisesti,mutta vakuutusyhtiössä töissä olleena tiedän tuon asian.Samoin rattijuopon romuttamat autot jos kuskilta menee henki niin vakuutusyhtiö iskee aina perintöön jos on omaisuutta ja ne menee enne lakiosia aina.
- tukkirekka
12+3 kirjoitti:
rankaisun saa.Jos on omaisuutta se menee linjaauton matkustajien korvauksiin ja muihin LAIN mukaan.Eli kun oli syyllinen maksaa vakuutus ensin joka voi periä perikunnalta saatavansa eli kaikki korvaukset niin linjaautosta,kuin muistakin sen kuluista.Tuosta vaan ei puhuta julkisesti,mutta vakuutusyhtiössä töissä olleena tiedän tuon asian.Samoin rattijuopon romuttamat autot jos kuskilta menee henki niin vakuutusyhtiö iskee aina perintöön jos on omaisuutta ja ne menee enne lakiosia aina.
Ole tainnut olla vakuutusyhtiössä töissä, jos noin typeriä väität.
Tavallinen onnettomuus jossa syyllinen ei ole humalassa, auto rekisterissä, vakuutukset kunnossa/maksettu, katsastettu jne, ei peritä korvauksia takaisin, älä edes yritä väittää.
- katsotaanpa nyt
Henkilöauto oli väistänyt mopoa. Jos vastaantulija olisi ollu henkilöauto eikä laivamatkasta uupunu bussikuski, niin hänkin olisi ehtinyt väistää ja onnettomuutta ei olsi syntynyt.
Odotellaanpa nyt että poliisi antaa julkisen lausunnon ja jatketaan juttua sitten. Onko poliisi ehtinyt edes kertomaan että oliko dösäkuski edes selvin päin? Nollapuhallus on yleensä pian julkisuudessa.
Yleensä nämä ammattikuskit ehtii kehua itsensä onnettumuuden jälkeen.
Enon turmassakin kuski oli kuin pulmunen ennen kuin poliisi julkisti ylipainot ja ylinopeudet.- 16
Millähän laivamatkalla linja-auton kuljettaja oli ollut ???? Ja kerro mihin väistät jos tila loppuu??????????????????
- alue
16 kirjoitti:
Millähän laivamatkalla linja-auton kuljettaja oli ollut ???? Ja kerro mihin väistät jos tila loppuu??????????????????
Valtatie 5 ja tie 4652 risteys on suht leveä. Etelästä tultaessa vt 5 on kääntyville oikealle oma kaista, liittymän jälkeen on linja-auto pysäkki, joka on malliltaan ns kiihdytyskaista pysäkki. Pohjoisesta tultaessa on risteys levitetty, eli vasemmalle kääntyvä on helppo ohittaa oikealta. Kun mopo oli ilmeisesti kääntymässä vasemmalle ja ryhmittynyt oikein, hämmästyttää miksei henkilöauto ohittanut oikealta. Tilaa oli. Kun kolari on sattunut, sille ei enää voida mitään, mutta sille aina voidaan, ettei vastaiduussa tapahuisi jotain vastaavaa. Kolarissa menehtyneen omaisille jaksamista ja osan ottoni, loukkaantuneille pikaista paranemista.
alue kirjoitti:
Valtatie 5 ja tie 4652 risteys on suht leveä. Etelästä tultaessa vt 5 on kääntyville oikealle oma kaista, liittymän jälkeen on linja-auto pysäkki, joka on malliltaan ns kiihdytyskaista pysäkki. Pohjoisesta tultaessa on risteys levitetty, eli vasemmalle kääntyvä on helppo ohittaa oikealta. Kun mopo oli ilmeisesti kääntymässä vasemmalle ja ryhmittynyt oikein, hämmästyttää miksei henkilöauto ohittanut oikealta. Tilaa oli. Kun kolari on sattunut, sille ei enää voida mitään, mutta sille aina voidaan, ettei vastaiduussa tapahuisi jotain vastaavaa. Kolarissa menehtyneen omaisille jaksamista ja osan ottoni, loukkaantuneille pikaista paranemista.
On niillä vaiheilla,mutta ei ollut apua tolpasta tällä kertaa,vai räpsäyttikö tolppa oranssin väläyksen 4km/h:n ylinopeudesta,että joku häkelty???ja tapahtu tämmöstä?Spekulointia...
- mnso
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010100112441052_uu.shtml
Kun onnettomuudessa on osallisena nuorison edustaja, ei tarvitse pitkään syypäätä tapahtuneelle hakea!!! - olisipa ollu hereill
Ilmeisesti uupunut bussin kuljettaja ei ole missään vaiheessa huomannu koko mopoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625