Henkilöautokuski

Rekka-Liisa

12

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopomiehen osuus

      Toisin kuin Konginkankaalla, tällä kertaa ei sattunut rekka väärälle kaistalle, niin linja-autossa tuli vain loukkaantuneita. Mutta aina on D- ja CE-korttilaisia mukana, ja tässäkään tapauksessa emme kuule asiasta kuin tämän osapuolen kertomuksen. Kuolleet eivät puhu.

    • PälliRiitta

      Miten kuollutta henkilöauton kuljettaa pitäisi nyt mielestäsi rangaista tai minkälainen opetus hänelle pitäisi antaa ettei tee samaa uudelleen?

      • .......

        TIETÄISI MITEN RANGAISTA KUOLLUTTA MUTTA KUOLLUTTA KUN EI PYSTY RANKAISEMAAN NIIN RANGAISTAAN ELOSSA OLEVAA(VAIKKA SYYTÖN).


    • rahtari 35

      henkilöautokuskit ole ikinä syyllisiä jos lukee tän palstan tekstejä ja taas syytön henkilöautonkuljettaja kuoli! Nyt varmaan mopoilijasta tehdään syyllinen ja haukutaan kaikki mopoilijat tappajaksi!

      • 12+3

        rankaisun saa.Jos on omaisuutta se menee linjaauton matkustajien korvauksiin ja muihin LAIN mukaan.Eli kun oli syyllinen maksaa vakuutus ensin joka voi periä perikunnalta saatavansa eli kaikki korvaukset niin linjaautosta,kuin muistakin sen kuluista.Tuosta vaan ei puhuta julkisesti,mutta vakuutusyhtiössä töissä olleena tiedän tuon asian.Samoin rattijuopon romuttamat autot jos kuskilta menee henki niin vakuutusyhtiö iskee aina perintöön jos on omaisuutta ja ne menee enne lakiosia aina.


      • tukkirekka
        12+3 kirjoitti:

        rankaisun saa.Jos on omaisuutta se menee linjaauton matkustajien korvauksiin ja muihin LAIN mukaan.Eli kun oli syyllinen maksaa vakuutus ensin joka voi periä perikunnalta saatavansa eli kaikki korvaukset niin linjaautosta,kuin muistakin sen kuluista.Tuosta vaan ei puhuta julkisesti,mutta vakuutusyhtiössä töissä olleena tiedän tuon asian.Samoin rattijuopon romuttamat autot jos kuskilta menee henki niin vakuutusyhtiö iskee aina perintöön jos on omaisuutta ja ne menee enne lakiosia aina.

        Ole tainnut olla vakuutusyhtiössä töissä, jos noin typeriä väität.
        Tavallinen onnettomuus jossa syyllinen ei ole humalassa, auto rekisterissä, vakuutukset kunnossa/maksettu, katsastettu jne, ei peritä korvauksia takaisin, älä edes yritä väittää.


    • katsotaanpa nyt

      Henkilöauto oli väistänyt mopoa. Jos vastaantulija olisi ollu henkilöauto eikä laivamatkasta uupunu bussikuski, niin hänkin olisi ehtinyt väistää ja onnettomuutta ei olsi syntynyt.

      Odotellaanpa nyt että poliisi antaa julkisen lausunnon ja jatketaan juttua sitten. Onko poliisi ehtinyt edes kertomaan että oliko dösäkuski edes selvin päin? Nollapuhallus on yleensä pian julkisuudessa.

      Yleensä nämä ammattikuskit ehtii kehua itsensä onnettumuuden jälkeen.

      Enon turmassakin kuski oli kuin pulmunen ennen kuin poliisi julkisti ylipainot ja ylinopeudet.

      • 16

        Millähän laivamatkalla linja-auton kuljettaja oli ollut ???? Ja kerro mihin väistät jos tila loppuu??????????????????


      • alue
        16 kirjoitti:

        Millähän laivamatkalla linja-auton kuljettaja oli ollut ???? Ja kerro mihin väistät jos tila loppuu??????????????????

        Valtatie 5 ja tie 4652 risteys on suht leveä. Etelästä tultaessa vt 5 on kääntyville oikealle oma kaista, liittymän jälkeen on linja-auto pysäkki, joka on malliltaan ns kiihdytyskaista pysäkki. Pohjoisesta tultaessa on risteys levitetty, eli vasemmalle kääntyvä on helppo ohittaa oikealta. Kun mopo oli ilmeisesti kääntymässä vasemmalle ja ryhmittynyt oikein, hämmästyttää miksei henkilöauto ohittanut oikealta. Tilaa oli. Kun kolari on sattunut, sille ei enää voida mitään, mutta sille aina voidaan, ettei vastaiduussa tapahuisi jotain vastaavaa. Kolarissa menehtyneen omaisille jaksamista ja osan ottoni, loukkaantuneille pikaista paranemista.


      • alue kirjoitti:

        Valtatie 5 ja tie 4652 risteys on suht leveä. Etelästä tultaessa vt 5 on kääntyville oikealle oma kaista, liittymän jälkeen on linja-auto pysäkki, joka on malliltaan ns kiihdytyskaista pysäkki. Pohjoisesta tultaessa on risteys levitetty, eli vasemmalle kääntyvä on helppo ohittaa oikealta. Kun mopo oli ilmeisesti kääntymässä vasemmalle ja ryhmittynyt oikein, hämmästyttää miksei henkilöauto ohittanut oikealta. Tilaa oli. Kun kolari on sattunut, sille ei enää voida mitään, mutta sille aina voidaan, ettei vastaiduussa tapahuisi jotain vastaavaa. Kolarissa menehtyneen omaisille jaksamista ja osan ottoni, loukkaantuneille pikaista paranemista.

        On niillä vaiheilla,mutta ei ollut apua tolpasta tällä kertaa,vai räpsäyttikö tolppa oranssin väläyksen 4km/h:n ylinopeudesta,että joku häkelty???ja tapahtu tämmöstä?Spekulointia...


    • mnso
    • olisipa ollu hereill

      Ilmeisesti uupunut bussin kuljettaja ei ole missään vaiheessa huomannu koko mopoa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe