onko normaalia, että 960 3,0 koneella pitää ajaa jopa viisi km,että saavuttaa norm. käyntilämpötilan?
edell. omistaja valitti samaa, puuttuuko joku haitariputki. olisiko kellä kuvaa koneesta, vinkkejä?
mitäs sitten kun tulee pakkaset,nyt 8c.
ei lämpiä
3
419
Vastaukset
- se on
Kyllähän lämpiäminen vähän aikaa kestää.
Neste kiertää ensin vain lämmityslaitteen kennossa, että sisälle tulisi nopeammin lämmintä.
Joten voi kyllä kestää sen viisi kilometriä, ennenkuin moottorin lämpömittari näyttää normaalia.
Pakkasilla ei ole kovin suurta vaikutusta, jos termostaatti on kunnossa.
Haitariputkella varmaan tarkoitat ilmanputsarin putkia, joilla ei tähän asiaan ole merkitystä.- volvo_puranen
Talvi tulee joten ne jäähdytysnesteet vaihtuu samalla putsataan ja huuhdellaan se jäähdytysjärjestelmä ja se termarin voi kanssa vaihtaa jos epäilee sen kuntoa(muista oikea lämpötilan termari ostaa).Muistakaa tämä jos autonne tuntuu hitaasti lämpiävää sorttia.
- Hesekki,
No hyvänen aika - termostaatti vain jumissa, eli ei sen kummempaa vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056